nyt paloi hermot tuohon mieheen!
Olin laittanut keiton, salaatin ja intialaista kanaa oikein resepteistä ja maistamisen perusteella ylitin kaikki odotukset ja omat taitoni. Jäin odottamaan miestä saapuvaksi töistä. Nyt puoli tuntia sen jälkeen kun pitäisi olla kotona tuli watsappviesti että meni työkavereiden kanssa pubiin afterworkeille. Ei siinä sinänsää mitään eikä meidän yhdessä tarvi joka ilta syödä mutta OLISI NYT P*RKELE ILMOITTANUT AJOISSA minä olin täällä ihan kärsimässä kun himotti nuo ruuat niin mutta nyt v*tuttaa niin että ruokahalu lähti!
Kommentit (15)
Oliko miehesi tietoinen, että sinä teet kunnon erilaista ruokaa ja odotat, että myös hän tulee syömään ? Jos et ole informoinut etukäteen, niin turha parkua.
Tiesikö mies, että laitat ns. parempaa ruokaa tänään?
Pakottaako sua kukaan sen miehen kans olemaan? Tuskin. Nyt tiedät mitä tehdä
Aika kiukkupussi. Välillä säälin kyllä miehiä... Vaikka olen tällainen feministi.
Lomake netistä, niin ruokahalu palautuu.
Aika psykopaattista käytöstä sinulta.
Alkupalaksi oli nolla,pääruuaksi oli kautta,jälkiruokana oli viisi.
Kerran vuodessa viitsit tehdä ruokaa etkä ilmoita miehellesi etukäteen. Ei miehesi ole selvänäkijä, joka tietäisi, että nyt sattuu olemaan se päivä vuodesta, jolloin vaimo on hilannut takapuolensa sohvalta ja tehnyt jotain ruokaa.
Turhaan valitat.
Pisteet miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Oliko miehesi tietoinen, että sinä teet kunnon erilaista ruokaa ja odotat, että myös hän tulee syömään ? Jos et ole informoinut etukäteen, niin turha parkua.
No niin on mutta niin turhaa oli odottaakin kun olisin voinut hyökätä herkkujen kimppuun suoraan. Ja nyt vain vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin on mutta niin turhaa oli odottaakin kun olisin voinut hyökätä herkkujen kimppuun suoraan. Ja nyt vain vituttaa.
No mutta jatkossa tiedät, että kerrot etukäteen kun teet jotain spesiaalia, niin mieskin tietää tulla suoraan kotiin.
Mitäs valitsit kumppaniksi J ä n n ä m i e h e n??! Sellaset tuppaavat jäämään töiden jälkeen rientoihin.
Onko ruuat pilalla? Tuskin, joten ruokailu vain siirtyi. Ei mitään syytä valittaa.
ok