Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä vielä muita, jotka EIVÄT ole sairastaneet koronaa?

Vierailija
10.02.2023 |

Niin, onko täällä vielä muita, jotka eivät ole sairastaneet koronaa? Minulla ei ole tietääkseni ollut. Perheenjäsenistä yhdellä on ollut, muilla sitten ei.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ollu, ei oo myöskään rokotteita. 

Vierailija
2/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni en ole sairastanut koronaa. En ole ollut millään tapaa kipeänä vuosiin, niin että olisi pitänyt olla täysin oireeton korona, jos se olisi ollut. Mahdollista tietysti, että näin on ollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla.

Vierailija
4/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 rokotetta, 0 koronaa... On miulla jotain sellasia epämääräsiä flunssia kyllä ollut

Vierailija
5/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ollut. Pari lievähköä flunssaa kyllä viime vuoden aikana, mutta kotitestit näyttivät negaa. Tiedä sitten näyttivätkö oikein.

Yhden koronarokotuksen otin, mutten sen jälkeen enempää, kun säikähdin rytmihäiriöitä (elämäni ekat ja vikat) jotka piikin jälkeen tulivat.

N41

Vierailija
6/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Melkein kaikilla läheisillä ja sukulaisilla on ollut, joillain moneen kertaan.

Vierailija
7/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut vielä, aina olen testannut kun ollut oireita mutta negatiivista on aina näyttänyt.

Vierailija
8/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronaa, vaikka perheessä on muutaman kerran ollut. Kolme rokotusta.

Vierailija
9/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, maskia käytän edelleenkin.

Vierailija
10/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut korona-aikana mitään tautia, joten ei varmaan koronaakaan, jollei sitten ole ollut täysin huomaamaton. Harvemmin mulla on flunssaa yleensäkkään, varmaan 6 vuotta sitten viimeksi.

Vierailija
11/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan -tietääkseni- ollut koronaa, enkä ole rokotettakaan ottanut, vaikka olen altistunut koronalle.

Vierailija
12/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään koronaa ollut minulla. En ole rokotteita ottanut ja siksi olenkin terve ollut.

Vierailija
13/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 4 ihmistä, joilla ei ole ollut koronaa. Heitä kaikkia yhdistää se, että he asuvat yksin eivätkä käy muualla kuin pikaisesti kaupassa.

Vierailija
14/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin, että tietäisin. Flunssassa olen kuitenkin ollut, mutta testitulokset negatiivisia. Ja onhan se voinut olla myös oireeton. Kumppanilla ollut (ainakin) kaksi kertaa.

Vierailija
15/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Ei ole mitään koronaa ollut minulla. En ole rokotteita ottanut ja siksi olenkin terve ollut.

<<<<¤ korona rokotetta sanut,kuin infulenssa rokoteen. Ei koronaa,ei flunssia. Terve olen ollut sairauksilta vissin jo 10v?Korona rokte vastaisia en suostunut kohtaa,en edelenkään.En tupakoi,en käytä alkoholia.

Vierailija
16/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni en ole sairastanut koronaa. En ole ollut millään tapaa kipeänä vuosiin, niin että olisi pitänyt olla täysin oireeton korona, jos se olisi ollut. Mahdollista tietysti, että näin on ollut. 

Mulla sama, en ole "koskaan" kipeä. Koronalle olen altistunut monta kertaa, lapsillanikin on ollut mutta en ole ainakaan oireellista versiota saanut. Olen kyllä varalta tehnyt testejä.

Vierailija
17/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin täällä.

Vierailija
18/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut, koska en ole testannut.

Influenssaa sairastin talven ja kevään 2021 aikana. Se todettiin lääkärissä jonne puoliso vei minut viikon sairastamisen jälkeen. Muutamaa päivää myöhemmin ensihoito haki mut kotoa sairaalaan. Sairaalassa kuume 41 ja jäähdytystä jäillä ja nesteytystä ja lääkkeitä suoneen. Lisähapelle laitettiin. Oli raskas ja pitkä tauti ja yli 10 kiloa laihtuneena kotiuduin. Puoliso sai taluttaa minua, kun tärisin voimattomana. Jälkioireet jatkuivat loppukesään asti ja vasta syksyllä palasin töihin. Nykyään hengästyn tosi helposti ja otan influenssarokotteen eli sellainen ero entiseen.

Vierailija
19/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja poikani. Asumme siis kahdestaan. Minulla ei ole ollut edes nuhaa korona aikana. Pojalla yksi keuhkoputkentulehdus. Itse olen tehnyt muutaman kotitestin, ennen kun olen mennyt sairaan sukulaisen lui. Poika käynyt kerran virallisessa testissä

Vierailija
20/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mulla eikä mun miehellä. Lapset sairastaneet molemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi