Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti whatsapp-viestillä

Vierailija
22.07.2019 |

Olen tapaillut keväästä asti yhtä miestä, olemme viestitelleet päivittäin ja nähneet 4 kertaa viikonlopun aina kerrallaan. Hänellä huonoja kokemuksia parisuhteista ja sanoi heti alussa että häntä alkaa helposti ahdistamaan jos alkaa liikaa miettiä mutta silloin oli kuitenkin hyvä olo. Sanoi haluavansa edetä hitaasti ja rauhassa. Annoin hänelle tilaa ja välillä oli kuukausi välissä kun nähtiin. Viime viikolla kutsui mut luokseen tapaamaan lapsiaan, jälkikäteen laittoi viestin että olin saanut hyvää palautetta lapsilta. Viikonloppuna sovittiin seuraavaa tapaamista ja tänään lähetti viestin jossa kertoi ettei hänellä ole sellaisia tunteita jotka ansaitsisin tai jotka johtaisi pidemmälle.. Olin ihan hämmästynyt tästä kun kaikki vaikutti olevan ok. Viime kerralla puhuttiin että katsotaan mitä tästä tulee ja hän kertoi ajattelevansa mua päivittäin mutta ihastumisen tunnetta yrittää kieltää itseltään.. Voinko tehdä asialle enää mitään?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa mut jätettiin neljän vuoden suhteesta viestillä. 

Vierailija
62/70 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä suuttuisin nimenomaan tuollaisesta puhumatta jättämisestä. Vaatisin selitystä. Tuollainenhan vaivais loppuelämän ettei voi normaalisti hyvästellä.

Sinähän voit vaatia mitä vaan mieleen putkahtaa. Asia on kuitenkin niin, ettei toisella ole mitään velvollisuutta selvittää sinulle yhtään mitään. Ja jos parisuhde on loppu, niin miksi pitäisi "hyvästellä"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa mut jätettiin neljän vuoden suhteesta viestillä. 

Onko tässä joku maaginen aikaraja, jota pitäisi joidenkin kirjoittamattomien sääntöjen mukaan noudattaa?

Vierailija
64/70 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyyppi on mun mielessä ihan kokoajan ja mulla on sellanen olo että se ajattelee myös vaikka noin tekikin. Jos se oli sitoutumiskammoinen, voiko tulla vielä katumapäälle kun ymmärtää mitä tapahtui? Tää hänen viesti tuli sen jälkeen kun oltiin sovittu että meen käymään hänen luonaan, samana päivänä siis. Tuntuu niin väärältä, tunsin että meillä synkkasi hyvin, viikko sitten hän sanoi että ajattelee mua päivittäin ja ikävöisi jos juttu loppuisi.

Ap

Vierailija
65/70 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Ei osaa käyttäytyä ja hankaluuksia olisi tiedossa. Miehiä löytyy. Täuollaiset munattomat tunneinvalidit kannattaa jättää huomioimatta.

Tinder on seksisaitti. Hae mies muualta äläkä anna heti. Pas kiaiset karsiutuu jo alussa.

Vierailija
66/70 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sitoutumiskammoiset miehet tollasia, lähtee karkuun kun tunteet tulee mukaan? Haluaisin kysyä siltä monta asiaa mutta ei varmaan kannata.

Ei kannata, sillä syillä ei loppujen lopuksi ole edes väliä. Lopputulema on joka tapauksessa se, ettei mies halua jatkaa. Mitä nopeammin sen pystyy hyväksymään, sen pikemmin toipuu ja pääsee ohi asiasta.

En muuten oikein usko, että mitään sitoutumiskammoa on edes olemassa. Se on vain kiva tapa sanoa, ettei ole tarpeeksi suuria tunteita mukana.

Väärään ihmiseen sitoutumista pitääkin kammota.

Vierailija
67/70 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi tehdä asialle mitään.

Mä en ole oikein koskaan ymmärtänyt ihmisiä, joilla on kova tarve selvittää eroon johtaneita asioita. Ihmiset ovat yksilöitä ja jollekin eroon on voinut johtaa syy A, mutta jonkun toisen kohdalla taas A ei olisi mikään syy erota. Eihän tuollaisesta selvittelystä opi mitään muuta kuin sen, että juuri tälle tietylle ihmiselle - jonka kanssa ei enää ole yhdessä - syy oli se mikä oli. Mitä sen on väliä enää sen jälkeen, kun ollaan jo erottu? Ei syytä voi hyödyntää seuraavan kumppanin kanssa, joka on täysin eri ihminen. 

Kai tuo nyt on ihan luonnollinen tarve haluta tietää, että mikä meni pieleen. Parhaassa tapauksessa voi saada jopa ihan rehellisen selityksen ja ottaa siitä opikseen vaikka omassa käyttäytymisessään tai muussa. Minä ainakin haluan jonkun selityksen, olkoon sitten vaikka ihan hatusta revitty, mutta kunhan ei ihan tyhjiöön jätetä.

Vierailija
68/70 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut jätettiin kans whatsapp viestillä vuosi sitten. Lapsellista... ei edes pokkaa kasvotusten jättää.

Tapasitteko sitten ekaa kertaa kasvotusten vain alkoiko suhteenne tutustumalla netissä?

Tutustuttiin netissä mutta tapailtiin vuoden verran.

Ei sitten ollut pokkaa tutustua kasvotusten esim ravintolassa?

En edes vaivaudu selittämään noin vajaa älyiselle

Ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin kun et osaa enää vastata aiemmin sanottuun :D

Miksi jättämistä viestillä pidetään raukkamaisena, kun kaikki muu kuitenkin tapahtuu sen viestittelyn kautta?

Niin, minä olen mies ja jos nainen jätät minut, niin ole kiltti ja tee se viestillä. Se on katsokaas nykyaikaa. Olen tosissani, en todellakaan halua, että minut jätetään kasvotusten, vaikka olisimme naimisissa ja olleet vaikka 20 vuotta.

Vierailija
69/70 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut jätettiin kans whatsapp viestillä vuosi sitten. Lapsellista... ei edes pokkaa kasvotusten jättää.

Tapasitteko sitten ekaa kertaa kasvotusten vain alkoiko suhteenne tutustumalla netissä?

Tutustuttiin netissä mutta tapailtiin vuoden verran.

Ei sitten ollut pokkaa tutustua kasvotusten esim ravintolassa?

En edes vaivaudu selittämään noin vajaa älyiselle

Ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin kun et osaa enää vastata aiemmin sanottuun :D

Miksi jättämistä viestillä pidetään raukkamaisena, kun kaikki muu kuitenkin tapahtuu sen viestittelyn kautta?

Sen verran voin avata vajakille että oltiin sovittu ettei tapailla muita ja nähtiin pari kertaa viikossa vuoden ajan.

Trolli tää on. Tarina muuttu aloituksesta nyt ja kuka esittelee lapsilleen ja sit jättää.

Niinpä niin

Vierailija
70/70 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa oli toinenkin joka kertoi oman tarinansa, hän oli tapaillut vuoden,en minä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme