Ihastus jätti vastaamatta viestiini - huuma ohi?
Ongelma. Olen ollut ihastunut yhteen mieheen jo tovin. Ollaan viesteilty koko kesä. Yhtäkkiä ei enää vastannut mun viestiin viikonloppuna. Olen ihan rikki. Pakko nähdä häntä ensi viikolla yhdessä jutussa. Miten reagoin kun näen hänet?
Kysynkö mitään? Olenko kuin mitään ei olisi tapahtunut ja katson miten kohtaaminen menee?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
sen muija tuli lomilta kotiin, no brainer.
Se mies on homo.
Nii, oliko viestisi jotenkin erilainen kuin edelliset?
Oletko jo ymmärtänyt antaa pimpsaà? Jos et, niin vielä voit korjata tilanteen. Vihjaava viesti miehelle ja varmasti vastaa :-)
Yleensäkö on siis vastannut heti? Ja olette vain viestitelleet, ei muuta? Ehkä hän piti sitä vain ajankuluna. Vai vaikuttiko myös ihastuneelta? On ehkä tavannut jonkun. Olisihan tietysti reilua ollut kertoa, missä mennään.
Mun on pakko vaan siis olla hänen kanssaan ihan puheissa ja kaksin; tilanne vaatii. Mutta olen siis cool & ihan kuin ei mitään... en kysy mitään enkä vaikuta loukkaantuneelta... uuh, helpommin sanottu kuin tehty... :P
Ap
Viesti oli samanlainen kuin ennenkin.
Mitään syytä en tähän keksi.
Vaivaamaan jää.
Ap
Ohi on. Oletteko jotain 15v kun se elämä on noin vaikeata ymmärtää?
Taas tää p*ska pulpahti pinnalle!
Taitaa olla. Sanot moi, miten on viikko mennyt?
Sillä miehellä oli kiireitä Porissa viikonloppuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minun mielestä voit kyllä kysyä, että saitko viestini? Kyllä niitä viestejä välillä hukkuu matkalla. Sen jälkeen voit jatkaa elämääsi suuntaan tai toiseen. Ei tarvii miettiä mikä tuli, kun saat jonkun vastauksen. Rohkeasti vaan👍
Se oli whatsapp,, eli näin että on lukenut...
Ap
Mä en edes pidä lukukuittausta päällä, koska en aina jaksa vastata viesteihin ja vältyn sitten muiden mahdollisilta tivaamisilta, että miksi en vastannut. Minua ei myöskään kiinnosta onko muut lukeneet viestejäni. Jos lukevat niin vastaavat kyllä varmasti kun haluavat tai pystyvät. Paljon stressittömämpää.
Vierailija kirjoitti:
Voisko kuitenkin olla Porvoon poikia?
Vierailija kirjoitti:
Ei kerennyt lähettää viestiä kun tuli kiire junaan
No tee niiku tuntuu. Ei ne miehet rikki mene jos nainen on oma itsensä. Kysy suoraan ja sano että ihmettelit kun viestit loppu kun seinään. Älä selittele omalta puoleltasi. Totea asia vaan.
Ihmisiä ollaan kaikki tyyni, kysy jos vaivaa. Pelien ja pohdintojen mietiskely vie vaa mielen maahan ehkä aivan turhaakin.
Vierailija kirjoitti:
auttaisi jos tietäisimme mitä viimeisen viestisi sisältö oli..?
Tama. Jos kysyit jotain ja ei vastannut = he's just not that into you.
Mutta jos laitoit jotain tyyliin "jee oon kohta menossa uimaan ja sit ajattelin tehda pizzaa", niin en itsekaan valttamatta vastaisi tuohon mitaan, varsinkaan jos luen viestin vasta myohemmin. Saattaisin myos yksinkertaisesti unohtaa vastata, vaikka haluaisinkin.
auttaisi jos tietäisimme mitä viimeisen viestisi sisältö oli..?