Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään sinkkuna olleet naiset, miksi ette kelpaa miehille?

Vierailija
23.07.2019 |

Kysymys on ehkä provosoiva, mutta itsekin kuulun tähän joukkoon. Olen 27-vuotias enkä ole koskaan seurustellut, joten haluaisin kuulla muiden samankaltaisten naisten kokemuksia ja ajatuksia siitä miksi eivät ole löytäneet miestä.

Kommentit (241)

Vierailija
221/241 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On surullista lukea naisista, jotka eivät kelpaa. Vielä surullisempa, että eivät itse tajua miksi ..

Sinccis

Vierailija
222/241 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen ei kelpaa niin syy on 90% todennäköisyydellä siinä että kroppa ei ole tarpeeksi hoikan treenattu.

Moni nainen ulisee että olen koulutettu joten haluan koulutetun miehen kun pitäisi miettiä että onko se oma kroppa viimeisen päälle timmi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/241 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä luulee että pihtaava nainen pihtaa aina. Eli jos naiselta ei saa seksiä parin ekan kuun aikana tai nopeammin, etsii mies seuraavan. Todennäköisesti ollut haku päällä koko suhteen ajan. 

Totuus on kuitenkin se ettei alun seksittömyydestä voi päätellä tulevaa. Moni kunnollinen nainen ei päästä sinne ketä vain.

Vierailija
224/241 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos nainen ei kelpaa niin syy on 90% todennäköisyydellä siinä että kroppa ei ole tarpeeksi hoikan treenattu.

Moni nainen ulisee että olen koulutettu joten haluan koulutetun miehen kun pitäisi miettiä että onko se oma kroppa viimeisen päälle timmi..

Olen 40. Mieheni kanssa tavattiin pari vuotta sitten. Mieheni on minua nuorempi. Olin lähes 10 vuotta sinkkuna ennen häntä. Selibaatissa myös siis. 

Minulla on kuulemma parempi kroppa kuin monella 20 vuotiaalla. Tuntuu hassulta ajatukselta, koska olen lihonut niin, että lantio, vyötärö ja rinnat ovat 10cm isompia ympärysmitaltaan kuin ennen, mutta en vieläkään lihava 56kg painollani. Mieheni on sitä mieltä, että minun kanssa myös seksi on parasta. En ole miesten suhteen kokenut, mutta jostakin syystä osaan koskettaa oikein ja sen ne harvat ovat minulle kertoneet, joiden kanssa olen ollut.

Minua ei ole kelpuutettu jatkoon muun muassa sen takia etten halunnut seksiä niin pian kuin pari miestä joiden kanssa tavattiin noin 5 kertaa. Aika harva mies kertoo syyn miksi juttu ei etene. Minä kerroin lukuisille miehille syyn miksi ei juttumme etene ja se johtui ihan vaan siitä ettemme kohdanneet henkisellä tasolla tarpeeksi hyvin. Turha alkaa väkisin pakottamaan jotakin jota ei ole.

Vierailija
225/241 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole testannut vuosiin kelpaanko. Erosin reilu 2 vuotta sitten 7 vuoden suhteesta, ja sen jälkeen olen halunnut kehittää itseäni terveemmäksi itsetunnon osalta ja muutakin pohdiskella, pitkän suhteen jälkeen jollain lailla kadotti itsensä.

Olen myös ajatellut että ennen kuin oma henkilökohtainen talous on siinä kunnossa kun haluaa, ei kannata etsiä ketään= raha on yksi suurimmista parisuhteen riidan aiheista! Mieluummin lähden etsimään jotain sitten, kun olen itse tasapainoinen taas. En enää ikinä halua parisuhdetta jossa riidellään pikkuasioista ja  mustasukkaisuudesta kinataan, en kestä sellaista enää, tässä on liian vanha sellaiseen enää. Sitten sekin että pelkkä rakkaus ei vaan riitä, käytännön arkea on niin paljon että pitää olla sen suhteen realisti.

N33

Vierailija
226/241 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys edelliseen: niin yksi fuckbuddy oli jonkin aikaa sentään, joka kehui ulkonäköä ja seksiä kanssani että sen osalta varmaan olen ok. En ole sitten mikään mallin mitoissa mutta iso pe*se on mikä nykyään on kovassa suosiossa. 

N33

Vierailija
227/241 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku kiukkuinen beetauros ulisemassa täällä :D Eikö sun kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä miksi et saa naista? KOska TIEDÄN että siellä kirjoittelee joku mies joka on katkera ettei saa seuraa tai ei saa seksiä kumppaniltaan, jompi kumpi.

Kukapa haluaisi tyhmän miehen kuten sinä!

Vierailija
228/241 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltähän sitä pitäisi kysyä. Mistä minä sen tietäisin. Ikisinkku olen ja sellaisena varmasti myös pysyn. Parasta ennen -päiväys on mennyt jo vuosia ellei peräti vuosikymmeniä sitten.

Vierailija
229/241 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku kiukkuinen beetauros ulisemassa täällä :D Eikö sun kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä miksi et saa naista? KOska TIEDÄN että siellä kirjoittelee joku mies joka on katkera ettei saa seuraa tai ei saa seksiä kumppaniltaan, jompi kumpi.

Koulutettu mies= mies joka on sivistänyt itseään ja on älykäs, ei välttämättä korkeakoulua tms. käynyt. Tunnen monta älykästä ammattikoulun käynyttä, että siitä se ei ole kiinni. Että oma typeryys, jos joku, on este että kelpaa naiselle ja se on koulutustaustasta riippumatonta.

Naispuolinen 28v

Vierailija
230/241 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen

Tinderissä vuodesta toiseen pyörii samat naisten naamat, matchataankin useampia kertoja.

Ei sanaakaan, koska miehen TÄYTYY tehdä aloite. Aloittaa ei kuitenkaan saa kysymällä esim. Mitä kuuluu, tutustua ei saa myöskään kysymällä esim harrastuksia, koska ne on tylsiä kysymyksiä ne.

Lopetin itse aloitteiden tekemisen tinderissä ja lähden treffeille ainoastaan niiden naisten kanssa, jotka uskaltavat edes sanoa moi. 

Hiljaista on. Ehkä 1/30 naisesta tekee aloitteen :D 

Suomalaiset naiset saavat tietysti tämänkin minun syykseni "koska olen ruma" tms. tosiasia kuitenkin on se että samat naamat pyörivät vuodesta toiseen mätseissä, eli flaksi ei heilläkään ihan turhan usein käy.

aamuja naiset! 

M24

Mulla on ollut ihan sama periaate. Se nainen pääsee eteenpäin, joka itse tarttuu asiaan. Harvemmin tosiaan aloitteita tulee, mutta sitten kun tulee niin niissä onkin potentiaalia.

Jos mies ei osaa ja uskalla tehdä aloitetta, se on vaan merkki siitä että heikko mies. Jääkää mieluusti seinäruusuiksi vätykset.

Vierailija
231/241 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutettu mies= mies joka on sivistänyt itseään ja on älykäs, ei välttämättä korkeakoulua tms. käynyt. Tunnen monta älykästä ammattikoulun käynyttä, että siitä se ei ole kiinni. Että oma typeryys, jos joku, on este että kelpaa naiselle ja se on koulutustaustasta riippumatonta.

Naispuolinen 28v

Ei, kyllä se koulutettu mies on mies, jolla on korkeakoulutausta. Fiksu, sivistynyt ja älykäs voi toki olla ilman tutkintojakin, mutta se ei ole sama, kuin koulutettu. Näitä sivistyneitä, jotka eivät kuitenkaan ole halunneet opiskella kummemmin toki näkee harvemmin. Usein kun älykkyys liittyy myös haluun tietää ja oppia, ja tehdä älyään vastaavia töitä, niin usein kyllä älykkyys ja koulutus kulkevat jonkin verran käsikädessä...

Vierailija
232/241 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en suostuisi vain tarpeiden tyydyttäjäksi. Sen verran itsensä kunnioitusta pitää ihmisellä olla. Jos mies vonkaa heti seksiä, saa kyllä mennä menojaan. Edellytän mieheltä kunnioitusta, eikä kukaan mies kunnioita naisia, jotka paneskelevat kenen tahansa kanssa.

Onko seksi sinulle vain toisen tarpeiden tyydyttämistä? Minulle ainakin on tärkeää, että nainen nauttii itsekin seksistä ja nauttii siitä kanssani, eikä vain tyydyttele minua.

No niin, nyt joku pääsi pätemään taas tällä samalla toitotuksella... Väännetäämpä rautalangasta: Kyllä, suurin osa naisista, ellei kaikki, nauttii myös itse seksistä. Pikatuttavuuksien kanssa seksi vaan tuppaa olemaan naisille (ainakin itselleni, joka on tottunut hyvään parisuhdeseksiin) hyvinkin tyhjä kokemus. Itselleni ainakin seksissä on kyse myös muusta, kuin pelkästä fyysisestä aktista. Kyse on myös tunteista, joita itselleni ei ainakaan synny ventovieraan kanssa. 

Pelkät seksisuhteet eivät kiinnosta, ne ovat jotenkin alentavia. En siis ole miehelle tarpeeksi hyvä/kiinnostava suhteeseen, mutta pantavaksi joo. Mitä kunnioitusta tuo on? Kuka tahansa käy pantavaksi, jos palleja kiristää tarpeeksi. Jos mies on oikeasti kiinnostunut, kyllä hän vähän aikaa jaksaa odottaa seksiäkin. Odotan aikuiselta ihmiseltä myös tietynlaista itsekontrollia ja pitkäjänteisyyttä. Myöskään sellainen mies, joka panisi ihan ketä vaan, ei kiinnosta itseäni. 

Vierailija
233/241 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä luulee että pihtaava nainen pihtaa aina. Eli jos naiselta ei saa seksiä parin ekan kuun aikana tai nopeammin, etsii mies seuraavan. Todennäköisesti ollut haku päällä koko suhteen ajan. 

Totuus on kuitenkin se ettei alun seksittömyydestä voi päätellä tulevaa. Moni kunnollinen nainen ei päästä sinne ketä vain.

Kyllä kahdessa kuukaudessa alkaa tehdä mieli seksiä, jos olet oikean ihmisen kanssa. Jos ei siinä ajassa mitään sen suuntaistakaan tapahdu, ei sitä ole tiedossa jatkossakaan. Olettaen tietysti, että sen kahden kuukauden aikana nähdään vähän reippaammin kuin kerran tai kaksi.

Vierailija
234/241 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole testannut vuosiin kelpaanko. Erosin reilu 2 vuotta sitten 7 vuoden suhteesta, ja sen jälkeen olen halunnut kehittää itseäni terveemmäksi itsetunnon osalta ja muutakin pohdiskella, pitkän suhteen jälkeen jollain lailla kadotti itsensä.

Olen myös ajatellut että ennen kuin oma henkilökohtainen talous on siinä kunnossa kun haluaa, ei kannata etsiä ketään= raha on yksi suurimmista parisuhteen riidan aiheista! Mieluummin lähden etsimään jotain sitten, kun olen itse tasapainoinen taas. En enää ikinä halua parisuhdetta jossa riidellään pikkuasioista ja  mustasukkaisuudesta kinataan, en kestä sellaista enää, tässä on liian vanha sellaiseen enää. Sitten sekin että pelkkä rakkaus ei vaan riitä, käytännön arkea on niin paljon että pitää olla sen suhteen realisti.

N33

Aina puhutaan, että raha on yksi isoimmista riidanaiheista parisuhteessa, mutta minä en ole siihen kompastunut ikinä. Kunhan pitää huolen siitä, että maksupolitiikka on reilua kumpaakin kohtaan. Ei nyt joka senttiä tarvitse laskea, mutta pitää huolta ettei maksamistaakka ole liikaa kallellaan kumpaankaan suuntaan. Kaipa tuo ongelma tulee enemmän esiin silloin, jos on kovinkin suuret tuloerot pariskunnalla, se tekee kuvion vähän monimutkaisemmaksi.

Vierailija
235/241 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin suohirviö tutkintoineen.

Vierailija
236/241 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen

Tinderissä vuodesta toiseen pyörii samat naisten naamat, matchataankin useampia kertoja.

Ei sanaakaan, koska miehen TÄYTYY tehdä aloite. Aloittaa ei kuitenkaan saa kysymällä esim. Mitä kuuluu, tutustua ei saa myöskään kysymällä esim harrastuksia, koska ne on tylsiä kysymyksiä ne.

Lopetin itse aloitteiden tekemisen tinderissä ja lähden treffeille ainoastaan niiden naisten kanssa, jotka uskaltavat edes sanoa moi. 

Hiljaista on. Ehkä 1/30 naisesta tekee aloitteen :D 

Suomalaiset naiset saavat tietysti tämänkin minun syykseni "koska olen ruma" tms. tosiasia kuitenkin on se että samat naamat pyörivät vuodesta toiseen mätseissä, eli flaksi ei heilläkään ihan turhan usein käy.

aamuja naiset! 

M24

Mulla on ollut ihan sama periaate. Se nainen pääsee eteenpäin, joka itse tarttuu asiaan. Harvemmin tosiaan aloitteita tulee, mutta sitten kun tulee niin niissä onkin potentiaalia.

Jos mies ei osaa ja uskalla tehdä aloitetta, se on vaan merkki siitä että heikko mies. Jääkää mieluusti seinäruusuiksi vätykset.

Pyh, nimenomaan vahva mies ei juokse naisten perässä vaan laittaa tietonsa tiskiin ja katsoo, onko tarpeeksi mielenkiintoisia yhteydenottoja. Vätykset ja naistennaurattajat juoksevat perässä ja tekevät temppujaan epätoivoisina.

Vierailija
237/241 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispuolinen 28v

Ei, kyllä se koulutettu mies on mies, jolla on korkeakoulutausta. Fiksu, sivistynyt ja älykäs voi toki olla ilman tutkintojakin, mutta se ei ole sama, kuin koulutettu. Näitä sivistyneitä, jotka eivät kuitenkaan ole halunneet opiskella kummemmin toki näkee harvemmin. Usein kun älykkyys liittyy myös haluun tietää ja oppia, ja tehdä älyään vastaavia töitä, niin usein kyllä älykkyys ja koulutus kulkevat jonkin verran käsikädessä...

Eikä koulutuksen pointti ole se, että ihminen on oppinut ja sisäistänyt jonkinlaisen asiakokonaisuuden? Vai onko se enemmän statusasia sinulle? Vaikka onhan kieltämättä totta, että yleensä tarvitaan virallinen pätevyys, jotta voi ammatikseen tehdä asioita.

Vierailija
238/241 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jonoa ei ole ja ottaija silti ollut, niin kukaan niistä ei ole päätynyt seksiä tai lyhyttä romanssia pidemmälle.

Erosin 6 vuotta sitten kihlatustani, ja sen jälkeen en ole kaivannut uutta suhdetta, koska miehet eivät arvosta nykyään naisia juurikaan. Tajusin joitakin vuosia sitten, että en halua elää 50/50-suhteessa. Miksi mun pitäisi olla mies, kun haluan olla nainen? Miehen kuuluu olla maksaja ja taloudellinen takaaja. Voin maksaa omat henkilökohtaiset harrastukset ja hankinnat itse, mutta talouteen ja asumiseen liittyvät kulut tulisi miehen maksaa.

Käy sääliksi niitä vaimoja ja tyttöystäviä, jotka joutuvat miehensä pakottamina käyttämään opinto- ja äitiystuet taloudellisiin kuluihin. Miten te miehet kuvittelette, että naisenne pitää itsestään huolta ja kerryttää omaisuutta, jos sattuisitte vaikkapa kuolemaan tai eroamaan?

Viihdyn mieluummin sinkkunana ja maksan kaiken itse kuin 50-50 parisuhteessa, jossa ei ole aitoa välittämistä eikä rakkautta.

Vierailija
239/241 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinmiten  naiset, jotka jää sinkuiksi ovat ujoja ja eivät osaa antaa vinkkiä miehille lähestymiseen.

Tai sit menisivät itse juttelemaan sille miehelle...

Vierailija
240/241 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt on nurin kurin aseteltu kysymys. Yksikään mies ei ole kelvannut minulle :D

Minulle kelpaa seksiin nuoremmat irtonumeromiehet aina silloin tällöin, mutta ketään oman ikäistäni en huoli. Moni on kysynyt, mutta juu ei. Minulla on kodikas, velaton, iso koti, mukavasti varallisuutta, miksi ottaisin jonkun tätä havitteleman? Mitä minulta aikanaan jää, saavat lapset, 2 kpl, aikabnaan jakaa.

Seksiäkin tarvitsen tässä iässä enää harvoin. Harrastukset ja ihanan lapsenlapseni ja lasteni seura, sekä ystävät riittävät elämänsisällöksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän