Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätä särkee, kun Jvg soi radiossa

Vierailija
23.07.2019 |

Lopettakaa moisen moskan soitto.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on radiossa sellainen nappi, josta voi vaihtaa toiselle kanavalle. Ja sen vieressä nappi, josta saa koko toosan kiinni tarvittaessa. Osta säkin sellainen, niin ei tarvii kärsiä.

Vierailija
2/4 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on radiossa sellainen nappi, josta voi vaihtaa toiselle kanavalle. Ja sen vieressä nappi, josta saa koko toosan kiinni tarvittaessa. Osta säkin sellainen, niin ei tarvii kärsiä.

Vaihdoin kyllä kanavaa mutten aluksi tajunnut sen olevan Jvg biisi. Biisi ehti laukaista särkykohtauksen. Jvg pitäisi kieltää lailla, jos halutaan vähemmän terveysongelmia ja mahdollisesti sairaanhoitokuluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Eiks sulla oookkaan ikuinen vappu?

Vierailija
4/4 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin kyllä kanavaa mutten aluksi tajunnut sen olevan Jvg biisi. Biisi ehti laukaista särkykohtauksen. Jvg pitäisi kieltää lailla, jos halutaan vähemmän terveysongelmia ja mahdollisesti sairaanhoitokuluja.

Muitakin saisi kieltää samalla syyllä. Ainakin giigin ja yön kaikki biisit + paljon muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi