Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudunko nyt kysymään mielipiteen koirasta mieheltä? Kun muutamme yhteen

Vierailija
22.07.2019 |

Miksi pitäisi? Koirahan on osa minua ja elämääni. Ei mies voi sanoa, että koira ei saa tulla mutta nainen saa.
En ole koskaan aiemmin asunut miehen kanssa yhdessä ja mies tietää, että minulla on koira. Miten tekisitte yhteenmuutossa miehen ja koiran kanssa? Mitään keskusteluja ei ole ollut joten asia juolahti mieleen äsken ja miehellä ei ole allergiaa eikä lapsia edelisestä suhteesta.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätitte muuttaa yhteiseen kämppään idyllisessä Porvoossa, mutta sitä ennen mieleen ei tullut keskustella siitä, tuleeko koirasi asumaan teidän kanssa, eikä tällaista yhteisymmärrystä myöskään ole syntynyt hiljaisesti? Hankalaa on elämä siellä päin.

Vierailija
2/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siis ole koskaan puhuneet miehen kanssa koirastasi, hän vain tietää että sinulla on joku rakki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä selität? Oletko autisti? Eläinasiat käsitellään ennen yhteenmuuttamista, ei sen jälkeen. Samoin varmistetaan etukäteen se, että ukko ei ole väkivaltainen idari.

Vierailija
4/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Sinä ja koirasi, jonka olet ottanut hoitaaksesi sen hyvin sen elämän loppuun asti, olette pari, vähän kuin äiti ja lapsi on pari. Ei voi ottaa erikseen. Jos mies ei hyväksyisi koiraa, tuskinpa olisitte siihen asti edes menneet että yhteen muutto tulee ajankohtaiseksi. Tosin itse olen kyllä ihan suoraan sanonutkin miehelle sen, että ymmärräthän että kun olen koiran ottanut vapaaehtosiesti vastuulleni, niin pidän sen sen kuolemaan asti, ja jos mies haluaa minut, siihen täytyy sopeutua.

Vierailija
5/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette siis ole koskaan puhuneet miehen kanssa koirastasi, hän vain tietää että sinulla on joku rakki.

Miehellä on pieni koira ja minulla keskikokoinen koira ja olemme puhuneet koirista, mutta emme muuton yhteydessä. Laitoin miehelle viestiä mutta ei ole vastannut. En tiedä tulevatko koirat toimeen keskenään.

Vierailija
6/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis...olette muuttamassa yhteen. Ja mies tietää, että sinulla on koira? Kyllä hän varmasti olettaa että koira on tulossa myös siihen yhteiseen kotiin.

Ja mitä tarkoitat, "kysyä mielipidettä"? Ajattelitko että koirasta luopuminen olisi sinulle vaihtoehto, jos mies ei halua elää sen kanssa? Vastuuntunto hoi.

Vierailija
7/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mielipidettä koiralta.

Vierailija
8/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on pieni koira ja minulla keskikokoinen koira ja olemme puhuneet koirista, mutta emme muuton yhteydessä. Laitoin miehelle viestiä mutta ei ole vastannut. En tiedä tulevatko koirat toimeen keskenään.

Tämän on pakko olla vitsi. Koiranne eivät ole koskaan tavanneet? Oletteko seurustellut peräti viikon? Miten h*lvetissä edes kuvittelit yhteenmuuton onnistuvan?

Herää nyt jo todellisuuteen.

Vierailija
9/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko puhuneet muutosta mitään keskenään?

Muuttoa ehkä kannattaisi vielä harkita.

Vierailija
10/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis...olette muuttamassa yhteen. Ja mies tietää, että sinulla on koira? Kyllä hän varmasti olettaa että koira on tulossa myös siihen yhteiseen kotiin.

Ja mitä tarkoitat, "kysyä mielipidettä"? Ajattelitko että koirasta luopuminen olisi sinulle vaihtoehto, jos mies ei halua elää sen kanssa? Vastuuntunto hoi.

Olemme muuttamassa yhteen ja meillä molemmilla on koirat. Kysyä miehen mielipidettä siitä että miten koirat sopivat yhteiseen talouteen. Olen muuttamassa siis miehen luo koirani kanssa.

Vierailija
11/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat ei sitä päätä, ketkä asuu yhdessä. Vaikkeivat tulisikaan toimeen yhdessä niin ihmiset lauman johtajina voivat vaatia niitä edes sietämään toisiaan, kieltää kaikenlaiset päällekäymiset ja tappelut tms. Ihmisten ollessa pois kotoa eristää eri huoneisiin tai portin taakse tarvittaessa. 

Vierailija
12/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko typerys? Tietysti olemme puhuneet muutosta ja kaikesta siihen liittyvästä, mutta ainoa asia josta emme ole keskustelleet on minun koirani. Tajusin vsta nyt että asiasta ei olla keskusteltu ja nyt pitäisi sovittaa yhteen kaksi koiraa saman katon alle.

Vierailija
13/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko typerys? Tietysti olemme puhuneet muutosta ja kaikesta siihen liittyvästä, mutta ainoa asia josta emme ole keskustelleet on minun koirani. Tajusin vsta nyt että asiasta ei olla keskusteltu ja nyt pitäisi sovittaa yhteen kaksi koiraa saman katon alle.

Muutto on ilmeisesti kuitenkin tärkeämpi kuin koira, jos ja kun koira noin vain unohtuu.

Vierailija
14/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän on pakko olla vitsi. Koiranne eivät ole koskaan tavanneet? Oletteko seurustellut peräti viikon? Miten h*lvetissä edes kuvittelit yhteenmuuton onnistuvan?

Ei tarvitse kiroilla ja suututtaa haukkumiset! Mitenköhän koirat olisi voineet tavata kun minun koirani on vasta pentu, mutta kasvaa keskikokoiseksi kun on eri rotua. Mies tietää, että minulla on pentu ja miehen pieni koira on jo vanhempi. Muuttosuunnitelmien keskellä en ole ehtinyt pohtia koira-asiaa sen enempää joten juolahti mieleen. Olemme seurustelleet 4 vuotta.

Vierailija
15/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kiroilla ja suututtaa haukkumiset! Mitenköhän koirat olisi voineet tavata kun minun koirani on vasta pentu, mutta kasvaa keskikokoiseksi kun on eri rotua. Mies tietää, että minulla on pentu ja miehen pieni koira on jo vanhempi. Muuttosuunnitelmien keskellä en ole ehtinyt pohtia koira-asiaa sen enempää joten juolahti mieleen. Olemme seurustelleet 4 vuotta.

Well holy trickle of information

Vierailija
16/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä selität? Oletko autisti? Eläinasiat käsitellään ennen yhteenmuuttamista, ei sen jälkeen. Samoin varmistetaan etukäteen se, että ukko ei ole väkivaltainen idari.

Oletko autisti ja koirasi myös? En ole autisti, mutta koirat eivät ole tavanneet koska minun koira on pentu. On ollut puhetta että koirat tapaisi toisensa ennen muuttoa. Mies ei ole mikään väkivaltainen hullu en olisi yhdessä hullun kanssa.

Vierailija
17/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja koira ollaan pakettidiili. Molemmat tai ei kumpaakaan. En edes ottaisi sellaista miestä, joka ei pidä koirista.

Vierailija
18/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla provo koska kukaan ei voi olla näin tyhmä.

Vierailija
19/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla provo koska kukaan ei voi olla näin tyhmä.

Tyhmä on sinunlaisesi ihminen, joka haukkuu muita ja tuskin edes omistat koiraa tai olet itse muuttanut vaan antanut muuttomiesten hoitaa kaiken. En ole ehtinyt pohtia kaikkia asioita, kun on pentu, työ ja muutto sekä miestäkin pitää nähdä jotta saadaan muutto hoidettua.

Vierailija
20/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi