Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut ihmiset eivät tykkää Turkista lomakohteena?

Vierailija
23.07.2019 |

Tuttava, joka on matkustellut maailmalla muuallakin, kävi taannoin ensimmäistä kertaa elämässään Turkissa. Mutta sanoi matkan jälkeen sen myös jäävän viimeiseksi kerraksi Turkissa, koska ei kuulemma tykännyt olla siellä.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimimaa. Never.

Miehet käy käsiksi. No.

Vierailija
2/53 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalliset ihmiset, kaamea liikennekulttuuri, täysi turistipesäke...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietihän sitä!

Vierailija
4/53 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimimaa, tavaran tyrkytys kaupoissa, epähygieenisyys, alikehittyneisyys osassa maata, terrorismi, johtaja pelottava (ei demokraattinen maa täysin), ei kuulu eu:hun.

Vierailija
5/53 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt enkä käy.

Vierailija
6/53 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen käynyt. Hyvätasoiset hotellit ja suht edullista. Mitään kähmintää en ole kokenut. Paljon nähtävää jos käy muuallakin, kuin Alanyassa. Ruoka myös hyvää. Liikenne on kyllä miinusta. Tarkkana saa olla.

Vierailija
7/53 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisoikeuksien ja sananvapauden suhteen ala-arvoinen kehitysmaa ei rahojani ja epäsuoraa tukeani saa.

Vierailija
8/53 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimimaan tapaan miesten käytös on ääliömäistä ja rasittavaa. Turistikohteissa ei voi tehdä mitään rauhassa. Rannat ovat hotellien ja kahviloiden omistuksessa eikä niille voi astuakkaan ilman, että tarjoilijamiehet ovat huolehtimassa viihtyvyydestäsi.

Vierailija
9/53 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään! Siellä on varmaan ihanimmat ja komeimmat miehet koko maailmassa! Mulla on ollut lomaromansseja Turkin matkolla jo 18-vuotiaasta alkaen. :)

N27

Vierailija
10/53 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään! Siellä on varmaan ihanimmat ja komeimmat miehet koko maailmassa! Mulla on ollut lomaromansseja Turkin matkolla jo 18-vuotiaasta alkaen. :)

N27

Eipä sinua suomalaiset miehet enää ottaisikaan.

Vierailija
11/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Eipä sinua suomalaiset miehet enää ottaisikaan.

Näkyykö musupatjuus naamasta vai miten suomalaiset miehet osaa olla ottamatta tätä naista?

Vierailija
12/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään tykännyt. Nykyään en matkustaisi edes periaatesyistä, täysi roistovaltio johtajineen. Mutta silloin kun on tullut käytyä niin asioita joista en ole tykännyt:

- kaupankäyntitapa: päällekäyvä myyminen, tinkaaminen

- ruoka, joitain jälkiruokia ja leivonnaisia lukuun ottamatta turkkilaiset ruoat ei ole olleet ollenkaan mun makuun (ongelman voi toki kiertää olemalla syömättä niitä perinteisiä ruokia)

- yksin matkustavalle naiselle turistikohteiden miehet pelottavan tunkeilevia

Vierailija
13/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Turkki ajaa jo Kreikan ohi tänä päivänä. Tasokkaammat hotellit, loistava ruoka, aito palvelualttius, mielenkiinoisempi kulttuuri.

Vierailija
14/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran käynyt enkä toiste mene.

Jatkuva tinkaaminen kaupoissa, kerjäläiset turistien suosimilla paikoilla, kaoottinen liikenne. Ei oikein viitsisi kuin maata hotellin uima-altaalla ja olen liian aktiivinen sellaiseen lomaan vaan haluan esim. vuokrata auton ja lähteä kiertelemään omin päin mutta eipä tuolla uskalla.

Vierailija
15/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä luetellut asiat räkyttävine basaarikauppiaineen ja kyllähän maan ihmisoikeustilanne on sellainen, ettei sitä oikein halua tukea.

Tuo turkkilaisia miehiä maailman komeimmaksi kehuva ja heidän kanssaan lomaromansseja harrastanut nainen kertoo vain oman mielipiteensä. Joitakin imartelee tuonkaltainen huomio, kukin tavallaan.

Vierailija
16/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sitä matkakohteena useamman kerran, mutta kun siitä kuulee matkakokemuksia tuntuu se maana tylsältä ja miten ihmiset menevät sinne juhlimaan ja makaamaan auringossa. Onko siellä edes hyvä. paikallinen ruoka? Voiko siellä retkeillä missään upeissa nähtävyyksissä?  Onko siellä paikallisilla perinteitä ja hyvät käytöstavat vai ovatko he kaikki turisteja himoavia sekslaiaddikteja? Saako sieltä ostettua mitään aitoa vai vain blingblling-rojua? Ja voiko puhua muutakin kieltä kuin suomea? Ettei tule tunnetta, että on jossakin perähikiän rantapiitsillä hikisten suomalaisten seassa?

Vierailija
17/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oo jännä ettei kaikki tykkää samoista asioista?

Vierailija
18/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni maa on kaunis ja mielenkiintoinen luontonsa ja/tai historiansa puolesta, mutta ihmiset pilaavat sen. Turkki on yksi niistä.

Vierailija
19/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussemaa jossa miehet käy päälle. Tyrkytetään kaikkea väkisin ja suututaan jos ei osta. Paikoittain törkyistä. Nuorille naisille vaarallista jollei ole kiinnostunut paikallisista miehistä. Ottavat kovin raskaasti jos ei kelpaa.

Historia olisi yhtä kiinnostavaa kuin Kreikassa, ja ruokakin aika samantasoista mutta paikallisten ihmisten vuoksi en enää mene. 

Poliittisista syistä myös boikotoin. 

Vierailija
20/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

turkkia on niin moneksi, kaakko on persl.äpi kurd.eineen jotka eivät selvinneet paikallisesta peruskoulun kolmannesta luokasta.

Kaupungitkin on edelleen jaettu eri kan.sanosiin. Ja pitäisi nekin osata. Järjestelmä jonka suomitu.risti ei ymmärrä alkuunkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi