Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut Skorpionimieheen

Vierailija
22.07.2019 |

Osaako joku astrologiasta tietävä antaa neuvoja? Olen todella ihastunut tähän mieheen, ja hän antaa ristiriitaisia viestejä. Milloin ollaan ystäviä, milloin taas vihjailee muusta.

Minkä viesteistä uskoisin? Ja onko jotain tapaa, jolla saisin Skorpioni miehen mielenkiinnon heräämään?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMS85 kirjoitti:

Täällä yksi skorppioni mies, tosin varattu, mutta voin vastailla jos kysytään!

Itselle uppoo sarkastisuus ja kaksimielisyys, enkä säiky helpolla.

Olen myös optimisti, valkkaan laadun->määrän, tyhmä ei silti tarvitse olla, eli en ostele Applen tuotteita! :D

Ihanaa, kiitos! Sarkastista juttua olenkin heittänyt, ja juttu sujuu hyvin. Kaksimieliset jutut ovat minulle vähän vaikeita, kun ollaan vain ystäviä. Pitäisikö näitä silti yrittää?

Sovimme tosiaan että olemme ystäviä. Siksi kerroin muista miesjutuistani, mutta nyt tuntuu että se oli virhe. Hän ei tullut mustasukkaiseksi, vaan ehkä hieman etääntyi. Tämä on mielestäni vähän epäreilua, koska hän se halusi olla vain ystävä.

Tapasimme noin vuosi sitten ja alan kohta menettää uskoani siihen että meistä tulisi mitään, vaikka juttu tosiaan luistaa ja mielestäni flirttaillaankin paljon. Hän ajattelee samoin kyllä minusta ja on sen sanonutkin. Eli siis että tykkää minusta. Mutta ei iomeisesti romanttisesti, vaikka usein jutut ovat sellaisia.

Eli pitäisikö minun saada seksi hänen mielensä ja sitä kautta koettaa lähestyä? Tekeekö hän aloitteen itse, jos kiinnostus herää, eli yritänkö saada hänet iskemään minua vai iskisinkö itse häntä?

Vierailija
22/30 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis vastamerkki, se tietää haasteita mutta luo myös oman kipinänsä. Kannattaa korostaa omaa aistillista puolta.

Kiitos, kokeilen tätä, vaikka aihe on minulle hieman epävarma. Eli siis aistillisuudella meinaatko tunteita, seksikästä pukeutumista, kynttilöitä, musiikkia ja sen sellaista? Yeitän keksiä, miten tuoda esille tällaisia asioita ilman, että sr on ilmiselvää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit itsekin iskeä! Kyllä miehet siitä tykkää :D Tämän olen ainakin minä huomannut. Rohkeasti vaan, ei siinä mitään menetä !

Vierailija
24/30 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä ja skorpioni sopii hyvin yhteen jos härkä kestää mustasukkaisuuden ja omistushalun.

Jos suhde karahtaa kiville ole varovainen, koska S kostaa ja on ilkeä.

Yrittää takaisin vielä pitkään.

Minulla kaksi S:aa takana enkä enää aio haksahtaa uudelleen.

Vierailija
25/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:'D Ei nyt jumalauta sentään taas. Toivottavasti mies ymmärtää pysyä erossa kaltaisestasi hörhöstä.

Hän on itse kiinnostunut horoskoopeista ja selvitti myös minun horoskooppini (härkä) nopeasti.

Ap

Eihän siihen tarvita kuin yksi kysymys:

Mikä sun horoskooppimerkki on?

Hieman ovelampi kysyy milloin sulla on syntymäpäivä.

Vierailija
26/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa antaa vinkkejä skorpparin vikittelyyn, mutta olen itsekin härkä ja parhaan suhteen olen kokenut skorpionimiehen kanssa. Kaikki tapahtui aikanaan nopeasti ja meillä oli seesteinen mutta intohimoinen suhde vuosia. Oltiin nuoria ja kaatui sitten vähän tällaiseen "erilleen" kasvuun ja erilaisiin tulevaisuuden haaveisiin. Muistelen hyvällä.

Vierailija
27/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:'D Ei nyt jumalauta sentään taas. Toivottavasti mies ymmärtää pysyä erossa kaltaisestasi hörhöstä.

Hän on itse kiinnostunut horoskoopeista ja selvitti myös minun horoskooppini (härkä) nopeasti.

Ap

Eihän siihen tarvita kuin yksi kysymys:

Mikä sun horoskooppimerkki on?

Hieman ovelampi kysyy milloin sulla on syntymäpäivä.

Hän on sen verran kiinnostunut horoskoopeista, että selvitti syntymäpäiväni ja kellonajan, jotta pystyi laskemaan nousevat merkkini ja muut sellaiset.

Vierailija
28/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skorpioni ja kiinnostukseni merkiksi vehkeeni nousee pystyyn.

Vierailija
29/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kyllästyy nopeasti, vuodessa ainakin. Syyllistää sinua kylmyydestä.

Kiertäisin kaukaa vaikka alku on ihana ja suora.

Vierailija
30/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siitä skorpionikuninkaasta ole tehty elokuvakin?

Ei ihme, että olet ihastunut.