Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hiivatti, lapsi oksensi sitten hammaslääkärin odotushuoneeseen ! On jo monta viikko sanonut joka aamu että oksettaa, joten kuvittelin nytkin että pelleilee.

Vierailija
23.07.2019 |

No tänään sitten oksensikin oikeasti.Just tultiin kotiin ja lapsi nukahti sohvalle.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on teoria: Ap:n lapsi pitää mahan hellästä hieromisesta ja on huomannut että sitä saa kun valittaa että äitiii huono olo  ja koskee massuun. Nyt sitten kävi vähän kuin sille sutta huutavalle pojalle.

Vierailija
22/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on tullut hoidettua muuten hyvävointisia lapsia, mutta oksentaneet kerran aamulla ja ovat liian kipeitä viedä päivähoitoon. Lopputuloksena on vatsatauti minulla ja puolisollani, mahdollisesti muillakin. Vaikka tämä saattaakin olla provo, turhat oksennuspuheet olisi hyvä lopettaa heti alkuunsa, ettei käy niin kuin Pekka ja susi -sadussa, että hädän hetkellä kukaan ei enää uskokaan :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsena aina huono olo herätessä, ja usein oksensin ennen kuin olin ehtinyt syödä aamupalaa. Kouluikäisenä se sitten muuttui sellaiseksi, etten pystynyt syödä aamupalaa kun oksetti niellä mitään, mutta kuitenkaan en enää oksennellut. Jätin jossain vaiheessa aamupalan syönnin kokonaan. Jotain sokerien epätasapainoa se oli, kävin useastikin sokeritesteissä ja lääkäri sanoi aina herkäksi sokeritasapainoksi.

Vierailija
24/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kerran kävi niin että toinen lapsi oksensi kerran aamulla ja siihen se jäi  eikä edes tarttunut meihin muihin.  En tiedä mitä hittoa se oli, mutta lähdettiin sitten muutaman päivän päästä sovitusti risteilylle kun kellään muulla ei ilmennyt mitään. 

Vierailija
25/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää lääkärissä varuilta. Tutun lapsi valitteli oksetusta aamuisin, oli aivokasvain.

Vierailija
26/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää lääkärissä varuilta. Tutun lapsi valitteli oksetusta aamuisin, oli aivokasvain.

Jo tuli hiljaista...

Vierailija
27/27 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kerran kävi niin että toinen lapsi oksensi kerran aamulla ja siihen se jäi  eikä edes tarttunut meihin muihin.  En tiedä mitä hittoa se oli, mutta lähdettiin sitten muutaman päivän päästä sovitusti risteilylle kun kellään muulla ei ilmennyt mitään. 

Ihan kamalaa! Kauheesti voimia teitin perheelle!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan