Voi hiivatti, lapsi oksensi sitten hammaslääkärin odotushuoneeseen ! On jo monta viikko sanonut joka aamu että oksettaa, joten kuvittelin nytkin että pelleilee.
No tänään sitten oksensikin oikeasti.Just tultiin kotiin ja lapsi nukahti sohvalle.
Kommentit (27)
Pari kertaa on tullut hoidettua muuten hyvävointisia lapsia, mutta oksentaneet kerran aamulla ja ovat liian kipeitä viedä päivähoitoon. Lopputuloksena on vatsatauti minulla ja puolisollani, mahdollisesti muillakin. Vaikka tämä saattaakin olla provo, turhat oksennuspuheet olisi hyvä lopettaa heti alkuunsa, ettei käy niin kuin Pekka ja susi -sadussa, että hädän hetkellä kukaan ei enää uskokaan :/
Mulla oli lapsena aina huono olo herätessä, ja usein oksensin ennen kuin olin ehtinyt syödä aamupalaa. Kouluikäisenä se sitten muuttui sellaiseksi, etten pystynyt syödä aamupalaa kun oksetti niellä mitään, mutta kuitenkaan en enää oksennellut. Jätin jossain vaiheessa aamupalan syönnin kokonaan. Jotain sokerien epätasapainoa se oli, kävin useastikin sokeritesteissä ja lääkäri sanoi aina herkäksi sokeritasapainoksi.
Meillä kerran kävi niin että toinen lapsi oksensi kerran aamulla ja siihen se jäi eikä edes tarttunut meihin muihin. En tiedä mitä hittoa se oli, mutta lähdettiin sitten muutaman päivän päästä sovitusti risteilylle kun kellään muulla ei ilmennyt mitään.
Käykää lääkärissä varuilta. Tutun lapsi valitteli oksetusta aamuisin, oli aivokasvain.
Vierailija kirjoitti:
Käykää lääkärissä varuilta. Tutun lapsi valitteli oksetusta aamuisin, oli aivokasvain.
Jo tuli hiljaista...
Vierailija kirjoitti:
Meillä kerran kävi niin että toinen lapsi oksensi kerran aamulla ja siihen se jäi eikä edes tarttunut meihin muihin. En tiedä mitä hittoa se oli, mutta lähdettiin sitten muutaman päivän päästä sovitusti risteilylle kun kellään muulla ei ilmennyt mitään.
Ihan kamalaa! Kauheesti voimia teitin perheelle!!
Minulla on teoria: Ap:n lapsi pitää mahan hellästä hieromisesta ja on huomannut että sitä saa kun valittaa että äitiii huono olo ja koskee massuun. Nyt sitten kävi vähän kuin sille sutta huutavalle pojalle.