G: Mitä lastenvaatemerkkejä lastesi vaatekaapeista löytyy?
Kommentit (32)
benettonia, legoa, henkkamaukkaa, lindexiä, espritiä, marimekkoa ja paljon retroa, esim. tuttaa. Ihan sekaisin kaikkea. Ostan jos tulee joku kiva vastaan, usein myös käytettynä. Vaatteen ulkonäkö, tuntu ja toimivuus on olennaisimmat valintaperusteet, merkillä ei ole juurikaan väliä.
Lotta&Lassi, Ciraf, H&M, Lindex, KidsKids on sisävaatteet.
Ulkovaatteet Lassietec yms.
Aina oon ostanu vaatteen kattomalla et ompa kiva. Koskaan en oo merkkiä tuijottanu. En omista, enkä lapsieni.
Jos lapset joskus tuijottaa merkkiä, saa tuijottaa. Ei oo mun juttu, vaikka vaatteista tykkään..
isoilla pääasiallisesti H&M, Peak, Adidas, Nike, Puma, Micmac, QuickSilver, Levi´s,
Pienillä Gant, Timberland, Ticket, reima, H&M, Lindex, Urban Elk, Småfolk, Donaldson, Monsoon, Lipfish, Marc´o Polo, NovaStar, Molo kids, Ralph Lauren, IdaT, lego
ja varmaan paljon kaikkea muitakin en nyt muista. joo tunnustaudun vaatefriikiksi=)
POP, Elle, Mexx, Bogi....
eli ihan laidasta laitaan.
yleensä ostan niitä vaatteita mitkä näyttää hyvältä.
Chipie, Ikks, Jean Bourget, Elle, OXbow, Vingino, Kenzo, Hilfiger, Ralph Lauren, Calvin Klein, Confetti, Gant, Benetton, Lego, H&M ja Lindex esimerkiksi. Siis aivan laidasta laitaan :)
Eli ei kovin montaa merkkiä.. Ei melko tylsä äiti :/
tarkka olen vaatteiden laadusta ja ulkonäöstä
Jonkin verran on P.O.P:n vaateita, adidasta, Nike, TTH, Tutta ja sitten jotain perusvaatetta Prismasta :)
Meillä kirppikseltä löytöjä. Noin puolet molempien vaatteista on kirppareilta. Lisäksi H&M:n alerekeiltä löytöjä, Catalogista alesta ostettuja, markettien alerekkilöytöjä jne.
ja joitain kirpparilöytöjä joiden merkeistä tai merkittömyyksistä en tiedä...
Lisäksi jotain yksittäisiä Gap, P.op, Levis, Lindex, H&M.
Hurahtanut Uusretroon, ennen aitoon retroon:)
Meillä lasten vaatevarasto koostuu lähes täysin käytetyistä vaatteista joita on saatu tai vaihdettu naapurien, sukulaisten ja tutuntuttujen kautta. Jossain housuissa lukee Tutta, myös H&M ja Lindex ovat usein törmättyjä merkkejä, vaikken vaatteiden merkeistä välitä. Käytännöllisyys ja toimivuus ovat suuremmassa merkityksessä meillä.
Ulkovaatteista osaan sanoa Lassien ja Jonathanin.
aika paljon Legoa, Espritiä, H&M jonkun verran, PO. P, IKKS (yksittäisiä), Benetton, Exit, Name it, Ticket, Reima. Niin ja on Lindexin joitakin myös.
summia lasten vaatteisiin! Oletteko ihan varma, että lapsenne osaavat arvostaa tai heille on merkillä jtk väliä? No, toki tämä riippuu lapsen iästä, mutta tuskin esim. 5v. tietää Benettonista mitään!!!!
Itse olen mieheni kanssa eritt. hyvätuloinen, mutta en ihan periaattesta laita tällaisia summia lasten vaatteisiin, en ainakaan sisävaatteisiin.
Ei ihme, että useimmat lapsiperheet valittaa, että on rahat tiukoilla!
Hurahtanut Uusretroon, ennen aitoon retroon:)
Sisävaatteissa H&M, Lindex, Me&I, Name It, Esprit ; ulkovaatteissa Reima, Travalle, Jonathan.
Käytettynä saatuina on Tuttaa, Bogia, Elleä, mitä en itse ostaisi mut käytetään, kun ovat kerran kaapissa.
ja kaikkea mahdollista sekalaista, ostettu marketeista, halpishalleista, kirppareilta, lastenvaatekutsuilta jne merkkejä tuijottelematta.
D&J:tä on aika paljon myös koska kuulutaan siihen kerhoon.