Miten jotkut ihmiset eivät tykkää Turkista lomakohteena?
Tuttava, joka on matkustellut maailmalla muuallakin, kävi taannoin ensimmäistä kertaa elämässään Turkissa. Mutta sanoi matkan jälkeen sen myös jäävän viimeiseksi kerraksi Turkissa, koska ei kuulemma tykännyt olla siellä.
Kommentit (53)
Paikalliset ihmiset, kaamea liikennekulttuuri, täysi turistipesäke...
Muslimimaa, tavaran tyrkytys kaupoissa, epähygieenisyys, alikehittyneisyys osassa maata, terrorismi, johtaja pelottava (ei demokraattinen maa täysin), ei kuulu eu:hun.
Monesti olen käynyt. Hyvätasoiset hotellit ja suht edullista. Mitään kähmintää en ole kokenut. Paljon nähtävää jos käy muuallakin, kuin Alanyassa. Ruoka myös hyvää. Liikenne on kyllä miinusta. Tarkkana saa olla.
Ihmisoikeuksien ja sananvapauden suhteen ala-arvoinen kehitysmaa ei rahojani ja epäsuoraa tukeani saa.
Muslimimaan tapaan miesten käytös on ääliömäistä ja rasittavaa. Turistikohteissa ei voi tehdä mitään rauhassa. Rannat ovat hotellien ja kahviloiden omistuksessa eikä niille voi astuakkaan ilman, että tarjoilijamiehet ovat huolehtimassa viihtyvyydestäsi.
Mä tykkään! Siellä on varmaan ihanimmat ja komeimmat miehet koko maailmassa! Mulla on ollut lomaromansseja Turkin matkolla jo 18-vuotiaasta alkaen. :)
N27
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään! Siellä on varmaan ihanimmat ja komeimmat miehet koko maailmassa! Mulla on ollut lomaromansseja Turkin matkolla jo 18-vuotiaasta alkaen. :)
N27
Eipä sinua suomalaiset miehet enää ottaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Eipä sinua suomalaiset miehet enää ottaisikaan.
Näkyykö musupatjuus naamasta vai miten suomalaiset miehet osaa olla ottamatta tätä naista?
En ole itsekään tykännyt. Nykyään en matkustaisi edes periaatesyistä, täysi roistovaltio johtajineen. Mutta silloin kun on tullut käytyä niin asioita joista en ole tykännyt:
- kaupankäyntitapa: päällekäyvä myyminen, tinkaaminen
- ruoka, joitain jälkiruokia ja leivonnaisia lukuun ottamatta turkkilaiset ruoat ei ole olleet ollenkaan mun makuun (ongelman voi toki kiertää olemalla syömättä niitä perinteisiä ruokia)
- yksin matkustavalle naiselle turistikohteiden miehet pelottavan tunkeilevia
Minusta Turkki ajaa jo Kreikan ohi tänä päivänä. Tasokkaammat hotellit, loistava ruoka, aito palvelualttius, mielenkiinoisempi kulttuuri.
Olen kerran käynyt enkä toiste mene.
Jatkuva tinkaaminen kaupoissa, kerjäläiset turistien suosimilla paikoilla, kaoottinen liikenne. Ei oikein viitsisi kuin maata hotellin uima-altaalla ja olen liian aktiivinen sellaiseen lomaan vaan haluan esim. vuokrata auton ja lähteä kiertelemään omin päin mutta eipä tuolla uskalla.
Edellä luetellut asiat räkyttävine basaarikauppiaineen ja kyllähän maan ihmisoikeustilanne on sellainen, ettei sitä oikein halua tukea.
Tuo turkkilaisia miehiä maailman komeimmaksi kehuva ja heidän kanssaan lomaromansseja harrastanut nainen kertoo vain oman mielipiteensä. Joitakin imartelee tuonkaltainen huomio, kukin tavallaan.
Olen miettinyt sitä matkakohteena useamman kerran, mutta kun siitä kuulee matkakokemuksia tuntuu se maana tylsältä ja miten ihmiset menevät sinne juhlimaan ja makaamaan auringossa. Onko siellä edes hyvä. paikallinen ruoka? Voiko siellä retkeillä missään upeissa nähtävyyksissä? Onko siellä paikallisilla perinteitä ja hyvät käytöstavat vai ovatko he kaikki turisteja himoavia sekslaiaddikteja? Saako sieltä ostettua mitään aitoa vai vain blingblling-rojua? Ja voiko puhua muutakin kieltä kuin suomea? Ettei tule tunnetta, että on jossakin perähikiän rantapiitsillä hikisten suomalaisten seassa?
Eikö oo jännä ettei kaikki tykkää samoista asioista?
Moni maa on kaunis ja mielenkiintoinen luontonsa ja/tai historiansa puolesta, mutta ihmiset pilaavat sen. Turkki on yksi niistä.
Mussemaa jossa miehet käy päälle. Tyrkytetään kaikkea väkisin ja suututaan jos ei osta. Paikoittain törkyistä. Nuorille naisille vaarallista jollei ole kiinnostunut paikallisista miehistä. Ottavat kovin raskaasti jos ei kelpaa.
Historia olisi yhtä kiinnostavaa kuin Kreikassa, ja ruokakin aika samantasoista mutta paikallisten ihmisten vuoksi en enää mene.
Poliittisista syistä myös boikotoin.
turkkia on niin moneksi, kaakko on persl.äpi kurd.eineen jotka eivät selvinneet paikallisesta peruskoulun kolmannesta luokasta.
Kaupungitkin on edelleen jaettu eri kan.sanosiin. Ja pitäisi nekin osata. Järjestelmä jonka suomitu.risti ei ymmärrä alkuunkaan.
Muslimimaa. Never.
Miehet käy käsiksi. No.