Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu antanut vauvalleen rintamaitoa pelkästään pullosta? Täysimetyksenähän sitäkin nykyään pidetään.

Vierailija
23.07.2019 |

Itse olen kokenut tämän tavanmukavammaksi vaikka tokihan siihen pumppaamiseen menee oma aikansa, mutta ei niin kauaa kuitenkaan. N. puolessa tunnissa saan pullon täyteen.

Ja nopeamminhan vauva pullosta sen vetäsee kuin rinnalla torkkuis koko illan. En pidä itseäni yhtään huonompana äitinä kuin ne joilla vauva roikkuu jatkuvasti rinnalla.

Samaa maitoa hän kuitenkin saa vaikka antotapa on eri. 🤗

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein noin 10kk:n ajan, kun vauva ei pystynyt rintaa imemään suulakihalkion vuoksi. Olihan se näin jälkikäteen ihan hullua pumppausrumbaa. Onneksi sain yleensä rauhassa pumpata, kun mies hoiti silloin vauvaa. Toiste en lähtis tuohon. Välillä jouduttiin antaan myös korviketta.

Vierailija
82/84 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut tätä tekevät varsinkin jos maitoa on yli oman vauvan tarpeen ja pakastavatkin sitä.Se hän on sinun asiasi  kuinka teet.Pääasiahan on että vauva saa sen maidon mitä tarttee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt oikein tajua. Siis eihän tuo ole mikään joko tai juttu. Voihan sitä pumpata+imettää samanaikaisesti. Ap ei nyt jostain syystä voi myöntä, ettei vain halua imettää. Siltähän tuo vaikuttaa. Ja ei se mitään haittaa. Mutta outoa selittää, että tuo olisi muka jotenkin helpompaa ja nopeampaa. Suora rinnasta imetys tai sitten korvike pullosta on ne nopeammat vaihtoehdot. Rinnastapumppaus ja pullosta antaminen on työlästä ja sitovaa puuhaa.

No jos oikein tarkkaan luet mun kaikki viestit, kyllä mä yhdessä sanoin ihan selvästi, että en oo koskaan tykännyt imettämisestä. Mutta silti mulle on tärkeetä että tällä kertaa tämä toinen vauva saa pidempään mun omaa maitoa kuin esikoinen sai. Ap

Vierailija
84/84 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imetyksen ja pulloruokinnan huonot puolet yhdistettynä.

Samaa mieltä, ja sanon tämän kokemuksella. Lapseni ei siis heikon kuntonsa takia pystynyt syömään rinnasta, vaan sai kaiken maidon ensin letkulla ja myöhemmin pullosta (ei oppinut enää rinnasta syömään sitten kun kunto olisi sen sallinut). Olisin imettänyt jos se vain olisi onnistunut. Koin tosi työlääksi sen jatkuvan pumppaamisen, pumpun pesun ja steriloinnin, ja tuttipullojen pesun ja steriloinnin. Ja hankala ottaa valmiiksi pumpattuja maitoja mukaan mihinkään, jos mentiin johonkin pois kotoa niin oli melkein pakko ottaa pumppu mukaan ja pumppailla ties missä.

Kaiken kaikkiaan tosi työlästä verrattuna toiseen lapseeni jota imetin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä