Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rexona Maximum Protection petti, mitä seuraavaksi?

Vierailija
24.07.2019 |

Eli sitten on varmaan apteekkituotteiden vuoro. Mutta mikä olisi niistä "vähiten myrkky", ja onko antaa jotain vinkkejä lisäksi? Esim. Maximum Protection ei minulla lähde pesussa kunnolla pois, vaan vaatii kuorinnan tai saunan lisäksi, muuten jää sellainen kuivan kalvon tunne kainaloon.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on Sokos lähellä, niin Triple dry varmaan siellä halvempi kuin apteekissa. Itse hamstraan 3+1 päiviltä niitä aina.

Vierailija
42/59 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi stressihikihaisuli, "mukavaa" kuulla etten ole yksin ongelman kanssa. Onko toi useasti täällä suositeltu Triple Dry siis apteekkitavaraa? Voisi kokeilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, että edelleen käytetään niin paljon myrkky-dödöjä. On vielä paljon tietämättömyyttä. Ei ole sooda-pohjaisten deodoranttien voittanutta. Ja niitähän voi tehdä itsekin - ja kyllä pitää. Schmidt's-dödöt ovat sitten niille, jotka haluavat valmiin tuotteen. Niitä käyttävät urheilijatkin. Ihanat tuoksut ja tuoksuttomana löytyy myös. Riittoisuus hyvä ja kroppa kiittää.

Ruokasooda aiheuttaa 25%:lle ihmisistä erittäin kivuliaan ja hitaasti paranevan ihovaurion. Kantapään kautta jouduin oppimaan että minä kuulun tähän porukkaan. Ostin luonnonkosmetiikkakaupasta hyviä arvosteluja saaneen Lovefresh merkkisen luonnondeodorantin, jossa oli tätä ruokasoodaa. Se tosiaan toimi yllättävän hyvin luonnonkosmetiikkadödöksi, mulla mikään aiemmin kokeilluista ei ollut toiminut yhtään. Mutta mutta, parin viikon päästä huomasin että kainalot oli vähän punoittavat ja ärtynyneet. En tiennyt silloin vielä tästä soodan haittavaikutuksesta, ja jatkoin käyttöä. Kainaloihin tuli sitten äärimmäisen kipeä, kainalonlaajuista palovammaa muistuttava alue. Nyt ymmärsin että tätä en voi laittaa enää iholleni. En voinut laittaa mitään muutakaan paitsi perusvoidetta, joten jouduin kulkemaan haisulina ympäriinsä. Ihoärsytys kesti kuukauden verran parantua. 

Schmidtillä on onneksi myös soodattomia tuotteita, jotka toimii kohtalaisesti. Ei nyt mitään Triple Dryta vastaa todellakaan enkä hikiliikuntapäivänä tai helteellä ulkona oloon laittaisi, mutta konttorissa istuessa työpäiväksi riittää oikein hyvin.

Tätä juuri pelkään, kun olen vastaavia juttuja lukenut. Perusdödöt toimii peruspäivinä minulla, mutta nyt tarvitsin jotain jytympää uutta stressaaviin hetkiin. Luultavasti kokeilen Triple Dryta, jos ei pesusienellä pesut auta. Olen jo ihan tarpeeksi kulkenut haisulina ihmisten ilmoilla, enkä jaksa enää saastuttaa ilmaa ja hävetä.

Ap

Ap:llä taitaa olla jotain aineenvaihduntaongelmaa - pahanhajuiseen hikeen on syynsä. Olen toiminut luontaisalalla kauan (en enää, kun isot toimijat veivät markkinat, joten en hyödy mitään, jos joku päätyy ostamaan luonnonkosmetiikkaa), ja yksi ainoa asiakas on maininnut, että sooda-pohjiset dödöt ovat hieman herkistäneet - sanoisin, että 25 % on jossain määrin liioiteltua. Itselläni on todella herkkä iho, ja en saata käyttää kovan linjan deodorantteja. Itse tekemällä voi saada sopivan koostumuksen - soodaa hieman vähemmän, lisänä karitevoita, kookosöljyä ja eteerisiä. Voi myös ennen dödön laittoa pyyhkiä kainalot esim. laventelivedellä.

Ei ole sitä paitsi normaalia tukahduttaa aineenvaihduntaa - ovat nuo kainaloalueen imusolmukkeet aika lähellä rintarauhasta....mutta jokainen toki tyylillään.

Olen hoikka, perusterve ja nuori, eikä verikokeista ym. ole löytynyt mitään tautia joka tätä voisi aiheuttaa. Tiedä sitten onko taustalla jotain jota ei vielä ole löytynyt. Toivoisin todella että voisin käyttää luonnollisempia aineita, mutta tähän mennessä ne ei ole toimineet. Huolettaa juuri kemikaalit ja tutkimukset, ja siksi aikanaan niin vimmatusti kokeilin ekodödöjä läpi. Vaan kun ne ei minulla toimi, niin ennemmin sitten myrkytän itseäni tehokkailla aineilla, kuin että lukkiudun neljän seinän sisään haisemaan keskenäni. En jaksa alkaa taas tekemään haisutestailuja läpi, että joskos joku aine toimisi. Opiskeluaikana siihen meni ihan holtittomia summia vielä rahaa, kun vähän käytetyt dödöt piti kerta toisensa jälkeen heittää roskiin.

Ap

Aika monet ovat myös tottuneet hieromaan deodorantteja/antiperspirantteja kainalot valkoisiksi - usein myös soodapohjaisia. Hyvin pieni määrä riittää. Joku mainitsi, että sooda pilaa kosteustasapainon...no, siksi käytetään karitevoita ja kookosöljyä lisänä. Kaikki aineenvaihduntaongelmat näy aina verikokeissa, ja ihminen voi tuntea itsensä aivan terveeksi. Kroppa voi olla esimerkiksi liian hapan. Hien hajusta voi päätellä aika paljon (esim. suolistosairautta sairastava läheinen antaa aikamoisen pilven hikoillessaan, ja myös itikat pitävät vahvasta hiestä). Itsekin huomaan heti hien koostumuksesta, jos ruokavalio on ollut hieman lepsu. Liikaa ei pitäisi desinfioida ja pestä (nykyihmisen ongelma muutenkin, koskee myös kodin siivousta), luontainen floora häiriintyy.

Toivottavasti löydät tuotteen, joka toimii. Jos apteekkiin turvaudut, niin Avenellahan on hyvä kosmetiikkasarja, jossa ei käytetä ylimääräisiä mömmöjä.

Aveneakaan en ole katsonut millaista on, täytyykin pistää muistiin. Ruokavalio ei nyt ole ihan mikään paras mahdollinen, muttei huonoinkaan. Sokeria kuluu liikaa, mutta kasviksia tulee silti useimpina päivinä suositus täyteen. Ehkä tässä olisi perattavaa, en tiedä auttaisiko hikoiluasiaan.

Ap

Ei luultavasti auta ruokavaliot ja muut kun sanoit että sullakin kyse on stressi/jännityshiestä... 

Mulla ainakaan Avene ei toiminut. Apteekkituotteista myös ei toimi Aco, Favora, Eucerin, Sebamed, Louis Widmer. 

Toimivia ja herkkää ihoani ärsyttämättömiä: Triple Dry (erit. Fresh 72 h ja Active), Vichy 72 h Stress Resist ja miesten versio.

Voisi toimia mutta oma iho ei kestä: Bats, Absolut Torr

Vierailija
44/59 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut, että kaikki suihkusaippuat eivät pese kunnolla, vaan varsinkin jalat ja kainalot voivat jäädä haisemaan pesun jäljiltä. Tuo pesusieni apuna on hyvä vinkki. Ehkä sinun kannattaisi kokeilla jonkin aikaa myös jotain hieman hapanta pesunestettä, kuten Lactolinea? Saattaisi auttaa tasapainottamaan ihoa, jos se on jotenkin nyt sekaisin? Useimmat suihkusaippuat ovat emäksisiä.

Jos ihosi ei ole ärtynyt mineraalikivideodorantista, kannattaa sitä kerrostaa antiperspiranttien alle. Itselläni ainakin mineraalikivi piti hajun pois hyvin, kun perspirantti ehkäisi hien määrää. Itselläni kivi vain aiheutti kutinaa, joten nyt käytän sitä vain jaloille satunnaisesti.

Triple dry on ihan hyvä, mutta hajustamaton versio haisee jo valmiiksi hiukan kissanpissalle. Kannattaa ottaa se Active-versio, jossa on mielestäni raikkain tuoksu. Itse laitan Triple dryn tai Maximum Protectionin yöksi ja lisään aamulla jotain perus puuvillantuoksuista Rexonaa ja hyvin pitävät hikoilun useimmiten poissa.

Siinä tulikin monta hyvää vinkkiä, kiitos!

Pesen kropan Ruohonjuuresta ostetulla oliiviöljysaippualla (onko sitten marseille saippuaa, en tiedä?). Jos vielä joskus elämäni aikana ostan mineraalikiven, niin otan tuon tupladödöilyn kokeiluun.

Triple drytä kokeilen seuraavaksi, joten hankin tuota hajustettua. En nyt tieten tahtoen halua haista kissan pissalle, teen sitä jo ihan luonnostaan. :D

Ap

Vierailija
45/59 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeileppa olla pidempi aika käyttämättä mitään dödöä. Itse en enää käytä mitään eikä kainalot haise vaikka hikoilisinkin. Ja noista myrkyistä mitä laitatte iholle, googlettakaa mitä haittaa esim. alumiinista on teille.

Taidat kuulua niihin onnekkaisiin, joiden hiki ei haise juurikaan. Mä olen joskus mökillä ollut jonkin aikaa dödöttä yksin ollessani, kun ei haittaa vaikka haju on tyrmäävä, mutta ei sen käryisenä voi mennä ihmisten ilmoille joten pakko ollut pestä ja laittaa dödö jos vaikka kauppaan tai torille lähtee. 

Ei jaksa googlata noita haittoja, koska vaihtoehtoja ei käytännössä ole, erittäin voimakkaanhajuisen hien omaavana. Toinen vaihtoehto on terrorisoida ympäristöään kuten työkavereita avokonttorissa oksettavalla hajulla, eikä sekään oikein käy.

Vierailija
46/59 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeileppa olla pidempi aika käyttämättä mitään dödöä. Itse en enää käytä mitään eikä kainalot haise vaikka hikoilisinkin. Ja noista myrkyistä mitä laitatte iholle, googlettakaa mitä haittaa esim. alumiinista on teille.

En voisi kuvitellakaan olla ilman dödöä kokeilujeni jälkeen. Jos jo ekodödöt saa minut haisemaan kissanpissalle, niin mitä dödöttömyys tekisi? Olet niitä onnekkaita joilla dödö ei haise. Olen lukenut vastaavista tapauksista, ja minusta se tuntuu lottovoitolta ja yksisarvismeiningiltä josta me tavalliset tallaajat ja muut epäonnekkaammat haisulit (minä) saadaan vaan haaveilla.

Olen kyllä lueskellut mitä kaikkea syöpiä ym. nuista dödöistä voi kai seurata, mutta minkäs teet jos ilman ei pärjää jos tahtoo normaali aististen ihmisten seurassa kulkea.

Ap

Vierailija
47/59 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sosiaalisten tilanteiden jännittäjä ja se karsea hiki on ns. stressihormonihikeä, joka haisee tavallista lämmönhaihduttamishikeä huomattavasti kaameammalta. Tällaiseen hikeen ei ruokavaliot tms auta, se ehkä auttaisi jos ei olisi jatkuvasti jännittäjä mutta kun on sitä lapsesta asti ollut niin tuskinpa tulee muuttumaan.

Triple Drytä täälläkin käytetään, se sentään toimii. Absolut Torrista tuli hurja reaktio ensikäytöllä, en uskaltanut kokeilla toiste.

Stressihiki on minulla juuri sitä karseinta. Käyn terapiassa asiaa lieventämässä, mutta tuskin tuo tuosta tulee täysin koskaan helpottamaan, joten dödöt kehiin. :D Eli Triple dry on miedompi kuin Absolut Torr, joten ennemmin se.

Ap

Vierailija
48/59 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on Sokos lähellä, niin Triple dry varmaan siellä halvempi kuin apteekissa. Itse hamstraan 3+1 päiviltä niitä aina.

En tajunnut että näitä voisi saada muualtakin kuin apteekista! Joo no pitää kokeilla sieltä sitten testiin ensin.

Ap

Vierailija
49/59 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, että edelleen käytetään niin paljon myrkky-dödöjä. On vielä paljon tietämättömyyttä. Ei ole sooda-pohjaisten deodoranttien voittanutta. Ja niitähän voi tehdä itsekin - ja kyllä pitää. Schmidt's-dödöt ovat sitten niille, jotka haluavat valmiin tuotteen. Niitä käyttävät urheilijatkin. Ihanat tuoksut ja tuoksuttomana löytyy myös. Riittoisuus hyvä ja kroppa kiittää.

Ruokasooda aiheuttaa 25%:lle ihmisistä erittäin kivuliaan ja hitaasti paranevan ihovaurion. Kantapään kautta jouduin oppimaan että minä kuulun tähän porukkaan. Ostin luonnonkosmetiikkakaupasta hyviä arvosteluja saaneen Lovefresh merkkisen luonnondeodorantin, jossa oli tätä ruokasoodaa. Se tosiaan toimi yllättävän hyvin luonnonkosmetiikkadödöksi, mulla mikään aiemmin kokeilluista ei ollut toiminut yhtään. Mutta mutta, parin viikon päästä huomasin että kainalot oli vähän punoittavat ja ärtynyneet. En tiennyt silloin vielä tästä soodan haittavaikutuksesta, ja jatkoin käyttöä. Kainaloihin tuli sitten äärimmäisen kipeä, kainalonlaajuista palovammaa muistuttava alue. Nyt ymmärsin että tätä en voi laittaa enää iholleni. En voinut laittaa mitään muutakaan paitsi perusvoidetta, joten jouduin kulkemaan haisulina ympäriinsä. Ihoärsytys kesti kuukauden verran parantua. 

Schmidtillä on onneksi myös soodattomia tuotteita, jotka toimii kohtalaisesti. Ei nyt mitään Triple Dryta vastaa todellakaan enkä hikiliikuntapäivänä tai helteellä ulkona oloon laittaisi, mutta konttorissa istuessa työpäiväksi riittää oikein hyvin.

Tätä juuri pelkään, kun olen vastaavia juttuja lukenut. Perusdödöt toimii peruspäivinä minulla, mutta nyt tarvitsin jotain jytympää uutta stressaaviin hetkiin. Luultavasti kokeilen Triple Dryta, jos ei pesusienellä pesut auta. Olen jo ihan tarpeeksi kulkenut haisulina ihmisten ilmoilla, enkä jaksa enää saastuttaa ilmaa ja hävetä.

Ap

Ap:llä taitaa olla jotain aineenvaihduntaongelmaa - pahanhajuiseen hikeen on syynsä. Olen toiminut luontaisalalla kauan (en enää, kun isot toimijat veivät markkinat, joten en hyödy mitään, jos joku päätyy ostamaan luonnonkosmetiikkaa), ja yksi ainoa asiakas on maininnut, että sooda-pohjiset dödöt ovat hieman herkistäneet - sanoisin, että 25 % on jossain määrin liioiteltua. Itselläni on todella herkkä iho, ja en saata käyttää kovan linjan deodorantteja. Itse tekemällä voi saada sopivan koostumuksen - soodaa hieman vähemmän, lisänä karitevoita, kookosöljyä ja eteerisiä. Voi myös ennen dödön laittoa pyyhkiä kainalot esim. laventelivedellä.

Ei ole sitä paitsi normaalia tukahduttaa aineenvaihduntaa - ovat nuo kainaloalueen imusolmukkeet aika lähellä rintarauhasta....mutta jokainen toki tyylillään.

Olen hoikka, perusterve ja nuori, eikä verikokeista ym. ole löytynyt mitään tautia joka tätä voisi aiheuttaa. Tiedä sitten onko taustalla jotain jota ei vielä ole löytynyt. Toivoisin todella että voisin käyttää luonnollisempia aineita, mutta tähän mennessä ne ei ole toimineet. Huolettaa juuri kemikaalit ja tutkimukset, ja siksi aikanaan niin vimmatusti kokeilin ekodödöjä läpi. Vaan kun ne ei minulla toimi, niin ennemmin sitten myrkytän itseäni tehokkailla aineilla, kuin että lukkiudun neljän seinän sisään haisemaan keskenäni. En jaksa alkaa taas tekemään haisutestailuja läpi, että joskos joku aine toimisi. Opiskeluaikana siihen meni ihan holtittomia summia vielä rahaa, kun vähän käytetyt dödöt piti kerta toisensa jälkeen heittää roskiin.

Ap

Aika monet ovat myös tottuneet hieromaan deodorantteja/antiperspirantteja kainalot valkoisiksi - usein myös soodapohjaisia. Hyvin pieni määrä riittää. Joku mainitsi, että sooda pilaa kosteustasapainon...no, siksi käytetään karitevoita ja kookosöljyä lisänä. Kaikki aineenvaihduntaongelmat näy aina verikokeissa, ja ihminen voi tuntea itsensä aivan terveeksi. Kroppa voi olla esimerkiksi liian hapan. Hien hajusta voi päätellä aika paljon (esim. suolistosairautta sairastava läheinen antaa aikamoisen pilven hikoillessaan, ja myös itikat pitävät vahvasta hiestä). Itsekin huomaan heti hien koostumuksesta, jos ruokavalio on ollut hieman lepsu. Liikaa ei pitäisi desinfioida ja pestä (nykyihmisen ongelma muutenkin, koskee myös kodin siivousta), luontainen floora häiriintyy.

Toivottavasti löydät tuotteen, joka toimii. Jos apteekkiin turvaudut, niin Avenellahan on hyvä kosmetiikkasarja, jossa ei käytetä ylimääräisiä mömmöjä.

Aveneakaan en ole katsonut millaista on, täytyykin pistää muistiin. Ruokavalio ei nyt ole ihan mikään paras mahdollinen, muttei huonoinkaan. Sokeria kuluu liikaa, mutta kasviksia tulee silti useimpina päivinä suositus täyteen. Ehkä tässä olisi perattavaa, en tiedä auttaisiko hikoiluasiaan.

Ap

Ei luultavasti auta ruokavaliot ja muut kun sanoit että sullakin kyse on stressi/jännityshiestä... 

Mulla ainakaan Avene ei toiminut. Apteekkituotteista myös ei toimi Aco, Favora, Eucerin, Sebamed, Louis Widmer. 

Toimivia ja herkkää ihoani ärsyttämättömiä: Triple Dry (erit. Fresh 72 h ja Active), Vichy 72 h Stress Resist ja miesten versio.

Voisi toimia mutta oma iho ei kestä: Bats, Absolut Torr

Juu, voikin sitten skipata nuo miedommat tavarat heti alkuun niin säästyy mielipahalta ja tuhlaukselta. Ihoni ei kai ole niin herkkä, mutta en kuitenkaan mielelläni heti säntäisi niihin ihan kaikkein tymäkimpiin aineisiin.

Ap

Vierailija
50/59 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
51/59 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin Triple Dryn kristallideodoranttiin, jota laitan illalla suihkun jälkeen ja aamulla uudestaan. Triple Dry oli kyllä tosi hyvä, mutta kristallideodorantti on hellempi. Ei nouse enää lainkaan näppyjä.

Vierailija
52/59 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haetko antiperspiranttia vai deodoranttia? Vain antiperspirantti lopettaa hikoilun tukkumalla tiehyet alumiinilla. Antiperspiranteista tehokkain on apteekista saatava Absolut Torr -alumiinilios, joka lopettaa minulla ainakin hikoilun viikoksi. Käytä varoen ja ohjeita noudattaen! Deodoranteista en koskisi soodaan, sillä emäksenä se tuhoaa ihon happovaipa ja kosteustasapainon. Alkoholi tappaa bakteereita tehokkaasti, mutta voi kuivattaa ihoa. Minulla sitrustuoksut peittävät hienhajun tehokkaammin kuin muut tuoksut.

Kiitos vinkeistä! Antiperspiranttia haen, kun minusta perusdödödödöt ei auta tarpeeksi. Halua tuntea olon varmaksi koko päiväksi, niin antiperspirantti tuntuu luotettavammalta vaihtoehdolta.

Ap

Absolut Torria ei kyllä kannata käyttää, jos iho on vähänkään ärtyvä! Minulla ei normaalisti ole ollut yhdenkään antiperspirantin kanssa ongelmia - eli ihoni ei ole herkkä - mutta tuo Absolut Torr on sellaista myrkkyä että pelkkä ihoärsytys ei ollut tuloksena, vaan yöpaitojen kainaloihinkin se syövytti reiät. Sekä sai tietysti kainalot punoittamaan ärtyneinä ja kipeinä.

Vierailija
53/59 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin Triple Dryn kristallideodoranttiin, jota laitan illalla suihkun jälkeen ja aamulla uudestaan. Triple Dry oli kyllä tosi hyvä, mutta kristallideodorantti on hellempi. Ei nouse enää lainkaan näppyjä.

Tokihan se on hyvä vaihtaa pelkkään mineraalikiveen jos sellainenkin toimii. Ap vaan taisi olla jossain ketjussa kertonut että hänelle kävi sen kanssa sama kuin mullakin: ei auttanut hienhajuun ja lisäksi koko mineraalikivikin alkoi löyhkätä hielle.

Vierailija
54/59 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut torria käytän itse. Joku mainitsikin sen ärsyttävyydestä, mutta johtuu hyvin usein siitä, että sitä on laitettu kostealle iholle. TAI on hikoiltu laiton jälkeen (monihan hikoilee öisin), ennenkuin aine on pesty pois. Itseäni se ei ärsytä, mutta ilmakuivaan kainalot ja lisäksi vielä kuivaan paperilla extrakuivaksi ennen torrin laittoa ja sen jälkeen makoilen hyvän tovin kädet ylhäällä, jotta vältän hikoilun ja aine ehtii kuivua. Mutta pilaa tosiaan vaatteet joten toppi päälle yön ajaksi ja ainehan pestään aamulla pois!

Ärsytys aiheutuu siitä, että tuotteen alumiinikloridi voi muodostaa veden kanssa reagoidessaan suolahappoa, mikä noh, on varsin ärsyttävää

Vierailija
55/59 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sawet tai jotain muita kosteus pyyhkeitä kannattaa pitää mukana ja niillä käydä välillä pyyhkimässä kainalot. Itse en käytä super tehokkaita deodorantteja sillä ne tukkivat hikirauhaset ja imeytyvät imusolmukkeisiin joka sitten tutkimusten mukaan saattaa aiheuttaa sairastumista aika vakavaankin tautiin.

Vierailija
56/59 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Rexona auttaa jos pimppi tuoksuu?

Olin kahden pojan kanssa sillee ja nyt pimppi haisee pahalle

Vierailija
57/59 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän arkena normidödöä, ja Rexona on ollut varattu sellaisiin hetkiin, jolloin tiedän hikoavani; urheilu, stressaavat tilanteet, pitkät päivät tms. Nyt Rexona ei kestänyt tätä hellettä enää, vaan haisin dödön läpi pistävälle.

Peseydyn joka päivä, kainalot joka aamu saippualla ja suolasaippualla, pyyhkäisen desiaineella tai etikalla jos tuntuu että haiskahtaa, epiloin karvat säännöllisesti ja kuorin kainaloiden ihoa. Nämäkään ei näytä auttavan pitämään enää normaaliakaan hajua poissa, joten Rexona tulee normikäyttöön ja apteekkidödö tehokäyttöön. :(

Ap

Ei ihme, että haiset.

Vierailija
58/59 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei iho jonkun ajan jälkeen kestänyt tuota maximum protectionia eikä oikein muitakaan perus antiperspirantteja. Ajattelin testata alumiinittomia dödöjä ja eihän ne pitänyt kuin muurmtaman tunnin.

Sitten löysin Wild dödöt. Kun menin töihin ensimmäistä kertaa Wildia kainalossa ja vieläpä keinokuitupusero päällä sanoin duunikavereille että testaan uutta, luonnollisempaa dödöä ja sanokaa ihan reilusti jos hiki haisee. Ei haissut ja olenkin heittänyt kaikki muut tuotteet roskiin.

Mainittakoon vielä että käyn suihkussa joka toinen päivä ja välipäivinä kun en laita dödöä niin enää ei haise.

Vierailija
59/59 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bats on paras, apteekista.