Ihastus jätti vastaamatta viestiini - huuma ohi?
Ongelma. Olen ollut ihastunut yhteen mieheen jo tovin. Ollaan viesteilty koko kesä. Yhtäkkiä ei enää vastannut mun viestiin viikonloppuna. Olen ihan rikki. Pakko nähdä häntä ensi viikolla yhdessä jutussa. Miten reagoin kun näen hänet?
Kysynkö mitään? Olenko kuin mitään ei olisi tapahtunut ja katson miten kohtaaminen menee?
Kommentit (61)
Miksi kukaan jaksaisi viestitellä kuukausitolkulla, jos ei ole yhtään mitään jatkosuunnitelmista puhuttu?
Miten se loppuu yhtäkkiä kuin seinään?
Vierailija kirjoitti:
Miten se loppuu yhtäkkiä kuin seinään?
Ihastus on ihastunut toiseen ja kyllästynyt Ap:n jatkuviin viesteihin.
Se huuma tuli ja meni. Pää pystyyn ja nenä kohti uusia tuulia. Kiinnostunut ottaa yhteyttä, ei ne vahingossa unohda.
En ymmärrä. En tehnyt mitään ”väärää”... miksi ei lopettanut nätisti ja vaikka laittanut hymiön tai peukun vikaan viestiin; olisin siitäkin tajunnut lopettaa viestittelyn. Mutta kokonaan viestittämättä on jo epäkohteliasta mielestäni...
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. En tehnyt mitään ”väärää”... miksi ei lopettanut nätisti ja vaikka laittanut hymiön tai peukun vikaan viestiin; olisin siitäkin tajunnut lopettaa viestittelyn. Mutta kokonaan viestittämättä on jo epäkohteliasta mielestäni...
Ap
So on sitä nykyaikaista ghostausta kun ei ole munaa suoraselkäisesti sanoa että kiitos mutta ei kiitos.
Eli unohda tyyppi, et menetä vetelyksessä kuin toteutumattoman toiveen.
Jos se on kuollu? Tai umpikännissä? Pöllyssä?
Miten mä hoidan tuon ens vkon kohtaamisen? Harmittaa kuin pientä oravaa, mutta näytänkö sen/kysynkö miksi - vai olenko vaan cool, ihan kuin ei nappaisi yhtään ja olen kuin mitään ei olisi tapahtunut?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten mä hoidan tuon ens vkon kohtaamisen? Harmittaa kuin pientä oravaa, mutta näytänkö sen/kysynkö miksi - vai olenko vaan cool, ihan kuin ei nappaisi yhtään ja olen kuin mitään ei olisi tapahtunut?
Ap
Ole ihan coolina ja kuvittele ettei häntä ole olemassakaan. Ignoraa täysin. Jos hän sinun tunteistasi välittäisi hän ottaisi yhteyttä. Uutta matoa koukkuun, niin unohtuu tuo tyyppi. Maailma on miehiä täynnä. Ja varmasti paljon parempia, vaikka sinusta ei nyt siltä varmasti tunnukaan. Usko pois, pian unohdat hänet jA mietit mitä hänessä näit.
Hohhoijaa... Se on löytäny jo jonku tai sitte sitä ei vaan enää kiinnosta kirjotella koko ajan ku ei sulta pimpukkaista saa.
Miehet ei tykkää jatkuvasta kirjoittelusta, ne haluaa äksöniä.
Hoidat pakollisen ja that’s it. Miksi sinun pitäisi uhrata tähän yhtään enempää ajatusta kun vastapuoltakaan ei näytä kiinnostavan?
Varmaan hänellä on joku uusi kiinnostus. Moikkaa normaalisti, jos näette. Ei tarvitse mitenkään pyrkiä hänen seuraansa, suhtaudu häneen neutraalisti. Te olette kuitenkin vain viestitelleet, ei sen vakavampaa.
No minun mielestä voit kyllä kysyä, että saitko viestini? Kyllä niitä viestejä välillä hukkuu matkalla. Sen jälkeen voit jatkaa elämääsi suuntaan tai toiseen. Ei tarvii miettiä mikä tuli, kun saat jonkun vastauksen. Rohkeasti vaan👍
Vierailija kirjoitti:
No minun mielestä voit kyllä kysyä, että saitko viestini? Kyllä niitä viestejä välillä hukkuu matkalla. Sen jälkeen voit jatkaa elämääsi suuntaan tai toiseen. Ei tarvii miettiä mikä tuli, kun saat jonkun vastauksen. Rohkeasti vaan👍
Se oli whatsapp,, eli näin että on lukenut...
Ap
sen muija tuli lomilta kotiin, no brainer.
Up