Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuottaako kookkaat rinnat aina kipua ja vaikeuksia?

Vierailija
22.07.2019 |

Millaisia kokemuksia teillä on? Olen kuullut kuinka moni iso rintainen sanoo kuinka selkää/hartoita särkee ja on vaikea löytää hyviä liivejä ym? Mulla on pienet rinnat mutta olen harkinnut, että ottaisin implantit mutta nuo säryt ym vähän mietityttää.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä aina niin ongelmia ole. Suurin ongelma itselläni on aina ollut rintaliivien löytäminen. Mulle ei löydy kokoja edes sieltä Changessa, jota kaikki mainostaa, ennen toki löyty. Viimeks kävin pari kuukautta sitten kaverin kanssa kokeilemassa, eikä siel ollu yksiäkään liivejä, jotka ois mahtunu.. Tilaan nykyään liivini Puolasta, uk kokoa 34jj

Change on tanskalainen firma, ja tanskalaisilla on Euroopan pienimmät rinnat hollantilaisten lisäksi.

Minulla 80G eikä sieltä löydy minulle mitään.

(Espanjalaisilla taisi olla suurimmat kupit naisväkilukua kohti).

Ei mene noin. Suurimmat rinnat Euroopassa on Briteillä ja pohjoismaalaisilla. Espanjassa rinnat ovat suhteessa pienet, siellä on vaikea edes löytää alusvaatekaupasta isoja kuppikokoja. Muistan jokunen vuosi sitten kun yritin Barcelonassa ostaa F-kokoisia liivejä, niin kaupoissa vaan pyöriteltiin päätä. Heillä oli kuppeja A-D, se oli siinä.

Totta ja sama pätee Italiaan. Ei ole edes erikoisliikkeissä.

Niinpä. Shoppailen aina rintaliivejä ulkomailla, joten voin sanoa Italiastakaan en ole koskaan löytänyt sopivia.

Kyllä se taitaa olla niin että parhaat paikat Euroopassa ovat 1. Iso-Britannia, 2. Ranska ja Saksa.

Puolassa en ole vielä käynyt mutta varmaan antoisa rintaliivimaa sekin.

Vierailija
42/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*isorintaisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä normiliikkeet eivät myy isoja, kauniita kokoja liiveissä?! Kysyntää kuitenkin on. Silikonit, luomut. On se kumma kun naisten pitää aina kärsiä ja maksaa itsensä kipeäksi vain siksi, että omistaa isot rinnat. Ja se 'naurettavuus' kun isokokoisille naisille myydään TOPATTUJA rintsikoita, voi helkkari sentään! Tästä pitäisi tehdä kansanliike. Isoja, eri mallisia rintaliivejä joka kauppaan!

No kuule nythän asiat ovat hyvin. Valmistajia on edes jonkun verran.

Silloin kun olin nuori ja kokoa 70G, niin yksikään valmistaja ei tuota kokoa edes valmistanut. Olisi pitänyt teettää.

Suomeen vaan ei kauppoihin tuoda tarpeeksi valikoimaa. Ja jos jotain edes vähän siedettävää on, se maksaa maltaita. Ei kannata kivijalkakaupoista Suomesta ostaa mitään. Netistä tilaamalla ulkomailta saa parhaiten -- mutta silloin pitää tuntea merkit, mallit, ja koot.

Vierailija
44/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topattuja liivejä myydään ja ostetaan siksi, että nännit ei näy. Terveisin, 75H/I jolla usein pitkät päällä näissä liiveissä, missä kolminkertainen vuorikangas tms puhumattakaan tavallisista ohuista liiveistä

Vierailija
45/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changen koot ei pidä paikkaansa. Ei ainakaan silloin pitänyt, kun sieltä vielä hain. Ensin käytin sieltä muistaakseni kokoa 70H, mutta kun kokeilin muiden merkkien liivejä, tuntui että hukuin niihin ja todellinen kokoni olikin muiden merkkien mukaan muutaman kuppikoon pienempi, mitä changelta oli. Teini-iässä kun rinnat vielä kasvoivat, en ostanut enää changelta, koska siellä ei vaan koot riittänyt. Nyt jos hakisin sieltä "saman kokoiset" liivit mitä muualta olen hakenut, niin ne eivät todellakaan mahtuisi. Eli changen liiveistä L kuppi on aivan liian pieni, mutta muiden merkkien L on kyllä sopiva. 

Vierailija
46/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et ota! Pienentäisin omani, jos leikkaus olisi 100% riskitön.

Kaikissa leikkauksissa on tietysti riskinsä, mutta rintojenpienennyksestä toivutaan yleensä nopeasti ja sairasloma-aika (3 -5 vkoa) on pääsääntöisesti kivuton ja helppo. Sairaslomaa annetaan siksi, että nostot eivät ole sallittuja.

Uskoisin että moni muu leikkaus on huomattavasti hankalampi.

On kai siinä hyvin iso riski, että seksuaalinen tunto menee. Siksi itse en pienennä.

Vierailija
47/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä aina niin ongelmia ole. Suurin ongelma itselläni on aina ollut rintaliivien löytäminen. Mulle ei löydy kokoja edes sieltä Changessa, jota kaikki mainostaa, ennen toki löyty. Viimeks kävin pari kuukautta sitten kaverin kanssa kokeilemassa, eikä siel ollu yksiäkään liivejä, jotka ois mahtunu.. Tilaan nykyään liivini Puolasta, uk kokoa 34jj

Change on tanskalainen firma, ja tanskalaisilla on Euroopan pienimmät rinnat hollantilaisten lisäksi.

Ei mene noin. Suurimmat rinnat Euroopassa on Briteillä ja pohjoismaalaisilla. Espanjassa rinnat ovat suhteessa pienet, siellä on vaikea edes löytää alusvaatekaupasta isoja kuppikokoja. Muistan jokunen vuosi sitten kun yritin Barcelonassa ostaa F-kokoisia liivejä, niin kaupoissa vaan pyöriteltiin päätä. Heillä oli kuppeja A-D, se oli siinä.

Niinpä. Shoppailen aina rintaliivejä ulkomailla, joten voin sanoa Italiastakaan en ole koskaan löytänyt sopivia.

Kyllä se taitaa olla niin että parhaat paikat Euroopassa ovat 1. Iso-Britannia, 2. Ranska ja Saksa.

Briteistä tilasin ensin. Siellä kupit oli leveän mallisia, kuten Suomessa. Puolassa löytyy hyvin kokoja ja kupit tulee enemmän eteen mikä sopii mun rinnoille hyvin.

Vierailija
48/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Changen koot ei pidä paikkaansa. Ei ainakaan silloin pitänyt, kun sieltä vielä hain. Ensin käytin sieltä muistaakseni kokoa 70H, mutta kun kokeilin muiden merkkien liivejä, tuntui että hukuin niihin ja todellinen kokoni olikin muiden merkkien mukaan muutaman kuppikoon pienempi, mitä changelta oli. Teini-iässä kun rinnat vielä kasvoivat, en ostanut enää changelta, koska siellä ei vaan koot riittänyt. Nyt jos hakisin sieltä "saman kokoiset" liivit mitä muualta olen hakenut, niin ne eivät todellakaan mahtuisi. Eli changen liiveistä L kuppi on aivan liian pieni, mutta muiden merkkien L on kyllä sopiva. 

No en tiedä mikä sun kokosi nyt on mutta kyllä changen koot on suurinpiirtein samoja kokoja kuin muissa liiviliikkeissä. Mun koko on tosiaan se uk 34jj ja viimeksi kun kävin Changessa kokeilin 75m ja 80m kokoja. Näistä päättelin, että Changen liiveissä mun koko olis 75o ja se kyl vastaa tota uk kokoa jota käytän. Changen koot kuitenkin loppuu m:n.

Kokoni on sama mm. Ewa michalakista ja bravissimosta ostaessa.

Vierailija
49/59 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ongelmani on, että rintani on sellaiset pitkän malliset. Ei jatku kainalon puolelle vaan ovat paljolti edessä. Siksi tarvitsen paljon syvyyttä liiveihin. Changessa, lumingeriellä ja bravissimolla liivit menee usein sinne kainaloon asti, kupit ovat pyöreitä, eikä niissä ole syvyyttä minulle tarpeeksi. Puola sit taas on siitä hyvä liivi maa, että sieltä löytyy noita liivejä, joissa on syvyyttä, eikä mene kainaloon

Vierailija
50/59 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy kuntosalilla ja liikkuu niin lihaskunto hyvä eikä isoista rinnoista ole haittaa tai kipuja 👍

Vierailija
51/59 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Topattuja liivejä myydään ja ostetaan siksi, että nännit ei näy. Terveisin, 75H/I jolla usein pitkät päällä näissä liiveissä, missä kolminkertainen vuorikangas tms puhumattakaan tavallisista ohuista liiveistä

Seksikästä jos antoisa kaula-aukko ja pitkät päällä aina 🤗

Vierailija
52/59 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuin C kupit ja minusta tuntuu, että isommista rinnoista alkaisi jo olla haittaa. Painavat ryhdin helposti kumaraan ja ovat tiellä urheillessa. En ymmärrä naisia, jotka haikailevat isoja rintoja. Pienemmät on niin paljon mukavammat ja käytännöllisemmät. Vaatteetkin istuvat paremmin kun rinnat ei lihota ja tee ylisuuren vaikutelmaa.

Vierailija
53/59 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten on iso. Itselläni on suunnilleen tämän kokoiset rinnat

https://whatbrasizeslooklike.wordpress.com/2019/03/27/30g-in-various/

kuppikoko on siis EU mitoituksessa noin 65-70J, vähän vaihtelee merkin mukaan.

Ei ole ollut koskaan ongelmia fyysisesti, eikä rintsikoidenkaan löytäminen ole tuottanut ongelmia kun löysin nettikaupat. Eikä hintakaan niissä ole kallis, maksimissaan maksan liiveistäni 50€.

Nämä on näitä Changessa käyneitä "isorintaisia". Itselläni tuosta hieman isommat, enkä kehtaisi edes vastata Ap:n kysymykseen. Pystyn helposti jopa juoksemaan täysin ilman rintaliivejä.

Vierailija
54/59 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käy kuntosalilla ja liikkuu niin lihaskunto hyvä eikä isoista rinnoista ole haittaa tai kipuja 👍

No ei tarvii kyllä kuntosalilla käydä. Isoin kipujen ehkäsijä on hyvät sopivat liivit. Suurin osa näistä niskakipuisista käyttää väärän kokosia liivejä. Liian iso ympärysmitta, jolloin liivit nousee takaa ylöspäin. Ja esimerkiks olkaimet on monilla liian tiukat eikä tajuta, et olkainten tehtävä on pitää kuppi oikeassa muodossa, ei tukea rintaa. Hyvät liivit pysyy päällä ilman olkaimiakin, olkaimet vaan ohjaa kupin muodon oikeeksi.

Vierailija
55/59 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä normiliikkeet eivät myy isoja, kauniita kokoja liiveissä?! Kysyntää kuitenkin on. Silikonit, luomut. On se kumma kun naisten pitää aina kärsiä ja maksaa itsensä kipeäksi vain siksi, että omistaa isot rinnat. Ja se 'naurettavuus' kun isokokoisille naisille myydään TOPATTUJA rintsikoita, voi helkkari sentään! Tästä pitäisi tehdä kansanliike. Isoja, eri mallisia rintaliivejä joka kauppaan!

No kuule nythän asiat ovat hyvin. Valmistajia on edes jonkun verran.

Silloin kun olin nuori ja kokoa 70G, niin yksikään valmistaja ei tuota kokoa edes valmistanut. Olisi pitänyt teettää.

Suomeen vaan ei kauppoihin tuoda tarpeeksi valikoimaa. Ja jos jotain edes vähän siedettävää on, se maksaa maltaita. Ei kannata kivijalkakaupoista Suomesta ostaa mitään. Netistä tilaamalla ulkomailta saa parhaiten -- mutta silloin pitää tuntea merkit, mallit, ja koot.

Ihan sama, mikä se koko on, kunhan löytyy sopivat.

Vierailija
56/59 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ryhti ja lihaskunto, niin ei haittaa yhtään mitään.

Vierailija
57/59 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla luomut 80F ja niskaa ja päätä särkee, välillä migreeniä.

Vierailija
58/59 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, minä löysin sopivia rintsikoita Espanjasta.

Ranskasta en löydä koskaan mitään.

terv. 75G

Vierailija
59/59 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kauan 80D ja nyt on 80F!

Rinnat eivät ole kasvaneet. Samat ympärysmitat päältä ja alta.

Ovatko koot suurentuneet, naisten huijaamiseksi???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme