Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Median perusteella ketogeeninen on ainoa ruokavalio, jolla laihtuu terveellisesti.. mutta kun en pysty siihen.

Vierailija
22.07.2019 |

Tai no, ehkä pystyisin, mutta kun en oikeastaan edes halua niin rajoitteista ruokavaliota. Onko oikeasti niin, että virallisterveellinen on stanasta ja ketogeenisellä kohti valoa? Välillä fb:n feediin ilmestyy Antti Heikkilän ajatuksia ja hänen seuraajien (aggressiivisia?) kommentteja ja myötäilemistä... ihmetyttää tuokin... on kuin joku lahko.

Kommentit (265)

Vierailija
261/265 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muffini kirjoitti:

Hei. Itse ainakin aion kokeilla tätä ketoilua. Painoa täytyy pudottaa astman takia ja olen täysin sokerikoukussa. Ajattelin tätä nyt kokeilla, jotta pääsisin vauhtiin painonpudotuksen kanssa. Tavoitteena olisi 15% lähtöpainosta, itsehillinnän kasvatus, sekä kevyempänä on helpompaa taas lähteä lenkkeilemäänkin kunnolla.

Muista perehtyä asiaan kunnolla, muuten menee reisille.  Aloittajien yleisin virhe on syödä liikaa proteiinia ja siitä seuraa ummetusta, huonoa oloa ja jaksamattomuutta. Alussa kannattaa myös liikkua rauhallisemmin, koska keho on muutostilassa ja liiallinen rasitus vahingoittaa elimistöä silloin. Alun jälkeen liikuntakin onnistuu hyvin.

Äläkä käytä alkoholia.

Vierailija
262/265 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/265 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi pitää hiilareita alle 20 g. Sen sijaan 50 g on ihan ok ja tuossa saa syödä jopa hedelmää ja marjoja. 

Vierailija
264/265 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Heikkilä ole mikään ketogeenisen ruokavalion asiantuntija? Olli Sovijärvi on ja netistä voi ladata ilmaiseksi hänen ketoosioppaansa. Ei ketoosi kaikille sovikaan. Mutta silloin kun on joutunut hiilihydraatin vuosikymmenten syömisen jälkeen insuliiniresistenssiin (missä tilassa olin: jos joskus söin itseni kylläiseksi, nousi paino heti kilon + väsytti koko ajan, uni ei piristänyt), voi paastot ja ketogeeninen olla parantava keino. Kasvisvoittoinen ketogeeninen on piristänyt itseäni. Painoindeksi on nyt 23 ja vyötärö terveellisissä lukemissa. Olen myös liikkunut.

Vierailija
265/265 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en saa dieettiä alkamaan? Kolme ateriaa päivässä. Ei kakkuja ei sipsejä ei hilloja eikä mitään makeeta.

Mutta mikä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan