Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus jätti vastaamatta viestiini - huuma ohi?

Vierailija
23.07.2019 |

Ongelma. Olen ollut ihastunut yhteen mieheen jo tovin. Ollaan viesteilty koko kesä. Yhtäkkiä ei enää vastannut mun viestiin viikonloppuna. Olen ihan rikki. Pakko nähdä häntä ensi viikolla yhdessä jutussa. Miten reagoin kun näen hänet?

Kysynkö mitään? Olenko kuin mitään ei olisi tapahtunut ja katson miten kohtaaminen menee?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet tekee tota aivan tarkoituksella, varsinkin jos on tiedossa että kuitenkin on pakko tavata piakkoin. Pehmittää naisen aktiin, kun se on sitten niin innoissaan kun toinen onkin hänestä vielä kiinnostunut kun nähdään. Ihan normi pelimiesliike.

Vierailija
42/61 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet tekee tota aivan tarkoituksella, varsinkin jos on tiedossa että kuitenkin on pakko tavata piakkoin. Pehmittää naisen aktiin, kun se on sitten niin innoissaan kun toinen onkin hänestä vielä kiinnostunut kun nähdään. Ihan normi pelimiesliike.

Oikeasti?! Huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monen naisen kanssa homma on sitä pelkkää viestittelyä. Kuka hemmetti sitä jaksaa? Koitan sopia tapaamisen ja jos perut sen niin sitten viestittely vähenee ja jään odottamaan milloin sinä sovit uuden tapaamisen. Ei olla enään mitään 14v lapsia mitkä viestittelee vaan. Joko nähdään tai sitten ei mitään.

Vierailija
44/61 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa... Se on löytäny jo jonku tai sitte sitä ei vaan enää kiinnosta kirjotella koko ajan ku ei sulta pimpukkaista saa.

Tämä. Mitä järkeä toimia jollekkin naiselle ilmaisena terapeuttina kun ei saa mitään. Puhelinlaskua menee vain.

Vierailija
45/61 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sun tilalla, niin laittaisin sille viestin, että "Mikset vastaa mulle senkin tomppeli? Olen ihastunut sinuun ja kärsin niin kovasti, että sydän murtuu". Mun mielestä suhteissa kannattaa olla rehellinen:)

Vierailija
46/61 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian monen naisen kanssa homma on sitä pelkkää viestittelyä. Kuka hemmetti sitä jaksaa? Koitan sopia tapaamisen ja jos perut sen niin sitten viestittely vähenee ja jään odottamaan milloin sinä sovit uuden tapaamisen. Ei olla enään mitään 14v lapsia mitkä viestittelee vaan. Joko nähdään tai sitten ei mitään.

Siis mikä ihmeen vanhus setä olet, kun et viestittele, häh???:D

Vierailija
47/61 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä ihmeen vanhus setä olet, kun et viestittele, häh???:D

Sanoinkin että jos perut tapaamisen niin sitten vähennän viestittelyä ja jään odottamaan milloin sinä haluat sopia uuden tapaamisen. Mulla tulee liiallisesta viestittelystä kaverillinen olo jos ei olla nähty tarpeeksi monta kertaa ja tehty jotain intiimiä.

Vierailija
48/61 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin sun tilalla, niin laittaisin sille viestin, että "Mikset vastaa mulle senkin tomppeli? Olen ihastunut sinuun ja kärsin niin kovasti, että sydän murtuu". Mun mielestä suhteissa kannattaa olla rehellinen:)

Kannatan, ainakin minuun toimisi.

Vierailija
49/61 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos se pistää muutaman viikon/kuukauden päästä viestiä jätä huomiotta. Jos opetat että saa ghostata ja oot heti valmiina ottamaan vastaan kun häntä huvittaa tulla takasin se tulee tekemään sen uudestaan. Unohda se ja siirry eteenpäin

Vierailija
50/61 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatan, ainakin minuun toimisi.

Mulla on melko suoraviivainen tapa toimia miesten suhteen, eli sanon aina, mitä ajattelen. Enkä todellakaan jäisi panttaamaan mun ihastusta:D

Vierailija
51/61 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin etten tee mitään. En laita viestiä enkä kysy mitään kun nähdään: juttelen niitä näitä iloisena ja olen kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Sitten nuolen haavani ja jatkan eteenpäin. Hitsi vieköön, jos kaveri ei sen vertaa minusta välitä että nätisti lopettaisi tämän hymiöllä tai vaikka peukku -emojilla - vaan jättää kokonaan vastaamatta, on se minusta aika mulkeroa käytöstä. En siksi halua hänelle sitä faktaa että minuun sattuu enkä halua näyttää siltä että roikun / kyttään / minulla on vielä tunteita. Siksi en kysy mitään (muutenhan siitä käy em asiat juuri rivien välissä ilmi).

Ap

Vierailija
52/61 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Noin mäkin tekisin.

Vierailija
53/61 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä taas olisin vuodattanut kaiken kohtaamisen hetkellä... miksi et kerro mitä tunnet?!

Vierailija
54/61 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/61 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/61 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa onko kaikki muut samaa mieltä loppuratkaisusta kuin ap?

Vierailija
57/61 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/61 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/61 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo. Kyllä minä avautuisin kertoen kaikki tunteeni ja odotukseni ja pettymykseni ja toiveeni. Monella kai ylpeys estää, mutta itse en sillä ole niin rasitettu vaan näen asian eri valossa. Näen niin, että jos toivo on jo menetetty, mitään hävittävää ei ole ja voi laittaa all-in sen suhteen osalta. Avoimin kortein kertoa kaiken ja kysyä vaivaavista asioista. Saattaa selvitä jokin outo solmu jossa toinen on olettanut tai tulkinnut väärin. Tai aueta viimein avoin dialogi. Vaikka silti ei mitään mistään tulisi, niin ainakin saa klosuurin, puhdistettua oman mielensä ja parhaassa tapauksessa kumpikin oppii jotain. Itsesuojelun kannalta tyhmintä on uhriutua ja jättää asia ikuisesti vaivaamaan epäselvänä harmituksena.

Vierailija
60/61 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo. Kyllä minä avautuisin kertoen kaikki tunteeni ja odotukseni ja pettymykseni ja toiveeni. Monella kai ylpeys estää, mutta itse en sillä ole niin rasitettu vaan näen asian eri valossa. Näen niin, että jos toivo on jo menetetty, mitään hävittävää ei ole ja voi laittaa all-in sen suhteen osalta. Avoimin kortein kertoa kaiken ja kysyä vaivaavista asioista. Saattaa selvitä jokin outo solmu jossa toinen on olettanut tai tulkinnut väärin. Tai aueta viimein avoin dialogi. Vaikka silti ei mitään mistään tulisi, niin ainakin saa klosuurin, puhdistettua oman mielensä ja parhaassa tapauksessa kumpikin oppii jotain. Itsesuojelun kannalta tyhmintä on uhriutua ja jättää asia ikuisesti vaivaamaan epäselvänä harmituksena.[/

Mutta tämä osaltaan tappaa toisen kiinnostuksen - jos toisella on juuri nyt jokin vaikea tilanne ettei voi ryhtyä suhteeseen, ei sitä taatusti tee tyypin kanssa joka vaatii päitä vadille ja vastauksia. Jos asian jättää tyylikkäästi ilmaan ja lähtee ”voittajana” - mitä ap on kun lopetti viestinnän ja ellei ala vatvoa - saattaa mies kiinnostua hänestä hyvinkin myöhemmin. Saattaa jäädä mieleen tyyppi, joka antoikin mennä.

T. Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä