Persuja äänesti sitten miltei 600 000 henkilöä
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on yli viisi ja puoli miljoonaa ihmistä. Eli melkein viisi miljoonaa suomalaista EI äänestänyt persuja. [/tuote
Äänioikeutettuja on paljon vähemmän kuin 5,5 miljoonaa. Kuinka hiton tyhmä olet??
Viime eduskuntavaaleissa äänestäjiä oli yhteensä 3.081916 henkilöä ja äänestysvilkkaus oli 72,1 %
En ole koskaan nähnyt vaalien jälkeen yhtä huonoja häviäjiä kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
600 000? No, Suomihan on white trash -valtio.
Miksi sinulle valkoihoiset ovat roskaa??
Taitaa siellä ollakin somaliläpsyttelijä toisessa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläkään persulla ei ole termit hallussa. Yllätyitkö? Minä en.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt vaalien jälkeen yhtä huonoja häviäjiä kuin nyt.
Kuinka niin?
PS ei hävinnyt, vaan me voitimme - äänimäärämme oli toiseksi suurin ja tällä hetkellä olemme Suomen suurin puolue.
Arvaappa miten käy ensi vaaleissa, jos vihervassarit ryssii vielä tähän malliin ja miksi ei ryssisi? =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä EI ole nyt kyse termien hallinnasta, vaan tuosta typerästä sanonnasta, joka on takuulla lähtöisin joltain omaa rotuaan vihaavalta vihervassarilta tai sitten länsimaalaisia vihaavilta is. lamisteilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
600 000 kansanradion kuuntelija/soittaja/valittajaa. 600 000 idioottia suoraan sanottuna. Kyllä he ovat edelleenkin keskusuudessamme urputtamassa kaikista muista todistaen sillä oman yksinkertaisuutensa. Meidät kaikki on koulutettu mutta osa ei siltikään ymmärrä omaa parastaan tai yhtenäisyyden merkitystä vaan alkavat käyttäytymään huonosti muita kohtaan, riidellen kaikesta vain koska heillä on siihen oikeus omasta mielestään. Minulla on oikeus käyttäytyä huonosti. Ihme juttu että juuri minä sanon tämän, mutta onneksi Suomessa on koulutus, koska joidenkin äidit eivät ole osanneet kasvattaa lapsistaan kunnon kansalaisia.
Kuinka säkenöivä älyltäsi itse olet? Vaikutat suvaitsevaisesta ja avarakatseiselta tyypiltä.
Viestisi vain vahvistaen todistaa kaiken jonka sanoin.
Kuinka ihmeessä?? Eri.
Kun se uskalsi olla eri mieltä kuin profeetat Antti, Maria ja Li ja kyseenalaistaa, mitä kirjoitettiin persujenhaukkumisviestissä.
Kuka haluaa osallistua keräykseen jonka tuotolla ostetaan Husu Husseinille menolippu Somaliaan pois täältä rasis tisesta Suomesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleilla ei ole mitään merkitystä enää; käskyt tulevat nyt muualta.
Onko meillä siis nukkehallitus?
Poikanuket Rinne ja Kaikkonen ainakin pitäisi vaihtaa joihinkin sellaisiin nukkeihin, joilla olisi nuhteeton tausta, eikä mitään tällaisia kriminalisteja, kuten nämä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on yli viisi ja puoli miljoonaa ihmistä. Eli melkein viisi miljoonaa suomalaista EI äänestänyt persuja.
Vähän päälle 3 miljoonaa ihmistä äänestivät. Alle 18 v ei saa äänestää. Noin 60 paikkaa pitäisi olla tyhjä eduskunnassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä EI ole nyt kyse termien hallinnasta, vaan tuosta typerästä sanonnasta, joka on takuulla lähtöisin joltain omaa rotuaan vihaavalta vihervassarilta tai sitten länsimaalaisia vihaavilta is. lamisteilta.
Persu pahoitti mielensä ja alkoi puhumaan vihervasemmistosta. Yllätyittekö?
Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikseivät muuta Venäjälle?
Muuta sinä Iraniin.
Niin, ainakin homojen kannattaa ottaa suunta Iraniin ehdottomasti.
Iraniin vai Inariin?
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, tällainen huikea määrä ihmisiä olisi halunnut maamme hallitukseen IHAN ERI ihmiset, kun mitä nyt saimme!!??
Ja 4,9 miljoonaa ei äänestänyt persuja?!?!?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, tällainen huikea määrä ihmisiä olisi halunnut maamme hallitukseen IHAN ERI ihmiset, kun mitä nyt saimme!!??
Ja 4,9 miljoonaa ei äänestänyt persuja?!?!?!?
Äänioikeutettuja oli melko tasan 4,5 miljoonaa, mutta siinä on myös ulkomailla asuvat jotka eivät kovin aktiivisesti äänestä. Kuin ei myös sairaat, vammaiset ja tosi iäkkäät. Joten opettele laskemaan.