Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teitä ei siis haittaa jos lapsenne haukkuisi teidät heti kuolemanne jälkeen?

Vierailija
23.07.2019 |

Sieltä katselisitte pilven reunalta että tuolla se minusta puhuu pahaa kaikille. Enpä tainnutkaan olla tärkeä hänelle.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus ei ole haukkumista.

Vierailija
2/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehdella, että isi oli ihan kiva, mitä ny joskus kännäs ja hakkas eukkonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kusipäätä saa sanoa kusipääksi. Oli sukulainen tai ei. Ei kuolema muuta pyhimykseksi.

Vierailija
4/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menossa pilven reunalle, vaan mätänemään mullan alle, joten ei haittaa, kun en ole sitten enää tietoinen.

Vierailija
5/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei haittaisi, enhän minä siitä sitten enää mitään tietäisi.

Vierailija
6/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se nyt todellakaan sitä kuollutta haittaa. Niin kuin ei mikään muukaan enää. Elävät voi hänen puolestaan loukkaantua mutta kuollut on kuollut.

Vierailija
7/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että minulla on parempaakin tekemistä kuin stalkata kuolemani jälkeisiä juoruja.

Vierailija
8/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida minua haitata yhtään mikään, mikä tapahtuu kuolemani jälkeen.

Vierailija
9/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin tämä meni nyt pahasti ihon alle.

Vierailija
10/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään ihminen ei kuoltuaan istu missään pilvenreunalla vahtimassa läheisiään. Ei krisrinuskon eikä ateisminkaan näkökulmasta.

Ja ei haittaa. Ei ole olemassa enää minuutta, jota se haittaisi. Totuuden saa kertoa, ja vaikka parjaisi valheellisestikin, ei se minua kuolluutta enää haittaisi, vahingoittaisi korkeintaan häntä itseään.

Vierailija
11/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa elää niin ettei tule kuolemanjälkeisiä puheita vai onko kohdallasi jo myöhäistä? Totuuden saa aina kertoa.

Vierailija
12/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta saa totuuden sanoa. Parhaani olen yrittänyt, mutta en ole täydellinen eikä minun huonojen puolien kertominen ole mikään synti.

Vierailija
13/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilven reunalta :D kuoleman jälkeen tuskin on minkäänlaista tietoisuutta, joten enhän saisi koskaan tietää mitään kukaan minusta kuolemani jälkeen sanoo. Mutta jos jos eläessäni tietäisin, että olen ollut niin paska vanhempi, että lapset vain haukkuvat selän takana, niin kyllähän se varmasti satuttaisi. 

Vierailija
14/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan miettiä miten elää ja miten läheisiään kohtelee jos kerta noin paljon pelottaa. 

15/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valita saan, niin mieluiten ajoittaisin kaikenlaisen itseeni osoitetun veetuilun ja kuittailun niin lapsilta kuin aikuisilta juuri sinne kuolemani jälkeiseen aikaan. Ounastelen, että silloin ei haittaisi olleenkaan niin paljon kuin eläessä.

Ja niiltä osin kuin olen pöljäillyt, niin saa sanoa. Kännitoilailuja tai väkivaltaa ei riitä mässäiltäväksi, mutta kyllä minun kruununi himmeinä helminä on niin marttyyriutta, epäreiluutta kuin erilaista änkyröintiäkin.

Vierailija
16/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaisi sellainen ELÄMÄ, että sen seurauksena hautajaisissakin vaan iloittaisiin, että olen kuollut tai kukaan läheinen ei edes osallistuisi. Minua haittaisi siis syy eikä seuraus. En toivo kuolemani jälkeen surua muille, mutta jos kukaan ei sure, niin onko elämäni voinut olla hyvää?

Vierailija
17/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kuolleena ei enää mitään katsella tai murehdita. Ongelmia on vain elävillä. Minäkin olen sitä mieltä, että jonkun kusipään siloittelu kuoleman jälkeen ihanaksi ihmiseksi on sairasta.

Vierailija
18/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin voisi olla tyytyväinen, että on kuollut. Ei tarvisisi murehtia lapsen mielenterveysongelmista - jos siis lapsi oikein olan takaa haukkuisi ilman järkeä.

Mutta normaalin rajoissa oleva haukkuminen on ok ja täysin hyväksyttävää, sillä kukaan meistä ei ole täydellinen. Huonoista puolista saa toki mainita eivätkä ne ole kiellettyjä puheenaiheita. Hyvä, jos lapsi hoksaa missä olisin voinut toimia paremmin, niin ehkä osaa omalla kohdallaan korjata tilanteen.

Vierailija
19/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen vahvasti, että minua ei haittaa enää yhtään mikään sitten kun olen kuollut.

Vierailija
20/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaisi miten idiootti olen ollut... vanhemmuus ei tee pyhimykseksi. Alkoholismi kylvää kurjuutta ympärilleen.