Syökö muut nenänkakkaa
Mä yhä aikuisena kun kaivan nenää, laitan sen jälkeen ne kakat suuhun.
Kommentit (16)
Totta munassa! Aamuisin on parhaat "eväät" tarjolla, kun räkä on koko yön kerääntynyt ja sopivasti kuivettunut sieraimiin.
Mä muuten olen miettinyt, nenässä usein sitä möhnää. Sormin ei kannattaisi ottaa, kun basilleja. Mutta jos kietoo paperia sormen ympärille ja kaivaa, ei ne kunnolla lähde! Miten nenämönjöt te jotka ette sormin kaiva, saatte ulos sieraimista????
Kiekkoilija Puljujärvihän ei muuta teekkään kuin luistelee kieli nenässään!
Nenän kaivelu (ja jekkujen syöminen) on parempaa kuin seksi.
Miksi avasin tämän keskustelun? Yök. Yksi harvoja asioita mikä todella ällöttää on nenän kaivaminen ja sieltä löytöjen suuhun laittaminen. Hyi saat na pelkästään tuon kirjoittaminen teki häijyä. jos olisin diktaattori niin hommasta tulisi sakot. Mun nähden tehtynä kiinteä linnatuomio.
Vierailija kirjoitti:
Miksi avasin tämän keskustelun? Yök. Yksi harvoja asioita mikä todella ällöttää on nenän kaivaminen ja sieltä löytöjen suuhun laittaminen. Hyi saat na pelkästään tuon kirjoittaminen teki häijyä. jos olisin diktaattori niin hommasta tulisi sakot. Mun nähden tehtynä kiinteä linnatuomio.
Nenän kaivelu ei ole puoliksikaan niin ällöä kuin se, kun joku ryhävalas kiskoo majoneesit suupielissä pikaruokaa pohjattomaan monttuunsa. Hyi h-lvetti!
Minttu12 kirjoitti:
Mä muuten olen miettinyt, nenässä usein sitä möhnää. Sormin ei kannattaisi ottaa, kun basilleja. Mutta jos kietoo paperia sormen ympärille ja kaivaa, ei ne kunnolla lähde! Miten nenämönjöt te jotka ette sormin kaiva, saatte ulos sieraimista????
Suihkussa pehmiää, sitten voi niistää nenän puhtaaksi. Sieraimet voi toki pestä myös vessassa, hanasta tulee sopivan lämpöistä vettä.
Kun puhdistaa röörit, hengitys kulkee hyvin ja nuhat ja flunssatkin helpottuu.
Jos on korkeintaan 5 v, voi tehdä nokkansa kanssa mitä vain, mutta silloinkin mieluummin vessassa lukittuaan oven. Samalla voi puhua ne tuhmat juttunsa keskenään. Tämän ohjeen annan lapsenlapsille, jotka riehaantuvat ruokapöydässä.
En syö, mutta syön perseen räkää.
Vierailija kirjoitti:
Totta munassa! Aamuisin on parhaat "eväät" tarjolla, kun räkä on koko yön kerääntynyt ja sopivasti kuivettunut sieraimiin.
Oiii sellainen rouskuva on ihan parasta! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiii sellainen rouskuva on ihan parasta! 😍
Totta, mä välillä kuorrutan sellaset ketsupilla. Ai, että!
Miks muuten napa usein haisee pahalle jos kaivaa?
Kyllä kaivan nenää ja syön räkää. Syön myös kaikki mahdolliset ruvet ja nuolen haavoista veret. Ja tämä ällötys on naimisissa oleva kahden lapsen äiti, ikä 40v.
Nninnni kirjoitti:
Miks muuten napa usein haisee pahalle jos kaivaa?
Joo, ihan perceeltä! :o
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaivan nenää ja syön räkää. Syön myös kaikki mahdolliset ruvet ja nuolen haavoista veret. Ja tämä ällötys on naimisissa oleva kahden lapsen äiti, ikä 40v.
Ja kyllä! Ruvet pitää ilman muuta kynsiä irti vähintään kymmenen kertaa - ja syödä. Sit tulee taas uus rupi ja uudestaan sama kuvio. Arvet jää, mutta se on elämää. Tätä olen harrastanut lapsesta lähtien ja yhä jatkuen......... Ikää myös 40+
Ja nenäverenvuodot on kivoja. Kaivan nenää monesti tarkoituksella... Pää takakenoon ja veri valuu kivasti kurkkuun. Pahimman tyrehdyttyä nenäontelosta valuu vielä varsinainen "herkkupala" eli hyytynyt veriklimppi nieluun :)).
Ei syö kukaan muu.