Onko tupakanpoltto TURN-OFF palinvalinnassa? (Äänestys)
Kuvittele, että tapaat kiinnostavan henkilön ja sinulle selviää, että hän tupakoi. Onko asia ok vai turn-off?
Jos olet parisuhteessa, niin kysymyksen voi ajatella näin: haittaisiko sinua, jos kumppanisi tupakoisi? (Kyllä: turn-off, ei: ok)
Kommentit (74)
Ei haittaa, jos nyt ei ihan joka välissä tartte savuttaa ja huolehtii suuhygieniasta. Itsekin olen viihdepolttaja.
Eiköhän se niin ole että jos ei itse polta, niin toisen tupakanhaju (ja maku) on vastenmielistä kun siihen ei ole tottunut.
Sitten taas nämä kommentit, että tupakoijilla on jotakin mentaaliongelmia/ovat huonoja ihmisiä/wt-paskaa... No, kertoo enemmän teistä kun arvotatte ihmisiä tuolla perusteella.
Ihan sama polttaako vai ei . Itse en polta.
Kyllä, TULN -OFF on...palinvalinnassa.
Vaikka muuten en siitintäin naisilta säästä, niin nikotiinarttuun en sitä päästä.
Vastasin, että tupakointi on turn-off. En pidä tupakoijista ja etenkään niiden hajusta. Kuitenkin mieheni tupakoi, kun tapasimme ja tiesin sen. Vastoin kaikkia ennakko-odotuksia en epäröinyt hetkeäkään ryhtyä seurustelemaan hänen kanssaan. Kokonaispaketti vaan oli niin hyvä ja yhteensopiva. Myöhemmin mies lopetti tupakoinnin ihan omasta aloitteestaan. Tämä onnistui helposti koska eräs häntä stressaava ja ahdistanut asia poistui hänen elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tupakoinnin pitäis olla jokaisen oma asia. Jos toisesta aidosti välittää hyväksyy hänet myös paheet.
Höpö höpö. Tuo pahe kertoo hyvin huonoja asioita ihmisestä ja en ole kiinnostunut tyypistä, joka tuhoaa terveytensä tieten tahtoen.
Kaikkein eniten ihmettelen miehiä, jotka vääntävät lapsia jonkun tupakoivan sutturan kanssa.
Ei mitään vaikutusta, viimeksi olen salaa ihastunut tupakoivaan. Jos nainen olisi muuten hyvä niin en voi kuvitella että ei kelpaisi tupakan takia. Jos lapsia tehtäisiin niin sitten pitäisi polttaminen lopettaa ennen sitä, mutta nyt näyttää siltä että lapsia ei tule olemaan.
Paskiaisten hommaa. Kaikki tupakoijat eivat ole paskiaisia, mutta tupakoimaton paskiainen on harvinaisuus.
Mielisairaaloissa 80% ja vankiloissa 90%.
Iso turn off. Tupakoivilla miehillä on enemmän erektio-ongelmia enkä halua lasten altistuvan kotona tupakalle tai saavan huonoa aikuisen mallia.
Jos ihastuisin mieheen, jonka sitten huomaisin polttavan tupakkaa, niin ihastukseni laantuisi aivan varmasti. Tupakointi on minulle niin iso miinus, että en hyväksy sitä ollenkaan, en edes vähäistä määrää.
Jos mies olisi niin tampio, että polttaisi, niin hänessä on myös muita vikoja, jotka ei tupakoinnin lopettamisella muuksi muutu ja parane.
Olin tupakoijan kanssa. Ekana aamulla, viimeksi illalla tupakalle. Ette voi uskoa: KESKEN S* tupakalle. Okei oli pitkiä sessioita mutta ällöttävää ja loukkaavaa. Ei enää tätä kiitos.
Mua ei haittaa, jos tyyppi kaikinpuolin muuten ok. Luonne tärkein ja en jaksa nipottaa toisen ”paheista” eiköhän niitä löydy itse kultakin.
Pali ei ota kyytiin jos vetää röökiä. Madeleine ei pääsisi. Rinsessa vielä.418
Uteliaisuudesta, mitä tupakointi mielestäsi kertoo luonteesta?