Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teitä ei siis haittaa jos lapsenne haukkuisi teidät heti kuolemanne jälkeen?

Vierailija
23.07.2019 |

Sieltä katselisitte pilven reunalta että tuolla se minusta puhuu pahaa kaikille. Enpä tainnutkaan olla tärkeä hänelle.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsovat aiheellisiksi, niin haukkukoot. Kenestäkään ei tule hyvää kuoleman jälkeen. Monista ihmisistä on meidän suvussakin paljastunut kuoleman jälkeen juttuja, etten ihmettele yhtään esimerkiksi tyttären nuivaa suhtautumista äitiinsä.

Vierailija
22/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus ei ole haukkumista.

Saattaa se ollakin, esim. jos kommentoi toisen ulkonäköä ilkeästi. Siinä on ihan sama miltä toinen oikeasti näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, kuolleena ei enää mitään katsella tai murehdita. Ongelmia on vain elävillä. Minäkin olen sitä mieltä, että jonkun kusipään siloittelu kuoleman jälkeen ihanaksi ihmiseksi on sairasta.

Niinpä. Eräs lapsuudenkaverini tuli lapsena isänsä r a i s k a a m a k s i. Jotkut sukulaiset sitten ihmettelivät kun ei surrut hautajaisissa. Ei kokenut että olisi ollut syytä surra. 

Vierailija
24/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne voi mua haukkua jo eläessänikin, jos haluavat.  Ihan sama se sitten kuoleman jälkeen on.  Toivon tosin, ettei ole kauheasti syytä haukkua, mutta minkäs teet jos on.

Vierailija
25/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa se ollakin, esim. jos kommentoi toisen ulkonäköä ilkeästi. Siinä on ihan sama miltä toinen oikeasti näyttää.

Totuuden sanominen ja ilkeily on kaksi eri asiaa. Ilkeä ihminen saa kehunkin kuulostamaan ilkeilyltä.

Vierailija
26/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että minulla on parempaakin tekemistä kuin stalkata kuolemani jälkeisiä juoruja.

Juu, ei taida olla After Death-AV:lla ruuhkaa.

Vierailija
27/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kutakuinkin varma että kuolemani jälkeen mikään ei haittaa minua.

Vierailija
28/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2628 kirjoitti:

Jos valita saan, niin mieluiten ajoittaisin kaikenlaisen itseeni osoitetun veetuilun ja kuittailun niin lapsilta kuin aikuisilta juuri sinne kuolemani jälkeiseen aikaan. Ounastelen, että silloin ei haittaisi olleenkaan niin paljon kuin eläessä.

Ja niiltä osin kuin olen pöljäillyt, niin saa sanoa. Kännitoilailuja tai väkivaltaa ei riitä mässäiltäväksi, mutta kyllä minun kruununi himmeinä helminä on niin marttyyriutta, epäreiluutta kuin erilaista änkyröintiäkin.

Kylläpä sinä osaat ilmaista tuoreesti ja kauniilla suomen kielellä itseäsi!

Vierailija
29/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua mikään haittaa jos olen kuollut, koska silloin olen, no, kuollut.

Vierailija
30/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuri tässä suhteessa on kyllä ihan uskomaton.

Täällä ei saa mainita, edes tapahtuma hetkellä että jouduit törkeän käytöksen uhriksi. Saati tapahtumien tai edes tekijän kuoleman jälkeen.

Jos kerrot joutuneesi läheisesi pahoinpitelemäksi kenellekään muulle kuin terapeutillesi, saat vain kostonhaluisen ja katkeran mustamalaavan valehtelijan leiman.

Tälle saisi jo vähitellen tulla loppu. Ei kyse ole siitä, että välittömänä tarkoituksena olisi tuhota kaltoinkohtelijankin elämä vaan siitä, että yhteiskunnalta tulisi selkeä viesti, että kaltoinkohtelua ei hyväksytä ja siihen puututaan. Selkeät rajat ja nollatoleranssi "ku*ipäisyydelle" voisivat parhaillaan vähentää nar*istisen käytöksen houkuttelevuuta ja palkitsevuutta.

Avoin puhe saattaa olla ainoa ja paras tapa estää uhrien syntyä, sekä saada apua tekijöille. Nyt vain ikään kuin vaietaan ikävistä teoista, kuin ne lakkaisivat olemasta ja keskitytään ihmisten hyvinvoinnin kannalta sinällään merkityksettömiin hyviin asioihin.

Kukaan meistä ei ole virheetön, mutta usein omalla käytöksellään voi vaikuttaa siihen, ettei tarvitse pelätä mitä muut puhuvat kuolemasi jälkeen.

Vierailija
31/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuuden sanominen ja ilkeily on kaksi eri asiaa. Ilkeä ihminen saa kehunkin kuulostamaan ilkeilyltä.

Joskus totuuden sanominen on ilkeilyä.

Vierailija
32/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä se minua enää liikuttaisi siinä vaiheessa. Eläviä se voisi satuttaakin jos kokevat haukut epäreiluiksi, mutta vainajalle se on ihan sama.

Vierailija
33/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se Nykänen pyhimykseksi muuttunut kuolemalla...

Vierailija
34/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tämä liittyy?

Vierailija
35/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa hihhulia harmittaa, kun ei paljon kukaan Suomessa usko uskonnon harhoihin. Heheheheheheheheheh!

Vierailija
36/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa hihhulia harmittaa, kun ei paljon kukaan Suomessa usko uskonnon harhoihin. Heheheheheheheheheh!

Minkä uskonnon harhoista on kyse? Missä uskonnossa ihmisen uskotaan istuvan pilven reunalla ja murehtivan, että tuolla ne lapset minusta pahaa puhuvat?

Terv. kristitty

Vierailija
37/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä uskonnon harhoista on kyse? Missä uskonnossa ihmisen uskotaan istuvan pilven reunalla ja murehtivan, että tuolla ne lapset minusta pahaa puhuvat?

Terv. kristitty

Kuka sun teologisista käsityksistä nyky-Suomessa välittää? Kaikki uskonnot on paskaa.

Vierailija
38/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni saa käsitellä aikuisena lapsuuttaan juuri niin kuin itse katsoo parhaaksi. Hän ei ole minulle mitään velkaa ja hän on minusta erillinen olento, jonka kokemus on hänen omansa.

Luojan kiitos en ole kansallinen ikoni, etteivät sekopäät hyökkää lapseni kimppuun jos hän puhuu minusta rehellisesti julkisuudessa.

Vierailija
39/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa elävänä kohdella lapsiaan siten ettei tarvitse miettiä tuollaista ap!

Vierailija
40/43 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus totuuden sanominen on ilkeilyä.

Kyllä, mutta tässä Matin tapaulsessa ei ole. Lähes käänteinen tilanne sille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän