Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö muut nenänkakkaa

Illi
22.07.2019 |

Mä yhä aikuisena kun kaivan nenää, laitan sen jälkeen ne kakat suuhun.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syö kukaan muu.

Vierailija
2/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta munassa! Aamuisin on parhaat "eväät" tarjolla, kun räkä on koko yön kerääntynyt ja sopivasti kuivettunut sieraimiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuten olen miettinyt, nenässä usein sitä möhnää. Sormin ei kannattaisi ottaa, kun basilleja. Mutta jos kietoo paperia sormen ympärille ja kaivaa, ei ne kunnolla lähde! Miten nenämönjöt te jotka ette sormin kaiva, saatte ulos sieraimista????

Vierailija
5/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiekkoilija Puljujärvihän ei muuta teekkään kuin luistelee kieli nenässään!

Vierailija
6/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän kaivelu (ja jekkujen syöminen) on parempaa kuin seksi.

Vierailija
7/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avasin tämän keskustelun? Yök. Yksi harvoja asioita mikä todella ällöttää on nenän kaivaminen ja sieltä löytöjen suuhun laittaminen. Hyi saat na pelkästään tuon kirjoittaminen teki häijyä. jos olisin diktaattori niin hommasta tulisi sakot. Mun nähden tehtynä kiinteä linnatuomio.

Vierailija
8/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi avasin tämän keskustelun? Yök. Yksi harvoja asioita mikä todella ällöttää on nenän kaivaminen ja sieltä löytöjen suuhun laittaminen. Hyi saat na pelkästään tuon kirjoittaminen teki häijyä. jos olisin diktaattori niin hommasta tulisi sakot. Mun nähden tehtynä kiinteä linnatuomio.

Nenän kaivelu ei ole puoliksikaan niin ällöä kuin se,  kun joku ryhävalas kiskoo majoneesit suupielissä pikaruokaa pohjattomaan monttuunsa. Hyi h-lvetti!

Vierailija
9/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu12 kirjoitti:

Mä muuten olen miettinyt, nenässä usein sitä möhnää. Sormin ei kannattaisi ottaa, kun basilleja. Mutta jos kietoo paperia sormen ympärille ja kaivaa, ei ne kunnolla lähde! Miten nenämönjöt te jotka ette sormin kaiva, saatte ulos sieraimista????

Suihkussa pehmiää, sitten voi niistää nenän puhtaaksi. Sieraimet voi toki pestä myös vessassa, hanasta tulee sopivan lämpöistä vettä.

Kun puhdistaa röörit, hengitys kulkee hyvin ja nuhat ja flunssatkin helpottuu.

Jos on korkeintaan 5 v, voi tehdä nokkansa kanssa mitä vain, mutta silloinkin mieluummin vessassa lukittuaan oven. Samalla voi puhua ne tuhmat juttunsa keskenään. Tämän ohjeen annan lapsenlapsille, jotka riehaantuvat ruokapöydässä.

Vierailija
10/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö, mutta syön perseen räkää.

Vierailija
11/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta munassa! Aamuisin on parhaat "eväät" tarjolla, kun räkä on koko yön kerääntynyt ja sopivasti kuivettunut sieraimiin.

Oiii sellainen rouskuva on ihan parasta! 😍

Vierailija
12/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiii sellainen rouskuva on ihan parasta! 😍

Totta, mä välillä kuorrutan sellaset ketsupilla. Ai, että!

Vierailija
13/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks muuten napa usein haisee pahalle jos kaivaa?

Vierailija
14/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaivan nenää ja syön räkää. Syön myös kaikki mahdolliset ruvet ja nuolen haavoista veret. Ja tämä ällötys on naimisissa oleva kahden lapsen äiti, ikä 40v.

Vierailija
15/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nninnni kirjoitti:

Miks muuten napa usein haisee pahalle jos kaivaa?

Joo, ihan perceeltä! :o

Vierailija
16/16 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaivan nenää ja syön räkää. Syön myös kaikki mahdolliset ruvet ja nuolen haavoista veret. Ja tämä ällötys on naimisissa oleva kahden lapsen äiti, ikä 40v.

Ja kyllä! Ruvet pitää ilman muuta kynsiä irti vähintään kymmenen kertaa - ja syödä. Sit tulee taas uus rupi ja uudestaan sama kuvio. Arvet jää, mutta se on elämää. Tätä olen harrastanut lapsesta lähtien ja yhä jatkuen......... Ikää myös 40+

Ja nenäverenvuodot on kivoja. Kaivan nenää monesti tarkoituksella... Pää takakenoon ja veri valuu kivasti kurkkuun. Pahimman tyrehdyttyä nenäontelosta valuu vielä varsinainen "herkkupala" eli hyytynyt veriklimppi nieluun :)).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme