Mies jätti whatsapp-viestillä
Olen tapaillut keväästä asti yhtä miestä, olemme viestitelleet päivittäin ja nähneet 4 kertaa viikonlopun aina kerrallaan. Hänellä huonoja kokemuksia parisuhteista ja sanoi heti alussa että häntä alkaa helposti ahdistamaan jos alkaa liikaa miettiä mutta silloin oli kuitenkin hyvä olo. Sanoi haluavansa edetä hitaasti ja rauhassa. Annoin hänelle tilaa ja välillä oli kuukausi välissä kun nähtiin. Viime viikolla kutsui mut luokseen tapaamaan lapsiaan, jälkikäteen laittoi viestin että olin saanut hyvää palautetta lapsilta. Viikonloppuna sovittiin seuraavaa tapaamista ja tänään lähetti viestin jossa kertoi ettei hänellä ole sellaisia tunteita jotka ansaitsisin tai jotka johtaisi pidemmälle.. Olin ihan hämmästynyt tästä kun kaikki vaikutti olevan ok. Viime kerralla puhuttiin että katsotaan mitä tästä tulee ja hän kertoi ajattelevansa mua päivittäin mutta ihastumisen tunnetta yrittää kieltää itseltään.. Voinko tehdä asialle enää mitään?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on niin arka ja pelokas uusia suhteita kohtaan on hänellä paljon selvittämätöntä sisällään. Ikävää, että se kaatuu sinun niskaasi.
Jos koet, että mies on sen vaivan arvoinen että soitat hänelle ja puhut eroasian selväksi hänen kanssaan, tee se. Mieluummin kasvokkain, mutta älä päästä miestä ihan niin helpolla.
Se, että toinen jättää (?) hetken mielijohteesta ja toista kuulematta pelkällä WA-viestillä on todella raukkamainen teko. Olisi eri asia, jos olisit hutkinut häntä kirveellä ja potkinut lapsia ohi mennessäsi olisi lyhyt kirjallinen eroviesti täysin järkevää. Nyt et ole tehnyt mitään väärää; päinvastoin ollut halukas yhteistyöhön ja ottanut avosylin vastaan miehen elämää. Niinpä sinun nöyryyttämisesi miehen taholta on itsekästä, eikä hän todellakaan tajua siinä itsesäälin sokeudessaan miten sinäkin olet ihminen.
Arvosta itseäsi ja naulaa äijä seinään, että mitä hän luulee saavansa tehdä sinulle.
Miksi toista pitäisi kuulla asiassa, jonka on jo päättänyt? Eihän se enää mitään miksikään muuta.
Toisinsanoen heti kun aviomies jätti, niin etsit jo uutta miestä itsellesi. Mikä ihme nykyihmisiä vaivaa, kun on joku ihme pakko siihen, että on joku johon voi ripustautua. Ehkä mies osasi lukea rivien välistä, että AP on läheisriippuvainen ja pisti siksi pelin poikki.
Ex-aviomies jätti toisen naisen takia, tai hänellä oli ollut toinen jo vuoden kun sain tietää. Oltiin 20 vuotta naimisissa 4 lasta.. Olin tosi rikki alkuvuoden kunnes uskaltauduin Tinderiin ja tapasin tämän tyypin jonka kanssa sitten viestiteltiin.. ja nähtiin silloin kun hänelle sopi. 4 viikonloppuna nähtiin, oltiin aina hänen luonaan. Hän sanoi heti alussa että haluaa edetä hitaasti ja häntä alkaa helposti ahdistamaan jos miettii liikaa(hänellä on paniikkihäiriö) nyt sitten varmasti alkoi ahdistamaan... Mies ollut sinkkuna pitkään, muutama epäonnistunut suhde ollut jossa on pahasti pettynyt ja satuttanut itsensä. Vaikeaa päästä hänestä eroon, mutta pakko vaan yrittää, en aio sortua enää kirjoittamaan hänelle mitään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ex-aviomies jätti toisen naisen takia, tai hänellä oli ollut toinen jo vuoden kun sain tietää. Oltiin 20 vuotta naimisissa 4 lasta.. Olin tosi rikki alkuvuoden kunnes uskaltauduin Tinderiin ja tapasin tämän tyypin jonka kanssa sitten viestiteltiin.. ja nähtiin silloin kun hänelle sopi. 4 viikonloppuna nähtiin, oltiin aina hänen luonaan. Hän sanoi heti alussa että haluaa edetä hitaasti ja häntä alkaa helposti ahdistamaan jos miettii liikaa(hänellä on paniikkihäiriö) nyt sitten varmasti alkoi ahdistamaan... Mies ollut sinkkuna pitkään, muutama epäonnistunut suhde ollut jossa on pahasti pettynyt ja satuttanut itsensä. Vaikeaa päästä hänestä eroon, mutta pakko vaan yrittää, en aio sortua enää kirjoittamaan hänelle mitään.
ap
Sullahan on hyvä tilanne elämässä; voit tehdä ihan mitä haluat. Pakkoko siinä on lähteä sitoutumaan. Elä itsellesi vaihteeksi.
Kun jätän, niin harvoin jaksan lähettää edes viestiä. Blokkaan kaikista kanavista ja ghoustaan. Kyllä se tyhmempikin nainen jossakin välissä tajuaa, ettei hänen seuraansa enää kaivata.
Omg, olette neljä kk tapailleet, siis tyyliin kerran kuukaudessa. Mitä hittoa, sormusko se olisi jo pitänyt ostaa 🙈 relaa vähän ja keskity omiin lapsiisi. Aika koittaa kun parisuhde on sopiva. Sitoutumiskammo on tekosyy sille, ettet ole sopiva, olen itse käyttänyt tuota monta kertaa, kiitos naistenlehtien höpöjuttujen. Helpompaa kuin sanoa suoraan ettei kiinnosta.
Tuntuu jotenkin tyhjältä ja pelottavalta olla yksin, en nauti siitä yhtään, vaikka iloitsen lapsistani kaipaan vierelleni ihmistä jota rakastaa.. Olisi varmaan ensin opeteltava olemaan yksin..
ap
M olen sitoutumiskammoinen ja puolen vuoden tapailun jälkeen yritin jättää mieheni, kun luulin ettei ole tunteita. Mies ylipuhui 2 viikon taukoon, jolloin ei olla yhteydessä. Sinä aikana huomasin, että tunteita onkin. Nyt ollaan jo oltu 7 v naimisissa.
Olen samassa tilanteessa. Tosin mies ei suostunut sanomaan, kun pyysin häntä sanomaan suoraan, että en vain ole hänen tyyppiään ja että meistä ei vaan voi tulla mitään. Vastasi siihen, että ei hän tuollaista voi sanoa. Mutta silti käyttäytyi välistä niin, että mikään tunnetason juttu ei kiinnostanut, joten vihelsin pelin poikki.
Onhan se raastavaa, kun on ihastunut ja käy niin, että homma ei vaan etene eikä saa vastakaikua. Paha olo ja suru kuuluu asiaan, ei kuitenkaan kannata jäädä haikailemaan miehen perään. Se kipu pitää vain tuntea läpi, keskittyä omaan elämään ja onneen, nähdä ystäviä, tehdä paljon niitä asioita joista nauttii...ja kestää ne hetket, kun kaikki se ikävä ja muu vyöryy läpi. Ajan kanssa me molemmat päästään näistä miehistä yli.
Sitoutumiskammoisia ihmisiä kyllä on, oma ystäväni on sellainen. Kyse on kiintymyssuhteen häiriöstä ja siitä, että on liian vaikeaa päästää ketään lähelle, koska mahdollinen menettäminen sattuu liikaa. Mutta sillä ei ap ole meidän kannalta mitään merkitystä, onko kyse sitoutumiskammosta vai mistä. Suhteesta ei vaan syystä taikka toisesta tullut mitään. Se on se ainut asia johon kannattaa keskittyä ja yrittää tarpoa eteenpäin. Päivä kerrallaan.
Siis ihan oikeasti, keskity nyt ensin saamaan se oma pääsi kuntoon, ennenkuin aloitat uutta suhdetta. Johan sen jo järkikin sanoo, että sinä et ole vielä mitään parisuhdemateriaalia. Laastaria sinä tällä hetkellä haet, etkä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mut jätettiin kans whatsapp viestillä vuosi sitten. Lapsellista... ei edes pokkaa kasvotusten jättää.
On se kuitenkin monta astetta parempi kuin täysi hiljaisuus jota myös monet käyttää jättämistapanaan.
No laitto sentään viestin. Mut on ghostattu ja se vasta tylsää on. Mutta roikkumaan ei kannata keneenkään jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista... ei edes pokkaa kasvotusten jättää.
Ei siinä ole mitään lapsellista. Jotkut muijat vetävät sellaiset kilarit, että voivat jopa käydä käsiksi. Ajattelen turvallisuuttani. En kuitenkaan lähetä edes viestiä, koska sitten saa vastata lapsellisiin nillityksiin koko ajan.
Ghoustaaminen on paras tapa jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut jätettiin kans whatsapp viestillä vuosi sitten. Lapsellista... ei edes pokkaa kasvotusten jättää.
Tapasitteko sitten ekaa kertaa kasvotusten vain alkoiko suhteenne tutustumalla netissä?
Tutustuttiin netissä mutta tapailtiin vuoden verran.
Puhelimella voi tutustua, pitää yhteyttä, tilata ruokaa, maksaa laskuja, mutta jättää ei voi?
No ei todellakaan ihmissuhdetta lopeteta puhelimitse!!
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu jotenkin tyhjältä ja pelottavalta olla yksin, en nauti siitä yhtään, vaikka iloitsen lapsistani kaipaan vierelleni ihmistä jota rakastaa.. Olisi varmaan ensin opeteltava olemaan yksin..
ap
Eli olet valmis jäämään seuraavaksi 20 vuodeksi jokin sinulle sopimattoman ihmisen kanssa, koska et kestä olla itsesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista... ei edes pokkaa kasvotusten jättää.
Ei siinä ole mitään lapsellista. Jotkut muijat vetävät sellaiset kilarit, että voivat jopa käydä käsiksi. Ajattelen turvallisuuttani. En kuitenkaan lähetä edes viestiä, koska sitten saa vastata lapsellisiin nillityksiin koko ajan.
Ghoustaaminen on paras tapa jättää.
Minä suuttuisin nimenomaan tuollaisesta puhumatta jättämisestä. Vaatisin selitystä. Tuollainenhan vaivais loppuelämän ettei voi normaalisti hyvästellä.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ihmissuhdetta lopeteta puhelimitse!!
Miksi ei voisi? Vai missä muka määrätään, että parisuhde pitää lopettaa kasvotusten?
Aviomies jätti alkuvuodesta, keväästä asti tapaili tätä "jättäjää"