Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudunko nyt kysymään mielipiteen koirasta mieheltä? Kun muutamme yhteen

Vierailija
22.07.2019 |

Miksi pitäisi? Koirahan on osa minua ja elämääni. Ei mies voi sanoa, että koira ei saa tulla mutta nainen saa.
En ole koskaan aiemmin asunut miehen kanssa yhdessä ja mies tietää, että minulla on koira. Miten tekisitte yhteenmuutossa miehen ja koiran kanssa? Mitään keskusteluja ei ole ollut joten asia juolahti mieleen äsken ja miehellä ei ole allergiaa eikä lapsia edelisestä suhteesta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette siis ole koskaan puhuneet miehen kanssa koirastasi, hän vain tietää että sinulla on joku rakki.

Miehellä on pieni koira ja minulla keskikokoinen koira ja olemme puhuneet koirista, mutta emme muuton yhteydessä. Laitoin miehelle viestiä mutta ei ole vastannut. En tiedä tulevatko koirat toimeen keskenään.

Oletteko puhuneet muutosta mitään keskenään?

Muuttoa ehkä kannattaisi vielä harkita.

Oletko typerys? Tietysti olemme puhuneet muutosta ja kaikesta siihen liittyvästä, mutta ainoa asia josta emme ole keskustelleet on minun koirani. Tajusin vsta nyt että asiasta ei olla keskusteltu ja nyt pitäisi sovittaa yhteen kaksi koiraa saman katon alle.

Muutto on ilmeisesti kuitenkin tärkeämpi kuin koira, jos ja kun koira noin vain unohtuu.

Kukaan ei ole täydellinen, et edes sinä. Olen rokottanut ja siruttanut koiran, ostanut sille lentolipun muuttoa varten itseni lisäksi ja samalla kouluttanut sitä. Hoitanut työn ym asioita. Ei voi muistaa kaikkea eikä ole kyse muutosta joensuusta kouvolaan.

Vierailija
22/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla provo koska kukaan ei voi olla näin tyhmä.

Tyhmä on sinunlaisesi ihminen, joka haukkuu muita ja tuskin edes omistat koiraa tai olet itse muuttanut vaan antanut muuttomiesten hoitaa kaiken. En ole ehtinyt pohtia kaikkia asioita, kun on pentu, työ ja muutto sekä miestäkin pitää nähdä jotta saadaan muutto hoidettua.

Se älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä koira mäkeen ja muutatte yhteen.

-Sinccis

Vierailija
24/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis...olette muuttamassa yhteen. Ja mies tietää, että sinulla on koira? Kyllä hän varmasti olettaa että koira on tulossa myös siihen yhteiseen kotiin.

Ja mitä tarkoitat, "kysyä mielipidettä"? Ajattelitko että koirasta luopuminen olisi sinulle vaihtoehto, jos mies ei halua elää sen kanssa? Vastuuntunto hoi.

Olemme muuttamassa yhteen ja meillä molemmilla on koirat. Kysyä miehen mielipidettä siitä että miten koirat sopivat yhteiseen talouteen. Olen muuttamassa siis miehen luo koirani kanssa.

Tietääkö mies, että sinä ja koirasi olette muuttamassa hänen ja koiransa luokse?

Vierailija
25/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro sitten kaikki tietävänä viisaana miten hoidat tapaamiset ja muutot koiran kanssa ulkomaille? Niinpä! Helppo huudella kun ei ole kyse muutosta Jyväskylä Kouvola. Että ärsyttää tuollaiset ilkeilijät.

Vierailija
26/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis...olette muuttamassa yhteen. Ja mies tietää, että sinulla on koira? Kyllä hän varmasti olettaa että koira on tulossa myös siihen yhteiseen kotiin.

Ja mitä tarkoitat, "kysyä mielipidettä"? Ajattelitko että koirasta luopuminen olisi sinulle vaihtoehto, jos mies ei halua elää sen kanssa? Vastuuntunto hoi.

Olemme muuttamassa yhteen ja meillä molemmilla on koirat. Kysyä miehen mielipidettä siitä että miten koirat sopivat yhteiseen talouteen. Olen muuttamassa siis miehen luo koirani kanssa.

Tietääkö mies, että sinä ja koirasi olette muuttamassa hänen ja koiransa luokse?

Mies tietää että otin koiran ja on käynyt katsomassa meitä molempia. Ostin meille jo liputkin lennolle. Olen nähnyt miehen koiran ja olemme käyneet yhdessä lenkillä miehen kotimaassa.

Vierailija
27/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette siis ole koskaan puhuneet miehen kanssa koirastasi, hän vain tietää että sinulla on joku rakki.

Miehellä on pieni koira ja minulla keskikokoinen koira ja olemme puhuneet koirista, mutta emme muuton yhteydessä. Laitoin miehelle viestiä mutta ei ole vastannut. En tiedä tulevatko koirat toimeen keskenään.

Tämän on pakko olla vitsi. Koiranne eivät ole koskaan tavanneet? Oletteko seurustellut peräti viikon? Miten h*lvetissä edes kuvittelit yhteenmuuton onnistuvan?

Herää nyt jo todellisuuteen.

Ei tarvitse kiroilla ja suututtaa haukkumiset! Mitenköhän koirat olisi voineet tavata kun minun koirani on vasta pentu, mutta kasvaa keskikokoiseksi kun on eri rotua. Mies tietää, että minulla on pentu ja miehen pieni koira on jo vanhempi. Muuttosuunnitelmien keskellä en ole ehtinyt pohtia koira-asiaa sen enempää joten juolahti mieleen. Olemme seurustelleet 4 vuotta.

Siis miksi erikokoiset koirat eivät voisi tavata toisiaan? Tietääkös se mies nyt varmasti että sinä olet muuttamassa hänen luokseen, koska sori nyt vaan mutta vaikutat aivan häröltä?

Vierailija
28/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sitten kaikki tietävänä viisaana miten hoidat tapaamiset ja muutot koiran kanssa ulkomaille? Niinpä! Helppo huudella kun ei ole kyse muutosta Jyväskylä Kouvola. Että ärsyttää tuollaiset ilkeilijät.

Ai että vielä oikein ulkomaille. *tirsk*

Vierailija
29/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä on sinunlaisesi ihminen, joka haukkuu muita ja tuskin edes omistat koiraa tai olet itse muuttanut vaan antanut muuttomiesten hoitaa kaiken. En ole ehtinyt pohtia kaikkia asioita, kun on pentu, työ ja muutto sekä miestäkin pitää nähdä jotta saadaan muutto hoidettua.

Siinäpä älähtelet. Äläkä vaan ota ikinä koiraa.

Vierailija
30/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän on pakko olla vitsi. Koiranne eivät ole koskaan tavanneet? Oletteko seurustellut peräti viikon? Miten h*lvetissä edes kuvittelit yhteenmuuton onnistuvan?

Herää nyt jo todellisuuteen.

Ei tarvitse kiroilla ja suututtaa haukkumiset! Mitenköhän koirat olisi voineet tavata kun minun koirani on vasta pentu, mutta kasvaa keskikokoiseksi kun on eri rotua. Mies tietää, että minulla on pentu ja miehen pieni koira on jo vanhempi. Muuttosuunnitelmien keskellä en ole ehtinyt pohtia koira-asiaa sen enempää joten juolahti mieleen. Olemme seurustelleet 4 vuotta.

Siis miksi erikokoiset koirat eivät voisi tavata toisiaan? Tietääkös se mies nyt varmasti että sinä olet muuttamassa hänen luokseen, koska sori nyt vaan mutta vaikutat aivan häröltä?

Koirat tapaavat joko netin välityksellä tai sitten vasta kun olemme muuttaneet miehen kotimaahan. Kuten sanottu, niin asia ei ole niin yksinkertainen. Mies tietää minun muutosta. Miksi ei tietäisi? Olemme seurustelleet jo 4 vuotta. Mies on auttanut siivoilemalla ja hoitamalla asioita toisessa päässä.

Vierailija
31/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis jos sulla on jo koira, niin tietenkin se tulee sun mukaasi. Jos se ei miehelle kelpaa, niin sitten ette muuta yhteen. Ja koiran kuoltua sun pitää miettiä, oletko valmis elämään miehen kanssa yhdessä koirattomassa taloudessa.

Tai näin mä sen ajattelen. Lemmikki on asia, joka hoidetaan vastuullisesti loppuun saakka.

Vierailija
32/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli puhe sinusta. Minulla on ollut 5 koiraa ja tälläkin hetkellä 2.

Vierailija
33/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli puhe sinusta. Minulla on ollut 5 koiraa ja tälläkin hetkellä 2.

Oletko sitten muuttanut koirinesi ulkomaille? Minulla on ollut 10 koiraa.

Vierailija
34/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut miehesi sentään livenä?

Enkä kyllä yhtään ihmettele, miksi joku sanoi sinua tyhmäksi. Lysymyksesi on outo (tottakai koira tulee mukaan...) ja annoit tilanteesta täysin vajavaiset tiedot.

Jos sinulla leikkaisi hyvin niin et ylipäätään kyselisi tällaista itsestäänselvyyttä ja jos kyselisit, niin osaisit kertoa tilanteesta vähän laajemmin, jotta saisit relevantteja neuvoja.

Olethan hoksannut huolehtia koiran rokotukset, passin yms. kuntoon?

Vierailija
35/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tavannut miehesi sentään livenä?

Enkä kyllä yhtään ihmettele, miksi joku sanoi sinua tyhmäksi. Lysymyksesi on outo (tottakai koira tulee mukaan...) ja annoit tilanteesta täysin vajavaiset tiedot.

Jos sinulla leikkaisi hyvin niin et ylipäätään kyselisi tällaista itsestäänselvyyttä ja jos kyselisit, niin osaisit kertoa tilanteesta vähän laajemmin, jotta saisit relevantteja neuvoja.

Olethan hoksannut huolehtia koiran rokotukset, passin yms. kuntoon?

Tapaan miehen ensimmäisen kerran vasta hänen kotonaan, koiranpennun otin kadulta mukaan ja ei se mitään rokotuksia tarvitse. Tämänhän sinä halusit kuulla, että voit haukkua minua lisää tyhmäksi? Kerron uudestaan saman, minkä kirjoitin jo. Olemme seurustelleet 4 vuotta, tapaamme toistemme luona kuukausittain. Koirani on rokotettu, sirutettu ja kaikki muutkin asiakirjat on hankittu sekä lentoliput ostettuna meille molemmille. En ole tilivelvollinen kertomaan kaikkea sinulle tai muille ja olen väsynyt, joten en voi muistaa kaikkea. Et kirjoittaisi noin itsestäänselvyyksiä ellet olisi tyhmä, mutta olet lisäksi tietämätön ja ilkeä. Päätän tämän tähän, koska mies vastasi ja keskityn nyt rakkaani kanssa olemiseen.

Vierailija
36/36 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn itse koiralta miehestä. Jos koira ei hyväksy, mies saa mennä. Koira tietää keneen voi luottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi