Persuja äänesti sitten miltei 600 000 henkilöä
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
600 000 kansanradion kuuntelija/soittaja/valittajaa. 600 000 idioottia suoraan sanottuna. Kyllä he ovat edelleenkin keskusuudessamme urputtamassa kaikista muista todistaen sillä oman yksinkertaisuutensa. Meidät kaikki on koulutettu mutta osa ei siltikään ymmärrä omaa parastaan tai yhtenäisyyden merkitystä vaan alkavat käyttäytymään huonosti muita kohtaan, riidellen kaikesta vain koska heillä on siihen oikeus omasta mielestään. Minulla on oikeus käyttäytyä huonosti. Ihme juttu että juuri minä sanon tämän, mutta onneksi Suomessa on koulutus, koska joidenkin äidit eivät ole osanneet kasvattaa lapsistaan kunnon kansalaisia.
Kuinka säkenöivä älyltäsi itse olet? Vaikutat suvaitsevaisesta ja avarakatseiselta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
600 000 kansanradion kuuntelija/soittaja/valittajaa. 600 000 idioottia suoraan sanottuna. Kyllä he ovat edelleenkin keskusuudessamme urputtamassa kaikista muista todistaen sillä oman yksinkertaisuutensa. Meidät kaikki on koulutettu mutta osa ei siltikään ymmärrä omaa parastaan tai yhtenäisyyden merkitystä vaan alkavat käyttäytymään huonosti muita kohtaan, riidellen kaikesta vain koska heillä on siihen oikeus omasta mielestään. Minulla on oikeus käyttäytyä huonosti. Ihme juttu että juuri minä sanon tämän, mutta onneksi Suomessa on koulutus, koska joidenkin äidit eivät ole osanneet kasvattaa lapsistaan kunnon kansalaisia.
Kuinka säkenöivä älyltäsi itse olet? Vaikutat suvaitsevaisesta ja avarakatseiselta tyypiltä.
Haha, joo.. varsinainen järjen ilotulitus ja säkenöivän älyn riemuvoitto!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestisi vain vahvistaen todistaa kaiken jonka sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestisi vain vahvistaen todistaa kaiken jonka sanoin.
Kuinka ihmeessä?? Eri.
Totta ja kaiken päälle monelle yllätys, että persujen äänestäjät lukeutuvat pääosin keskustaan arvoiltaan.
Siitä julkaistiin hiljattain tutkimustulos.
Ei siis mitään oikeistolaisia kuin häviävän pieni osa.
On väärin, että ps on leimattu äärioikeistopuolueeksi muutaman sellaisen vuoksi. Äärilaitoja löytyy kaikista puolueista pitää muistaa. Oikeistoa, vasemmistoa ja liberaaleja. Kun on tarpeeksi suuri puolue noi kaikki löytyvät puolueen sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleilla ei ole mitään merkitystä enää; käskyt tulevat nyt muualta.
Onko meillä siis nukkehallitus?
Ei, vaan vaaleilla valitun eduskunnan neuvottelema.
KokoomusCuckPersuille on niin vaikeaa hyväksyä tappiotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistolainen polkee jalkaa kun maailma ei pyörikään Unelman™ ympärillä. LOL 😂
Ja on hallituksessa, sen sijaan persut voivat keskittyä vaikka sen kaivelemisiin.
Tulee muuten olemaan historian surkein hallitus. No onneksi sitä ei tule kovin kauan kestämään.
Suomessa on yli viisi ja puoli miljoonaa ihmistä. Eli melkein viisi miljoonaa suomalaista EI äänestänyt persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta ja kaiken päälle monelle yllätys, että persujen äänestäjät lukeutuvat pääosin keskustaan arvoiltaan.
On väärin, että ps on leimattu äärioikeistopuolueeksi muutaman sellaisen vuoksi. Äärilaitoja löytyy kaikista puolueista pitää muistaa. Oikeistoa, vasemmistoa ja liberaaleja. Kun on tarpeeksi suuri puolue noi kaikki löytyvät puolueen sisältä.Rasismi, muukalaisviha, vihaerimieltä olevia kohtaan, viha kaikkia kohtaan(jopa omia) väkivaltaisuus, rikokset, venäjä myönteisyys ja änkyröinti euta vastaan jne jne muiden vikaa huutelu. Ainoa joka leimaa jotain olet sinä, persut kyllä itse ovat tuoneet esiin oman huonon kasvatuksensa ja jatkuvan vääristelyn ja valehtelun sekä yhteistyökyvyttömyyden.
Jos vihervassari haluaa pelastaa koko maailman niin voisi tehdä sen edes omilla rahoillaan eikä mennä toisten taskuille, kuten tapana on.
Ota laskuihin myös muiden puolueitten rasisttit, kyllähän meitä on muissakin puolueissa, joista addi ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On väärin, että ps on leimattu äärioikeistopuolueeksi muutaman sellaisen vuoksi. Äärilaitoja löytyy kaikista puolueista pitää muistaa. Oikeistoa, vasemmistoa ja liberaaleja. Kun on tarpeeksi suuri puolue noi kaikki löytyvät puolueen sisältä.Rasismi, muukalaisviha, vihaerimieltä olevia kohtaan, viha kaikkia kohtaan(jopa omia) väkivaltaisuus, rikokset, venäjä myönteisyys ja änkyröinti euta vastaan jne jne muiden vikaa huutelu. Ainoa joka leimaa jotain olet sinä, persut kyllä itse ovat tuoneet esiin oman huonon kasvatuksensa ja jatkuvan vääristelyn ja valehtelun sekä yhteistyökyvyttömyyden.
Jos vihervassari haluaa pelastaa koko maailman niin voisi tehdä sen edes omilla rahoillaan eikä mennä toisten taskuille, kuten tapana on.
Mietis keskustan tekosia kun vihreät olivat opposition puolella. Siellähän ne olivat köyhän kukkarolla kun Sipilän taloon ei mahtunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
mikseivät muuta Venäjälle?
Muuta sinä Iraniin.
Vierailija kirjoitti:
Monet al-Taeeta äänestäneet kärsivät suunnattomissa itsesyytöksissä ainakin.
Ja on syytäkin.
Täällähän ne kultamunaansa puolustelee. Mutkumutku...
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on yli viisi ja puoli miljoonaa ihmistä. Eli melkein viisi miljoonaa suomalaista EI äänestänyt persuja. [/tuote
Äänioikeutettuja on paljon vähemmän kuin 5,5 miljoonaa. Kuinka hiton tyhmä olet??
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on yli viisi ja puoli miljoonaa ihmistä. Eli melkein viisi miljoonaa suomalaista EI äänestänyt persuja.
Heh, olisiko vauvojen ja pikkulastenkin pitänyt mielestäsi äänestää vaaleissa? Entäs ne joilla ei ole edes Suomen kansalaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikseivät muuta Venäjälle?
Muuta sinä Iraniin.
Niin, ainakin homojen kannattaa ottaa suunta Iraniin ehdottomasti.
Mä luulen että suomalaisista ns rasisteja taitaa olla kaikki muut paitsi nuo fanaattiset unelmansa toitottajat. Eli rasisti tarkoittaa siis tässä yhteydessä ihmistä, koka ei jaa tuota sairasta monikulttuurisuus kulttia heidän kanssaan eli meitä rasisteja on kuulkaas monta miljoonaa👍
Luuletko että ymmärtävät ees hävetä? Itse veikkaan että uhriutuinen on vahvasti meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Monet al-Taeeta äänestäneet kärsivät suunnattomissa itsesyytöksissä ainakin.
Ja on syytäkin.
Ja nämä kaikki propaganda avaukset joita blaastaatte tänne kansanradio hengessä, vain todistaa sen ettette osaa kunnioittaa mitään yhteistä. Surullista.