Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä te diettaajat herkuttelette?

Vierailija
24.07.2019 |

Mitä terveellisiä tai terveellisempiä herkkuja olette käyttäneet? Osa ei tietysti mitään, mutta tavan ihmiset varmaan jotain hyviä ”huijauksia” käyttää herkutellakseen.

Tässä omiani:

Jäätelön korvaan kreikkalaisella jugurtilla ja marjoilla. Suutuntuma on sama.

Pirtelön sijaan otan smoothien tai fruitien.

Iltanaposteluna karkkien sijaan pikkuporkkanoita tai omenalohkoja.

Sipsien sijaan suolattomia pähkinöitä tai siemensekoitusta.

Valkoviinin sijaan makuvichyä kauniista viinilasista.

Eikä tietenkään kaikkia päivittäin, mutta jos tekee jotain mieli niin sitten näillä korvaavilla herkuttelen.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsien tilalla hapankorppuja ilman päällisiä, makean nälkään vesimelonia.

Vierailija
2/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinijätskit hyviä helteellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä on viimeinen ateriani niinkö? Jotain pitsaa varmaan.

Vierailija
4/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, äsken söin kirsikoita ja eilen voisilmäpullaa. Mitä nyt sattuu tekemään mieli. Ei se laatu vaan määrä on mun motto. Muuten epäilen, että sortuisin vetämään jossain vaiheessa herkkuja kahmaloittain.

Vierailija
5/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari palaa suklaata, vähän jäätelöä, eli ihan samoja herkkuja kuin muutenkin mutta vähemmän. Sipsejä en syö muutenkaan.

Vierailija
6/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän, että hedelmistä tehdyssä smoothiessa voi olla huikeasti kaloreita? Varsinkin jos sitä juo semmoisen ison lasillisen niinkuin monella on tapana.

Vierailija
7/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän, että hedelmistä tehdyssä smoothiessa voi olla huikeasti kaloreita? Varsinkin jos sitä juo semmoisen ison lasillisen niinkuin monella on tapana.

Mutta niitä juovat ovat hoikkia terveitä. Kukaam ei ole lihonut hedelmäsmoothieilla.

Vierailija
8/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, äsken söin kirsikoita ja eilen voisilmäpullaa. Mitä nyt sattuu tekemään mieli. Ei se laatu vaan määrä on mun motto. Muuten epäilen, että sortuisin vetämään jossain vaiheessa herkkuja kahmaloittain.

Minä olen ahmimishäiriöinen sipsiaddikti, enkä pysty rajoittamaan määrää, kun alan syödä aiemmin herkkuina pitämiäni ruokia. Pakko siis olla tilalla jotain korvaavaa. Hapankorput ajaa asian ja maistuu hyvältä, eikä niitä tule mätettyä liikaa.

1

Vierailija
9/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirillä.

Vierailija
10/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelen sokerittomalla Pepsi Max limsalla, kotimaisilla mansikoilla ja herneillä.

Vierailija
11/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakalla, pitää muuten myös nälän loitolla

Vierailija
12/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta niitä juovat ovat hoikkia terveitä. Kukaam ei ole lihonut hedelmäsmoothieilla.

Hoikilla on usein joukossa esim. jugurttia tai lehtikaalia ym. vähäkalorisia vihanneksia. Itse olen useammankin pullean ikuisuuslaihiksella olevan tutun särpivän puolen litran smothieita joissa saattaa olla banaani, pari omenaa, kourallinen viinirpäleitä, puolikas mango ja proteiinijauhetta. 

https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-78206 

Vierailija
13/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikilla on usein joukossa esim. jugurttia tai lehtikaalia ym. vähäkalorisia vihanneksia. Itse olen * useammankin pullean ikuisuuslaihiksella olevan tutun särpivän puolen litran smothieita joissa saattaa olla banaani, pari omenaa, kourallinen viinirpäleitä, puolikas mango ja proteiinijauhetta. 

https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-78206 

*nähnyt

Vierailija
14/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehujäätä olen nyt syönyt. En ole niiden takia lihonnut.

Vierailija
15/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta diabeteksen on moni saanut. Kakkosen.

Vierailija
16/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjoja ja kermavaahtoa

Vierailija
17/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimeloni on parasta kun tekee mieli makeaa.

Mutta sipsit... mun lempiherkku, niitä ei korvaa mikään! Manhattanit ja dippinä valkosipuli tai ranch. En ole luopunut, mutta vähentänyt huomattavasti. Tää painonpudotus on kuitenkin loppuelämän elintapojen opettelua, ja mun elämään tulee kuulumaan myös herkuttelu kohtuullisesti.

Vierailija
18/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen! 😂🙋🏼‍♀️ Ja avokadoilla ja siemensekoituksilla. Mut ihon on loistava

Vierailija
19/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä.

Vierailija
20/63 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä on vaarallista terveydelle ja haisee järkyttävän pahalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi