Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatko puhua puhelimessa

Vierailija
27.03.2023 |

Mä en ja harvoin soitan kenellekkään.
En myös kanna kännykkää mukana kokoaikaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein. Joskus ihmettelen, miten sitä nuorena jaksoi jotain parinkin tunnin jaaritteluita kavereiden kanssa. Nykyisin välttelen soittamasta semmoisille, joiden tiedän harrastavan ylipitkiä puheluita.

Vierailija
2/16 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tiedä miksi, mutta puhelimessa puhumisen into lähti samalla kuin kännykät korvasivat lankapuhelimen. Lanka-aikaan saatoin kälättää luurissa vaikka kuinka pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Käsi väsyy, korvat väsyy eikä toinen osapuoli anna koskaan suunvuoroa.

Vierailija
4/16 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koko päivän puhuu puhelimessa töissä, ei paljoa jaksa vapaa-ajalla puhua, ei puhelimessa ainakaan.

Harmittaa, kun töiden takia ei ehdi tapaamaankaan kavereita.

Vierailija
5/16 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-ystävällä oli tapana soittaa joka päivä maratonipuheluita. Jauhoi vain omista asioistaan pelkästä puhumisen ilosta.

Käly on samanlainen. Jauhaa vain omista ja lastensa tekemisistä. En jaksa aina vastata sille kun se soittaa. Laittakoot viestiä jos on tärkeetä asiaa.

Vierailija
6/16 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan! Ystävien kanssa menee helposti yli tunti, kaksikin.

T. N 50+

Vierailija
7/16 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan! Ystävien kanssa menee helposti yli tunti, kaksikin.

T. N 50+

"Mun ex-ystävällä oli tapana soittaa joka päivä maratonipuheluita. Jauhoi vain omista asioistaan pelkästä puhumisen ilosta."

Vierailija
8/16 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset jaksaa, etenkin ruuhkabussissa, ja niin, että kaikki kuulee molemman osapuolen puheet. Ihan persiistä 🤬

Vierailija
9/16 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tulee tinnitystä enkä muutenkaan rakasta lörpöttelyä. Asiaa puhun toki mutta lyhyesti saa nekin puhuttua.

Vierailija
10/16 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa puhelinvapaita juna-osastoja?

11/16 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hyvien kavereiden kanssa joo, sukulaisten kanssa ei. Kun kysyn esim. Isovanhemmilta, että mitä tuodaan kaupasta, veetuttaa se "Mutta voi mitenkäs se meidän pikku Tyyppi voi" ja "voi että olet sää niin ihana".

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Vierailija
12/16 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos olen reissussa niin puolison kanssa soitellaan päivittäin, mutta enpä juuri muille juttele. Yhden ystävän kanssa jätetään joskus ääniviestejä, niissä on se hyvä puoli, että voi kuunnella sitten kun on sopiva hetki (esim. koiraa ulkoiluttaessa) eikä tarvitse miettiä, voiko toinen juuri sillä hetkellä puhua.

Vierailija
13/16 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En oikeastaan koskaan soita itse, boomerit aina soittelevat mulle mielummin kun laittavat viestin. Itse tykkään viestitellä. N34

Vierailija
14/16 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan. Yleensä puheluni eivät kestä pitkään. Joskus menee pari tuntia, jos ei ole kuultu toisistamme pitkilleen.

Osaan kyllä katkaista puhelun, jos se menee jaaritteluksi.

Vierailija
15/16 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jaksan. Mulla on muutama ystävä, joiden kanssa välillä soitellaan ja pulistaan vaikka kaksi tuntia. Toisten ystävien kanssa sitten taas ei.

Minusta puhelimessa puheleminen ystävän kanssa on mukavaa, ja siinä pääsee henkisesti lähemmäksi kuin viesteillä. Puuhastelen samalla vaikka kotitöitä, ja todella paljon saakin aikaan ihan huomaamatta!

Yhtä usein he soittavat minulle kuin minä heille, joten päättelisin, että he pitävät puheluistamme yhtä paljon kuin minä :)

Vierailija
16/16 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa puhelinvapaita juna-osastoja?

On ykkösluokka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi