Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikko ilman sokeria ja jauhoja, vatsa turpoaa

Vierailija
25.07.2019 |

Olen nyt ollut viikon ilman sokeria ja valkoisia jauhoja. Olin aivan järkyttävässä sokerikoukussa ja viikko on mennyt hyvin, ei tee yhtään mieli höttöä ja sokeria. Kuitenkin vatsa on kokoajan kamalan pinkeä kuin olisin raskaana. En ole syönyt muuten mitenkään eityisesti, salaatteja ja ruisleipää, kanaa jne.
Taustalla kyllä ab-kuuri.
Millä voisin saada vatsan turvotuksen pois? Liikunta ja vesi arkipäivää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät ne jauhot pois :D

Vierailija
2/16 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... Ruisleipä = ilman jauhoja??!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipä ei kaikille sovi.

Silicea geeli auttaa.

Vierailija
4/16 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ruisleipä myös pois. Pastaa en tietty ole syönyt..

Olisiko maito myös jätettävä, minulla laktoosi-intoleranssi. Olisiko hyötyä täydestä maidottomuudesta?

Ap

Vierailija
5/16 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sokerin.

Ruis ja monet muut viljat aiheuttavat osalle  vatsavaivoja, koska niissä on hiilihydraatteja, jotka eivät kunnolla imeydy ja bakteerit aiheuttavat käymisprosessin, josta syntyy kaasuja. 

Vierailija
6/16 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin ruis turvottaa paljon pahemmin kuin vehnä!

Vierailija
7/16 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis ruisleipä myös pois. Pastaa en tietty ole syönyt..

Olisiko maito myös jätettävä, minulla laktoosi-intoleranssi. Olisiko hyötyä täydestä maidottomuudesta?

Ap

Hohhoijaa.

Vierailija
8/16 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, nyt jää leipä kyllä syömättä. Myös kaikki einekset, joiden säilöntäaineet voi varmasti myös turvottaa..

Miten Mifu, sopiiko vatsalle?

Vierailija
9/16 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleivässä myös vehnäjauhoja jopa näissä ”ruis 100” leivissä. Ruis on muutenkin huonosti siedetty ja siheuttaa paljon ongelmia. Joko leipä pois kokonaan tai sit vaihda kauraan.

Vierailija
10/16 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suoliston salaisuudet" ja "Tuhon siemenet"  kaikkien itsestään huolen pitävien pitäisi lukea.

Viljat  pois, ei vain jauhot.

Vierailija
11/16 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa muutenkin ravinnon merkitys terveyteen. Miten saan ravinnosta hyvää vastustuskykyä jne...? Olen ollut pitkään (vuosia) tulehduskierteessä, miten voisin ravinnon avulla tukea terveyttä?

Uni ja lepo lienee myös avain hyvään oloon..

Ap

Vierailija
12/16 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa tuoteselosteita. Suomalaiset leipomot ovat aivan uskomattomia kusettajia ("suomalainen" leipä leivottu Virossa, ja "ruisleivässä" on vehnäjauhoa 56%, ruista 40% ja muita kökköaineita loput).

Siitä saisi kokonaan toisen aiheen aloitettua, mutta pointtini on että jätä nuokin roskaruuat kaupan hyllylle. Sitä ne ovat, roskaruokaa joka ei ole aitoa ruisleipää nähnytkään. Kehtaavat vielä markkinoida sitä jonain "100% ruisleipänä". Joo, ei vaan kerrota ostajalle että se 100% on pelkkä tuotenimi, joka ei viittaa mitenkään siihen että leivän leivontaan olisi käytetty vain ruisjauhoja.

Vierailija
13/16 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sokerin.

Ruis ja monet muut viljat aiheuttavat osalle  vatsavaivoja, koska niissä on hiilihydraatteja, jotka eivät kunnolla imeydy ja bakteerit aiheuttavat käymisprosessin, josta syntyy kaasuja. 

Kaikki viljat muuttuvat elimistössä sokeriksi, pahin on ruis jonka muuttuminen sokeriksi alkaa jo suussa!

Vierailija
14/16 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa muutenkin ravinnon merkitys terveyteen. Miten saan ravinnosta hyvää vastustuskykyä jne...? Olen ollut pitkään (vuosia) tulehduskierteessä, miten voisin ravinnon avulla tukea terveyttä?

Ap

Viljat on pahimpia terveyden pilaajia. Samoin margariinit ja siemenöljyt.

Vierailija
15/16 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Viljat on pahimpia terveyden pilaajia. Samoin margariinit ja siemenöljyt.

Pitää täysin paikkansa!

Vierailija
16/16 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle auttoi kun laitan leivänpaahtimeen sen ruisleivän. en tiedä mikä idea siinä olevinaan.

kärsi vielä hetki. suolistolla menee aikansa ihmetellessä uutta ruokavaliota. kyllä se siitä helpottaa.