Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille on niin tärkeää nukkua samassa sängyssä tapailemansa naisen kanssa?

Vierailija
25.07.2019 |

Minä arvostan hyviä yöunia ja jos sänky on kahdelle ahdas, on mielestäni paljon järkevämpää nukkua toisessa sängyssä tai vaikka patjalla. Tämä ei kuitenkaan tapailemilleni miehille ole käynyt. Sek.siä he eivät kuitenkaan ole halunneet yöllä tai edes aamulla vaan haluavat vain olla lähellä.

Mistä tämä miesten tarve nukkua vierekkäin johtuu? Eihän nukkuessa edes pitäisi tiedostaa toisen lähellä oloa, vaan _nukkua_.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyys.

Vierailija
2/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyttä he kaipaavat. Nukkuminen yhdessä myös sitoo pariskuntaa kaikenlaisin psykologisin ja kemiallisin primitiivitavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan ole tarvetta ängetä samaan petiin (nukkumaan).

Vierailija
4/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just siitä läheisyydestä. Minä olen nainen ja parisuhteessa ollessa samassa sängyssä nukkuminen on kyllä itselleni välttämätön osa suhdetta. Nukunkin paremmin seurassa kuin yksin, laumaeläin kun olen.

Vierailija
5/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testot nousee naisen tuoksusta. Eli toisin sanottuna käyttävät sinua hyödykseen ihan itsekkäistä syistä eli testojen nostaminen joka siis johtaa parempaan lihasten kasvamiseen ja parempien kumppanien viehättämiseen.

Eli paskahan se, kaikki mitä mies tekee on alistamista, tietysti ;)

Vierailija
6/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelisin jos joku ei halua nukkua yhdessä tapailemansa henkilön kanssa??? Miksi tapailee jos ei halua olla läheinen tämän kanssa?

Vierailija
7/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle miehistä on tärkeää ja arvokasa läheisyyden tunne, joka on monesti merkitävämpää kuin seksi. - Itse en tiennyt oikein mitä vastaisin, kun nainen tokaisi myöhemmin, että aatteli, että en ole hänen kanssaan tosissaani kun mieluummin valitsin nukkumapaikakseni sohvan, enkä halunnut nukkua hänen vieressään 1. kerralla kun vietimme yhteisen yön.  

Vierailija
8/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just siitä läheisyydestä. Minä olen nainen ja parisuhteessa ollessa samassa sängyssä nukkuminen on kyllä itselleni välttämätön osa suhdetta. Nukunkin paremmin seurassa kuin yksin, laumaeläin kun olen.

Yksilöllistä. Itse en ikinä edes parisuhteessa ole halunnut nukkua samassa sängyssä. Enkä saa nukuttua jos toinen on samassa huoneessa. Läheisyyttä on valveilla ollessa.

Vierailija
9/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tai ei, mutta kyllähän ihminen nukkuessaankin tiedostaa monia asioita. Muun muassa sen toisen ihmisen läheisyyden. Joku kaipaa sitä, joku ei. Ehkä miehet sitten yleisesti ottaen enemmän kuin naiset.

Vierailija
10/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelisin jos joku ei halua nukkua yhdessä tapailemansa henkilön kanssa??? Miksi tapailee jos ei halua olla läheinen tämän kanssa?

Miksei voi olla läheinen muuten kuin yöllä?

Vierailija
11/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tarvitsee enemmän läheisyyttä kuin naiset. 

Vierailija
12/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisyyttä he kaipaavat. Nukkuminen yhdessä myös sitoo pariskuntaa kaikenlaisin psykologisin ja kemiallisin primitiivitavoin.

Jännä juttu. Olenkohan jotenkin tunnekylmä? Voin harrastaa sek-siäkin ilman sen kummempia tunnesiteitä. Minulle kaikkein parasta tapailuvaiheessa olisi, että jos illalla peuhaamme, lähtisi mies kotiinsa tai minä omaan kotiini nukkumaan, niin saisin rauhassa nukkua omassa sängyssäni ilman tukalaa oloa ja korvatulppia, koska en saa nukuttua, jos on vähänkään meluhaittoja.

Ap

Vierailija
13/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Olenkohan jotenkin tunnekylmä? Voin harrastaa sek-siäkin ilman sen kummempia tunnesiteitä. Minulle kaikkein parasta tapailuvaiheessa olisi, että jos illalla peuhaamme, lähtisi mies kotiinsa tai minä omaan kotiini nukkumaan, niin saisin rauhassa nukkua omassa sängyssäni ilman tukalaa oloa ja korvatulppia, koska en saa nukuttua, jos on vähänkään meluhaittoja.

Ap

Et missään nimessä ole. Nainen minun makuuni.

Vierailija
14/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös miehelle tärkeämpää yhdessä nukkuminen kuin minulle. Hotellissa yöpyessäkin hän vaatii huoneen missä on parivuode. Kaksi erillistä yhden hengen vuodetta ei kelpaa, vaikka luulisi, ettei sillä ole väliä miten hotellissa nukkuu, kun kotona on kuitenkin parisänky.

Vierailija
15/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä kovan pinnan alla aika pehmeitä. 😚

Vierailija
16/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan vielä jättää edes pieni optio sille, josko kuitenkin yöllä lohkeaisi pesää.

Vierailija
17/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi olla läheinen muuten kuin yöllä?

No, voi, mutta mahdollisuudet ovat usein rajalliset. 9 tuntia töitä tai opiskelua matkoineen, tunti asioimista, tunti kotitöitä, tunti harrastuksia, niin on jo puoli vuorokautta käytetty läheisyydettömiin rutiineihin. Jaa, vielä tunti vessaa, suihkua yms itsensä huoltoa. 11h jäljellä. Jos nukkuu 8h erillään, jää yhteistä aikaa vain 3h. Sen voi toki käyttää läheisyyttä vaalien, vaikka sohvalla röhnöttäen limittäin ja päällekkäin. Mutta voi olla että sohvaperunointi ei olekaan The Juttu jommallekummalle. Jos käydään yhdessä ulkona tai vastaavaa, niin yhdessäoloaika ei olekaan enää läheisyysaikaa. Sen sijaan yhdessä nukkuessa saa sen 8h vähintään jatkuvasti, josta tietoisesti käytännössä nukahtamis-ja heräämisajat. Mutta kivahan se on vaikka yöllä herätessäkin katsella ja kuunnella sitä vieressä tuhisevaa, ja ehkä käpertyä kiinni ja tuntea tämän tuoksu ja lämpö.

Vierailija
18/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tarvitsee enemmän läheisyyttä kuin naiset. 

Myös naiset tarvitsee

Vierailija
19/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa: minusta on luksusta käydä nukkumaan yksin omaan tahtiini, kaikessa rauhassa tietäen, etten heräile ainakaan toisen liikehtimiseen. Läheisyys on mukavampaa hereillä ollessa, nukkuessani en tarvitse vierihoitoa. Onneksi, koska olen kuullut ihmisistä, jotka eivät saa nukuttua, jos heidän kumppaninsa on yötä toisaalla.

Saa tykätä toisen vieressä nukkumisesta, meitä on moneen junaan. Mielestäni aikuisen perustaitoihin kuuluu kuitenkin osata nukkua tarvittaessa yksin :)

Vierailija
20/26 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on  nukkunut meidän yhdessäasumisen aikana yhden yön yksin kotona, tai ylipäätään missään yksin. Kaikkina muina öinä, jos minä olen ollut poissa kotoa yön, on hänellä ollut seurana lapset, hän on ollut vanhempiensa luona, tai mökillä joidenkin muiden ihmisten kanssa yötä, tai reissussa kaverin kanssa, jolloin kaveri on ollut yön hänen kanssaan, tai sitten yövuorossa töissä, jossa ei tietenkään nukuta, eikä olla yksin. 

Olemme asuneet yhdessä 4 vuotta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän