Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävän näköinen kesämuoti

Vierailija
25.07.2019 |

Miksi naisten täytyy tunkea itsensä esim shortseihin, kun kroppa ei ole esittelykunnossa? Eilen taas pisti silmään turistikohteessa jossa kaikki olivat ihan suomalaisia. Joku mekko sopisi paremmin kuin kireät shortsit. Oikeasti oksettaa joidenkin naisten jalat vaikka olen nainen itsekin. Kiinnitän huomion kun itselläkin rumat jalat ja pidän pitkiä, ohuita maksimekkoja.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida oikein sulle kuulua mitä muut ihmiset pitää päällään.

Vierailija
2/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika vähän näkee ns. lihavia ihmisiä tmvs.. mun mielestä on parempi, et on rohkeesti sellanen ku on. Ite taas kuulun siihen joukkoon joka mielellään peittää ittensä vaatteilla, koska aina on joku kriisi. parempi se on olla rohkeesti sellanen ku on :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai olivat kaikki suomalaisia? Mistä tiedät, teitkö kyselykierroksen?

Vierailija
4/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

slut vaatteet esim perseshortsit nyt ovat kaikilla järkyt,takasin bordelliin ja tavalliset naisten vaatteet takaisin kiitos. Muistatteko kun vielä kymmen vuotta sitten naisten shortsit itse asiassa tarkoittivat shortseja eikä pil.luhinkkaus farkku alkkareita? 

Vierailija
5/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvalla kroppa on oikeasti esittelykunnossa. Ja usein on niinkin, että jos pukeutuu kauhean peittävään, esim. maksimekkoon, saattaa peittää ne vähätkin hyvät puolet

Vierailija
6/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu shortseista ja henkilön tyylistä. Kaikkea voi päällensä pukea, kun vain ymmärtää oman tyylinsä . Jos tykkää provosoida, niin se on yksi tyyli, ja jos haluaa peitellä  itsessään kaiken on sekin yksi valinta/tyyli.

Suurin ongelma meidän suomalaisten pukeutumisessa on se, ettemme uskalla pukea päällemme yhtään mitään kiinnostavaa ja erikoista. Katselen mieluummin pyöreäkroppaista ihmistä, jolla on rohkeutta pukeutua omalla tyylillään kuin jotakin timmiä typykää, joka ei poikkea 12 muusta saman näköisestä typykästä. 

Vierailija
7/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ohut maksimekko/-hame on paljon viileämpikin, kuin sortsit. 

Vierailija
8/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häpeät jalkojasi? Kyllä se sinullakin helpottaa kun tulet vanhaksi niin on ihan sama miltä näyttää. Täällä 50-70 v. näyttelevät suonikohjuisia jalkojaan ihan avimesti ja miksi eivät näyttelisi? Pukeutumiskysymys kun menee käytännöllisyyden ja sään mukaan, ei sen mukaan onko suonikohjuja vai ei.

Vierailija
9/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä me nyt voitais viimein sopia, että näin länsimaissa jokainen saa pukeutua ihan miten haluaa, ja riittää kun peitetään ne genitaaliosat. Muuten jokaisella on just tarpeeksi hyvä kroppa, jos se on elossa.

Vierailija
10/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä me nyt voitais viimein sopia, että näin länsimaissa jokainen saa pukeutua ihan miten haluaa, ja riittää kun peitetään ne genitaaliosat. Muuten jokaisella on just tarpeeksi hyvä kroppa, jos se on elossa.

peittää genitaaliosat,sepä se..vedetään piukeat leggarit niin että p.illu pullottaa esiin, häppärit vilahtelevat farkku "shortsien" haaruksesta mutta kunhan itse reikä on peitossa. Juurikin tämä on länsimaissa vialla..

Vierailija
11/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida oikein sulle kuulua mitä muut ihmiset pitää päällään.

Ei kuulu suurimmalle osalle moni muukaan asia mistä täällä palstalla puhutaan. Silti ketjut monia sivuja pitkiä. Tämä on yksi asia joka kiinnitti huomiota eilen. Kuumissa etelä-Euroopan maissa pukeudutaan enemmän esim mekkoihin, paljon kauniimman näköistä. Miksi tunkea rumat shortsit sellujalkoihin ja syödä kaksin käsin hattaraa. Irvokas näky. On paljon muitakin kesävaatevaihtoehtoja.

Vierailija
12/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan hameita ja mekkoja. En ole tykännyt niistä lapsenakaan. Hiiteen noi maksimekkotoiveesi, ap.

Laita laput silmille, jos et kestä muiden ihmisten pukeutumistyyliä/-tyylittömyyttä katsoa.

Vierailija
13/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika vähän näkee ns. lihavia ihmisiä tmvs.. mun mielestä on parempi, et on rohkeesti sellanen ku on. Ite taas kuulun siihen joukkoon joka mielellään peittää ittensä vaatteilla, koska aina on joku kriisi. parempi se on olla rohkeesti sellanen ku on :D

Kohteliaisuutta muita kohtaan on siisti pukeutuminen, vaatteiden sopivuus jne. Jos on huomiotaherättävät suonikohjujalat tai sellut on kohteliaista muita kohtaan peittää ne. Peittämistä ei ole pukeutua vaikka siihen mekkoon, sopii paljon paremmin kaikille naisille.

Vierailija
14/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina ihastelen muiden maximekkoja ja hameita. Aina kokeilen sovituskopissa mutta ei istu niin ei. Näytän laatikolta. ;_;

Mulle sopii ainoastaan mekot, joissa on tiukka vyötärö ja helma löysä. Pituus täytyy olla polven yläpuolella.

Vierailija
15/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan esiintynyt julkisesti shortseissa, en silloinkaan kun olin nuori ja normaalipainoinen. Siihen aikaan oli muodissa hot pantsit  (60-luvulla juu), mutta ei olisi tullut mieleenkään niitä ostaa itselleni. Mutta ei niitä maalla näkynytkään,  kesämekkoa silloin pidettiin tai minimittaista "puolihametta". Mini nyt piti kaikilla olla, ja eihän siihen aikaan vielä nuoret olleet ylipainoisia.

Shortsi-villitys on kyllä vallannut kaikki ikäluokat, no ei sentään mummoja. Toisaalta ihailenkin ihmisiä, jotka uskaltavat pukeutua miten haluavat. Jos viihtyvät reidet paljastavissa lyhyissä housuissa, niin ei siinä mitään.  

Vierailija
16/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomityyli: huivi päässä, shortsit, feikkicrocsit, joku Prisman palmupaita. Jalat karvaiset ja suonikohjuiset. Ruotsissa: valkoinen kesämekko helma riippuen jalkojen kunnosta, hoidettu iho ja sandaalit. Miksi Suomesssa halutaan olla rumia?

Vierailija
17/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden elämähän on vain sinun silmiäsi varten lavastettua showta, joten yleisönä sinulla on oikeus esittää kritiikkiä ja oikaisuvaatimuksia.

Vierailija
18/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt itse ihan samaa. Eilen tuli nähtyä Ed Sheeranin keikalla todella iso otos suomalaisia nuoria naisia, voi sitä myötähäpeän määrää! Ihan kauheaa katsottavaa, kun ihmiset eivät osaa pukeutua omalle vartalotyypillineen edullisesti. Kengurupallon kokoiset läskiperseetä ängetään leggings-shortseihin ja ihramakkarat tursuavat napapaidoista. Ilmeisesti muotia on pakko noudattaa kuin aivoton robotti, vaikka oma kroppa ei siihen sovi.

Vierailija
19/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit katsonut niitä nähtävyyksiä sen sijaan että katselet ja arvostelet kanssaihmisiä. sinunlaisia saa aina hävetä.

Vierailija
20/36 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu shortseista ja henkilön tyylistä. Kaikkea voi päällensä pukea, kun vain ymmärtää oman tyylinsä . Jos tykkää provosoida, niin se on yksi tyyli, ja jos haluaa peitellä  itsessään kaiken on sekin yksi valinta/tyyli.

Suurin ongelma meidän suomalaisten pukeutumisessa on se, ettemme uskalla pukea päällemme yhtään mitään kiinnostavaa ja erikoista. Katselen mieluummin pyöreäkroppaista ihmistä, jolla on rohkeutta pukeutua omalla tyylillään kuin jotakin timmiä typykää, joka ei poikkea 12 muusta saman näköisestä typykästä. 

Se juuri harmittaa kun mitään tyyliä ei näy tai asua mietitty. Jalkaan vetäisty ne vanhat shortsit vaikka nappi ei mene kiinni, muovikengät ja tpaita. Tyyliä olisi mietitty kokonaisuus vaikkei se olisi pintamuodin mukaista. Vaikka yhdrt polvipituiset shortsit, pellavatoppi ja sandaalit, se riittää, topin voi pesaista vaikka joka ilta kun hellettä on se max 2 vkoa.