Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus jätti vastaamatta viestiini - huuma ohi?

Vierailija
23.07.2019 |

Ongelma. Olen ollut ihastunut yhteen mieheen jo tovin. Ollaan viesteilty koko kesä. Yhtäkkiä ei enää vastannut mun viestiin viikonloppuna. Olen ihan rikki. Pakko nähdä häntä ensi viikolla yhdessä jutussa. Miten reagoin kun näen hänet?

Kysynkö mitään? Olenko kuin mitään ei olisi tapahtunut ja katson miten kohtaaminen menee?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan jaksaisi viestitellä kuukausitolkulla, jos ei ole yhtään mitään jatkosuunnitelmista puhuttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se loppuu yhtäkkiä kuin seinään?

Vierailija
4/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se loppuu yhtäkkiä kuin seinään?

Ihastus on ihastunut toiseen ja kyllästynyt Ap:n jatkuviin viesteihin.

Vierailija
6/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huuma tuli ja meni. Pää pystyyn ja nenä kohti uusia tuulia. Kiinnostunut ottaa yhteyttä, ei ne vahingossa unohda.

Vierailija
7/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. En tehnyt mitään ”väärää”... miksi ei lopettanut nätisti ja vaikka laittanut hymiön tai peukun vikaan viestiin; olisin siitäkin tajunnut lopettaa viestittelyn. Mutta kokonaan viestittämättä on jo epäkohteliasta mielestäni...

Ap

Vierailija
8/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. En tehnyt mitään ”väärää”... miksi ei lopettanut nätisti ja vaikka laittanut hymiön tai peukun vikaan viestiin; olisin siitäkin tajunnut lopettaa viestittelyn. Mutta kokonaan viestittämättä on jo epäkohteliasta mielestäni...

Ap

So on sitä nykyaikaista ghostausta kun ei ole munaa suoraselkäisesti sanoa että kiitos mutta ei kiitos.

Vierailija
9/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli unohda tyyppi, et menetä vetelyksessä kuin toteutumattoman toiveen.

Vierailija
10/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kuollu? Tai umpikännissä? Pöllyssä?

Vierailija
11/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä hoidan tuon ens vkon kohtaamisen? Harmittaa kuin pientä oravaa, mutta näytänkö sen/kysynkö miksi - vai olenko vaan cool, ihan kuin ei nappaisi yhtään ja olen kuin mitään ei olisi tapahtunut?

Ap

Vierailija
12/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä hoidan tuon ens vkon kohtaamisen? Harmittaa kuin pientä oravaa, mutta näytänkö sen/kysynkö miksi - vai olenko vaan cool, ihan kuin ei nappaisi yhtään ja olen kuin mitään ei olisi tapahtunut?

Ap

Ole ihan coolina ja kuvittele ettei häntä ole olemassakaan. Ignoraa täysin. Jos hän sinun tunteistasi välittäisi hän ottaisi yhteyttä. Uutta matoa koukkuun, niin unohtuu tuo tyyppi. Maailma on miehiä täynnä. Ja varmasti paljon parempia, vaikka sinusta ei nyt siltä varmasti tunnukaan. Usko pois, pian unohdat hänet jA mietit mitä hänessä näit.

Vierailija
13/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa... Se on löytäny jo jonku tai sitte sitä ei vaan enää kiinnosta kirjotella koko ajan ku ei sulta pimpukkaista saa.

Vierailija
14/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tykkää jatkuvasta kirjoittelusta, ne haluaa äksöniä.

Vierailija
15/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidat pakollisen ja that’s it. Miksi sinun pitäisi uhrata tähän yhtään enempää ajatusta kun vastapuoltakaan ei näytä kiinnostavan?

Vierailija
16/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hänellä on joku uusi kiinnostus. Moikkaa normaalisti, jos näette. Ei tarvitse mitenkään pyrkiä hänen seuraansa, suhtaudu häneen neutraalisti. Te olette kuitenkin vain viestitelleet, ei sen vakavampaa.

Vierailija
17/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mielestä voit kyllä kysyä, että saitko viestini? Kyllä niitä viestejä välillä hukkuu matkalla. Sen jälkeen voit jatkaa elämääsi suuntaan tai toiseen. Ei tarvii miettiä mikä tuli, kun saat jonkun vastauksen. Rohkeasti vaan👍

Vierailija
18/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun mielestä voit kyllä kysyä, että saitko viestini? Kyllä niitä viestejä välillä hukkuu matkalla. Sen jälkeen voit jatkaa elämääsi suuntaan tai toiseen. Ei tarvii miettiä mikä tuli, kun saat jonkun vastauksen. Rohkeasti vaan👍

Se oli whatsapp,, eli näin että on lukenut...

Ap

Vierailija
19/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen muija tuli lomilta kotiin, no brainer.

Vierailija
20/61 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi