Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoka mitä et voi laittaa toista kertaa suuhusi, kerran maistettuasi?

Vierailija
22.07.2019 |

Minulla falafel ja vuohenjuusto... meinas yrjö tulla molemmista, falafeliä en pystynyt edes nielemään kokonaan koska aloin kyökkimään. Piti sylkästä pois. Mitä ihme maustetta siinä on, kun voikin olla niin kammottavaa, luulin ihan tavalliseksi kasvispyötykäksi... ei toivoakaan.
Vieläkin puistattaa.

Mitään ton eksoottisempaa ole koskaan edes maistanut, enkä usko maistavanikaan, parempi vain minun pysyä tutuissa makumaailmoissa eikä rääkätä itseäni turhaan.

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osterit:(

Vierailija
22/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikääryleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt simpukoita, hapansilakkaa, kieltä, joka muuten on herkullista, mutta erään suomalaisen makkarafirman kasvisgrillimakkarat noin kymmenen vuotta sitten olivat niin hirveitä, etten toista kertaa suuhuni laita. Voi olla, ettei niitä enää tehdäkään.

Vierailija
24/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillosipuli

Vierailija
25/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savustettu ankerias. Ei oikein uponnut.

Vierailija
26/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkisilli.

Hyi vit tu sentään!

Vierailija
27/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjille suunnatut feikkilihat on ehdoton yök - mielummin syön papukasvispihvin tai falafelin. Feikkilihoissa on niin älytön raaka-ainelista eikä sitä ymmärrä eli aivan liian prosessoitua.

Vierailija
28/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maksa- ja veriruoat, jos niitä edes ruoaksi voi kutsua (ei voi).

Vierailija
29/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tekemät, soijarouheella sekä sienillä jatketut lihapullat, joihin on laitettu raakaa sipulia ja pullia on haudottu paistamisen jälkeen levyn jälkilämmöllä vielä muutama tunti.

Vierailija
30/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoluuloisten ja ronkeleiden kokoontumisajot? Ainoat ruuat joita en enää maista, on suurin osa eineksiä. Oikea ruoka ja raaka-aineet on aina hyviä.

Vierailija
31/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteeniton leipä. Tai kerran siis sain pizzaan gluteenittoman leipäpohjan kun ulkomaalaistaustainen myyjä ei ymmärtänyt että halua tavallisen pizzan. Oli kuin pahvia söisi.

Vierailija
32/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla tarjottiin kengurua. En tiedä oliko se jotenkin väärin valmistettu, mutta liha oli sellaista rustoista ja klimppistä etten saanut alas.

Vierailija
33/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteeniton hampurilainen ! Tilasin mäkkärissä  kun lääkäri oli ehdottanut vatsavaivoihini gluteenitonta ruokavaliota ja hyi hitto, oli mauton ja semmoista jauhomössöä!

Vierailija
34/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla tarjottiin kengurua. En tiedä oliko se jotenkin väärin valmistettu, mutta liha oli sellaista rustoista ja klimppistä etten saanut alas.

Väärin valmistettu. Ei kengurun liha eroa muista lihoista.

Olen syönyt hirveä, joka oli sitkeää ja kuivaa, vaikea oli syödä ja leikata. Tämän takia en syönyt hirveä vuosiin, kunnes sain hyvin tehtyä ja todella hyvää hirvipaistia.

Oma inhokki on kieli, oliivit ja korianteri. Ruoka on samantien pilalla kun sitä saippuaa lisätään annokseen.

Vierailija
35/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soijamakkarat ym vege"lihat"...

Ja olen kasvissyöjä

Eggiet on minusta hyviä. Ja olen ihan sekasyöjä. 

Vierailija
36/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaravut ja kapris

Vierailija
37/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Avokado

-Parsa

-Soijasuikaleet tms

.Homejuusto

-Vuohenjuusto

-Katkaravut, ihan vahingossa maistoin kun niitä oli tungettu ennen Saarioisten tonnikalapizzaan, enkä ollut kaikkia huomannut ottaa pois.

Muuten en olisi edes maistanut niitä, näyttävät hyönteisiltä. Hrr.

Vierailija
38/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etiopialainen injera-leipä, tehty trendikkäistä teff-jauhoista. Maistuu happamalle oksennukselle.

Olen kasvissyöjä mutta siitä huolimatta jotkut vegaanituotteet/lihankorvikkeet. Etenkin sellaiset lihan makua jäljittelevät niljakkaat ja jäntevat tuotteet, kuten nyhtökaura, jotkut seitantuotteet , tietyt vegemakkarat.

Vierailija
39/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaravut

Mikä tahansa rustoinen hampaissa nitkuva liha

Raaka kala kaikissa muodoissaan, myös graavattuna

Anjovis

Silakkapihvi

Hyytelöt

JA ykkösinhokki: Varsiselleri

On myös paljon mitä en suostu edes maistamaan, mm.sillit, kielet, sisäelimet, poislukien maksa, nilviäiset ja äyriäiset ja muut planktonit.

Kasviksista one tähän asti mennyt kaikki muu, paitsi varsiselleri raakana haukattuna. Keitoissa kypsänä pieni määrä menee tosin mausteena, joten voikohan sitä edes tulle listalle laittaa. Hmm..

Vierailija
40/124 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatelit on kammottavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän