Ruoka mitä et voi laittaa toista kertaa suuhusi, kerran maistettuasi?
Minulla falafel ja vuohenjuusto... meinas yrjö tulla molemmista, falafeliä en pystynyt edes nielemään kokonaan koska aloin kyökkimään. Piti sylkästä pois. Mitä ihme maustetta siinä on, kun voikin olla niin kammottavaa, luulin ihan tavalliseksi kasvispyötykäksi... ei toivoakaan.
Vieläkin puistattaa.
Mitään ton eksoottisempaa ole koskaan edes maistanut, enkä usko maistavanikaan, parempi vain minun pysyä tutuissa makumaailmoissa eikä rääkätä itseäni turhaan.
Kommentit (124)
kieli. Ja vielä eka- tai tokaluokalla tätä tarjottiin, hyi hitto. Oonkohan nähnyt unta. Mutta selvästi muistan että kieltä oli, ja se oli kammottavaa.
Olen ihan suomalainen ja Suomessa tämä tapahtui.
Oliivit. Suolaista ja hirveän makuista. Oliiviöljyä käytän mut itse oliivi on yökköä. Toinen kammotus on silli. Ihan liian suolaista sekin 😂
Graavi lohi. Hyi olkoon raaka kala..
Aivot. Ma.u isäpuoli syö niitä raakana viinietikan kera.
Oliivi ja kapris. Jos haluaa suolaisuutta ruokaan, niin eikö ole sama ripotella suolaa? Samaan suolaan ne oliivit ja kapriksetkin on säilötty.
Kaikki ruoka. Toista kertaa suuhun laitettaessa se on ulostetta. Sitä en syö.
Oliivit, sienet, hillosipulit, katkaravut, suolakurkku. Jokaisesta noista nielu potkaisee takaisin, ei vaan pysty. Sain kylmiä väreitä jo tämän kirjoittamisesta.
Soijamakkarat ym vege"lihat"...
Ja olen kasvissyöjä
Idut, Tofu, kik-herneet, nyhtökaura, härkäpapu, kofeiiniton kahvi kauramaidolla
YÖKS!
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Aivot. Ma.u isäpuoli syö niitä raakana viinietikan kera.
Taitaa olla zombie, olethan varovainen...
Kesäkeitto maitoliemessä, lipeäkala. Noita en ota.