Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kuolleen veljeni kaksoisolennon

Vierailija
23.07.2019 |

Olin menossa töihin ja junassa minua vastapäätä istui täydellinen kopio kuolleesta veljestäni.
En voinut lopettaa tuijottamista. Siis tismalleen saman näköinen. Meinasin ottaa tästä kaksoisolennosta kuvan ja lähettää sen äidilleni, mutta en kehdannut.
Kun jäin junasta pois muistin, että olin illalla juuri ennen nukahtamista ajatellut, että olisi ihanaa nähdä veli vielä kerran.
Tämä on kyllä oudointa mitä minulle on sattunut.
Onko teillä muilla samankaltaisia kokemuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesi tuli moikkaamaan sua taivaasta, etkä uskaltanut edes jutella. Se olis tosin näytellyt olevan joku muu.

Semmoiset on ohjeet taivaassa.

Sinccis

Vierailija
2/14 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muziikkia:

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt sama juttu. Olen nähnyt kuolleen veljeni kaksoisolennon. Tilanne oli sellainen,että pystyin katsomaan ja tarkkailemaan henkilöä pidemmän aikaa. En uskaltanut ottaa kontaktia häneen.

Vierailija
4/14 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muziikkia:

Sinccis

Mun suosikki :) 

Vierailija
5/14 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies kuoli 9 vuotta sitten ja muutaman kerran olen jäänyt epäuskoisena tuijottamaan, kun olen nähnyt hänen kaksoisolentonsa. Uskon, että tämä on yksi ikävän muodoista. Kaipaa niin paljon, että kuvittelee näkevänsä hänet.

Vierailija
6/14 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muziikkia:

Sinccis

Mun suosikki :) 

But we must remain ..

Sinccis

Vierailija
7/14 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies kuoli 9 vuotta sitten ja muutaman kerran olen jäänyt epäuskoisena tuijottamaan, kun olen nähnyt hänen kaksoisolentonsa. Uskon, että tämä on yksi ikävän muodoista. Kaipaa niin paljon, että kuvittelee näkevänsä hänet.

Ei se noin mene. Sinulle tarjotaan vain visuaalinen näkeminen. Miehesi voi kävellä sinua vastaan vaikka kaupassa ja ojentaa sinulle maustepurkin.

Sinccis

Vierailija
8/14 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veljeni on elossa ja asuu noin 300 kilometrin päässä, mutta omassa kotikaupungissani asuu ällistyttävästi veljeni näköinen mies, jonka näen silloin tällöin esim. kaupassa. Myös eräs tunnettu amerikkalainen näyttelijä muistuttaa todella paljon veljeäni, vain silmien väri on toinen. Maailmassa on yli 7 miljardia ihmistä, joten mahtuu siihen määrään aika monta kaksoisolentoakin. Erikoinen sattuma tietysti, että olit juuri äskettäin toivonut näkeväsi veljesi. Ellet sitten toivo sitä joka päivä?

Vierailija
9/14 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaasa ei ole tungosta. 100 Teraa on vielä vapaana. 

Teidän tyhjäpäiden kanssa se ei ole mikään ongelma.

Ystävällisesti,

Sinccis

Vierailija
10/14 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun veljeni on elossa ja asuu noin 300 kilometrin päässä, mutta omassa kotikaupungissani asuu ällistyttävästi veljeni näköinen mies, jonka näen silloin tällöin esim. kaupassa. Myös eräs tunnettu amerikkalainen näyttelijä muistuttaa todella paljon veljeäni, vain silmien väri on toinen. Maailmassa on yli 7 miljardia ihmistä, joten mahtuu siihen määrään aika monta kaksoisolentoakin. Erikoinen sattuma tietysti, että olit juuri äskettäin toivonut näkeväsi veljesi. Ellet sitten toivo sitä joka päivä?

Sinäkin kaipaat häntä.

Sinccis

Vierailija
11/14 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nietske puhui tahdosta.

Mitähän hän mahtoi tarkoittaa ?

Sinccis

Vierailija
12/14 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filosofia ei ole käsien heiluttelua, kuten monet "koviin" tieteisiin uskovat luulevat.

Ne eskaloituvat, ne tulvat todeksi, me elämme sitä.

Sitä voi vain olla vaikeaa tunnustaa itselleen ..

Sinccis

Vierailija
13/14 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa valjeta. Joku Sincciksen rakas on kuollut ja siitä syystä hän haluaa pitää itsensä etäällä uusista potentiaalisista kivuista ja perheiden katselu yököttää.

Semmosta se on, koita jaksaa.

Vierailija
14/14 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toivo joka päivä.

Eilen illalla tuli vain selailtua vanhoja valokuvia ja ikävä iski ja siten sitten tulin ajatelleeksi, että olisi ihana nähdä hänet vielä kerran.

Tuli kyllä outo, mutta ihana fiilis koko päiväksi. Hieman kyllä edelleen hämmentää tämä, koska olen jo vuosia kulkenut samalla junalla töihin ja samaan kellon aikaan ja nyt juuri tuo kaksoisolento sattui istumaan minua vastapäätä. Koskaan aiemmin en ole häneen törmännyt.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi