Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahtelainen ihmishirviö tuomiolla, 2 v EHDOLLISTA lapsen vuosikausien kidutuksesta

Vierailija
24.07.2019 |

Olisko äitipuoli. Tuli jotenkin Erikan tapaus mieleen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006183452.html

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.... Lahti. Ja lahtelaiset. Eiku anteeksi, lahelaiset.

Suomen vitsaus. 

Ääliö. Lahessa asuu lahtelaisia.

Katsos, lahelainen tuli selittämään ylpeänä murteestaan. Terveisiä vaan sinne Laheen.

No, ei teillä ole paljoa muuta kuin teidän puhevamma.  

Kai sä tulet tämänkin korjaamaan, koska olet lahesta? 

Meidän puhevamma on pientä verrattuna sun "vammoihin".

Vierailija
62/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö lapsi ole käynyt koulua? Ja mitään erikoista ei ole havaittu;likaiset vaatteet,kova ruokahalu, levottomuus,apaattisuus,itkuisuus...jotain olisi pitänyt havaita jo ihan tavallisella arkikeskustelulla. Naapurit? Kaverit? Ei kukaan?

Tuo ehdollinen on loukkaus.

Jos oli luokan ainoa "peittävästi" pukeutunut ja muutenkin hiljainen niin tuskin muut osaa mitenkään toimia. tyttöparka.

Sukulaislapsi, voi olla poikakin.

Tyttö on kyseessä. Jossain se oli. Veikkaan kyllä lapsenlasta. Joko pojan tai tyttären lapsenlapsi, koska sanotaan että sukulaisen lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 vuotta ehdollista, koska tekijä on nainen.

Jos mies olisi tehnyt vastaavat hirveydet, niin tuomio olisi ollut 9 vuotta vankeutta.

Tämä sama tuli mieleen, että mies ei olisi noin vähällä selvinnyt.

Vierailija
64/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö lapsi ole käynyt koulua? Ja mitään erikoista ei ole havaittu;likaiset vaatteet,kova ruokahalu, levottomuus,apaattisuus,itkuisuus...jotain olisi pitänyt havaita jo ihan tavallisella arkikeskustelulla. Naapurit? Kaverit? Ei kukaan?

Tuo ehdollinen on loukkaus.

Jos oli luokan ainoa "peittävästi" pukeutunut ja muutenkin hiljainen niin tuskin muut osaa mitenkään toimia. tyttöparka.

Sukulaislapsi, voi olla poikakin.

Tyttö on kyseessä. Jossain se oli. Veikkaan kyllä lapsenlasta. Joko pojan tai tyttären lapsenlapsi, koska sanotaan että sukulaisen lapsi.

Tyttö on syntynyt v.2000, eli nyt 19 v. Nainen on 52 v, eli on ollut 33 v tytön syntyessä. Eli tuskin on mummo ainakaan. : S

Varmaan täti tai äitipuoli.

Vierailija
65/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipuoli. Missä isä? Eikö voinut tehdä mitään?

Mistä näitä kyykyttäjä psykopaattinaisia oikein sikiää?

Vierailija
66/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hs tänään sanoo että kyseessä äiti

Vierailija
67/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kuin kuvailu minun lapsuudesta. Tosin väkivaltaa teki kumpikin vanhempi ja sisarukset. Olin alinta pohjasakkaa perheessä, vaikka olin kiltti ja hyvä koulussa. Lukuisat kerrat olin koulussa silmä mustana jne ja ihmettelen, että kukaan ei kysynyt mitään tai puuttunut.

Kerran meille tuli sossut ja siitä kerrottiin etukäteen . Minua hakattiin jo etukäteen ja kerrottiin että lisää nyrkkiä tulee, jos en tee niin kuin vanhemmat sanoi sossujen tullessa. Vanhemmat pisti väkivallan äänet asunnosta minun piikkiin ja minun piti kertoa sossulle, että aina huudan ja hakkaan seinää yksin.

En ole aikuisena uskaltanut näistä puhua kenelmekään. Sisarukseni tekivät itsemurhan aika nuorina ja olen ainut mitä vanhemmilla enää on. Olisi aika ilkeää alkaa heidän vanhoilla päivillä puimaan asioita

Ei ne sun vanhemmat ole omasta mielestään tehneet mitään väärin. Ja jos nyt alkaisit setviä asioita niin todennäköisesti sinä vain kärsisit.

Joku selitys löytyisi tai että ”sinä muistat väärin”.

Näin kävi oman äitini kanssa.

Vierailija
68/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kuin kuvailu minun lapsuudesta. Tosin väkivaltaa teki kumpikin vanhempi ja sisarukset. Olin alinta pohjasakkaa perheessä, vaikka olin kiltti ja hyvä koulussa. Lukuisat kerrat olin koulussa silmä mustana jne ja ihmettelen, että kukaan ei kysynyt mitään tai puuttunut.

Kerran meille tuli sossut ja siitä kerrottiin etukäteen . Minua hakattiin jo etukäteen ja kerrottiin että lisää nyrkkiä tulee, jos en tee niin kuin vanhemmat sanoi sossujen tullessa. Vanhemmat pisti väkivallan äänet asunnosta minun piikkiin ja minun piti kertoa sossulle, että aina huudan ja hakkaan seinää yksin.

En ole aikuisena uskaltanut näistä puhua kenelmekään. Sisarukseni tekivät itsemurhan aika nuorina ja olen ainut mitä vanhemmilla enää on. Olisi aika ilkeää alkaa heidän vanhoilla päivillä puimaan asioita

Ei ne sun vanhemmat ole omasta mielestään tehneet mitään väärin. Ja jos nyt alkaisit setviä asioita niin todennäköisesti sinä vain kärsisit.

Joku selitys löytyisi tai että ”sinä muistat väärin”.

Näin kävi oman äitini kanssa.

Tämä on täysin totta. Ei kannata alkaa asioita puimaan, mutta toivottavasti edellinen et ole enää vanhempiesi kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
69/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tiedä kumpi on sairaampi kiduttaja vai lain laatijat + tuomarit.

Eikö tosiaan voinut antaa ankarampaa tuomiota, lakihan on tulkintaa ja usein käräjäoikeus ja hovi päätyvät aivan eri tuomioihin samoissa jutuissa - tulkitsevat lakia eri tavalla.

Se on ihan systemaattista ja haisee siltä että asianajajat työllistävät toisiaan. Valtio maksaa. Ei näillä  useilla rikollisilla ole varoja edes pitzaan saati muuhun.

Missään yhtiössä ei katsottaisi suopeudella jos alakerta  toisi väärin tehtyjä töitä ylemmäksi jossa se tehtäisiin uudestaan. Silkkaa rahastusta. Eikö koulutus onnistu että päätökset tehdään alakerrassa jo kerralla oikein.

Samaa olen itsekkin miettinyt. Miksi pienistäkin asioista valiteaan hoviin. Syyttäjä tai toinen osapuoli.

Mutta kun maksaja on valtio ei sillä ole väliä vaikka aikaa kuluisi pari vuotta lisää.

Eikä kukaan puutu asiaan. Poliitikot herätkää.

Ihan samat huomiot. Törkeetä.

Vierailija
70/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella ei ole samaa ihmisarvoa luin aikuisella Suomessa. Jos joku olis noin kiduttanut aikuista ihmistä olisi linnaa tullut varmasti.

Vierailija
71/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas väärinkun Nastolakin  liitetiin Lahteen.Nyt joku voi luulla että tämä tapahtuikin  Nastolassa 

eikä lahes.

Vierailija
72/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on kyseessä tässä.

En tiedä miksi on laitettu sukulaistyttö, koska kyseessä on äiti.

Vierailija
73/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen ihmishirviö on kidutetun lapsen äiti, biologinen äiti.

Vierailija
74/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh jaa, tuollaista oli myös minun elämäni tv isän kanssa. Välillä pääsin lastenkotiin huokumaan, mutta aina isukki puhui sos-tädit pyörryksiin ja mut laitettiin takaisin kotiin.

16v soitin itse lastensuojeluun ja jopa hätäkeskukseen pyytäen apua. Kuulema mitään ei voitu tehdä koska isäni ei SUOSTUNUT huostaanottoon..

Isoveljeni kuitenkin oli otettu huostaan jo 3 vuotta aiemmin, mutta ilmeisesti oli ok, jos pahoinpitelee vain yhtä lasta.

Lisäksi vedottiin siihen, että pärjään niin hyvin koulussa, että eihän meillä oikeasti voi olla niin kamalaa kotona.

Painajainen tuli päätökseen vasta kun muutin usean sadan kilometrin päähän 17 vuotiaana. Tätä ennen siis asuin kavereiden nurkissa, sillä isäni oli ottanut minulta kotiavaimet pois.

( jos joku miettii millä rahalla olen muuttanut, niin kesätöitä olen tehnyt 13v saakka. Siihen asti kun täytin 18 en ollut kirjoilla missään, vaan punkkasin kaverilla ja sen jälkeen vuokrasin soluhuoneen)

Pitkä off-topic tarina, mutta omien kokemuksieni varjolla ihmettelen että tuolle vuoden mutsille on saatu minkäänlaista tuomiota lapsensa elämän pilaamisesta.

Vierailija
75/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yh-isä ja huilimaan* T. Edellinen

Vierailija
76/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn miksi olet enää yhteyksissä vanhempiisi?

Sinuna laittaisin välit poikki. Kohtelevatko sinua paremmin nytten?

Vierailija
77/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelu toimii huonosti Suomessa.

Vierailija
78/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukas se siellä

Vierailija
79/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas väärinkun Nastolakin  liitetiin Lahteen.Nyt joku voi luulla että tämä tapahtuikin  Nastolassa 

eikä lahes.

Ehkä se tapahtuikin?

Vierailija
80/90 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 2v ehdollista vankeutta, kauan joutuu käytännössä istumaan?