Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuottaako kookkaat rinnat aina kipua ja vaikeuksia?

Vierailija
22.07.2019 |

Millaisia kokemuksia teillä on? Olen kuullut kuinka moni iso rintainen sanoo kuinka selkää/hartoita särkee ja on vaikea löytää hyviä liivejä ym? Mulla on pienet rinnat mutta olen harkinnut, että ottaisin implantit mutta nuo säryt ym vähän mietityttää.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

85J, ei vaivoja edes näin nelikymppisenä. Hyvä ryhti ja hyvät liivit ovat toki must. Riesana lähinnä paitojen istuvuus, eikä se ole kovin vakavaa.

Vierailija
22/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni isot rinnat eivät ole koskaan tuottaneet mitään muuta kuin erektion,

Ei kipuja, ei vaivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 F koossa ei ole ainakaan ollut koskaan kipuja. Olen aktiivinen liikkuja, tosin juoksemaan en ole ryhtynyt juuri sen takia, että sopivia urheilurintsikoita ei ole. Jumppaan, uintiin ja pyöräilyyn riittää tavalliset. Käytän hyviä, kalliita rintsikoita, paksut olkaimet ja paljon tukea. Joku tuolla kommentoi, että hartioihin tulee urat, silloin on kyllä äkkiä mentävä ostamaan kunnollisia rintsikoita. 

Vierailija
24/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kommentteja on jo tullut. Itseäni harmittaa eniten, että juokseminen on hankalaa ja kivuliasta. Kaikki mahdolliset urheiluliivit testattu.

Tosiaan liiveihin saa varautua satsaamaan, sekä aikaa että rahaa. Aikaa menee, kun haluaa löytää hyvinistuvia, tukevia ja kauniitakin rintsikoita. / i-kuppinen

Vierailija
25/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen raskautta ja imettämistä 65J, mutta nyt olen noin 70P tai isompi! Vaikea sanoa, mikä olisi oikea koko, kun ei enää nettikaupoistakaan tunnu löytyvän. Ostan sellaisia, mitkä mahtuvat päälle, vaikka ympärysmitta jää löysäksi. Tiedän, että isorintaisen olisi tärkeää käyttää oikeaa kokoa ja tukevia liivejä, mutta minut käännytetään nykään jo erikoisliikkeistäkin pois tyhjin käsin. Harkitsen pienennysleikkausta, mutta odottelen, josko nämä tästä pienenesivät itsestään. Imetyksen lopettamisesta on vasta muutama kk.

Vierailija
26/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

70L, enkä oikeastaan käytä enää muutakuin panachen urheiluliivejä. Olen kokeillut välillä normaalejakin rintsikoita mutta äh.. en haluaisi sellaisia ihan mummoliivejä, toki näyttävät mukavilta (leveämmät olkaimet ja näyttävät siltä ettei rinnat pompsahda heti ulos jos kumartuu). Urheiluliiveillä nyt mennään töissä/kotona/urheillessa. Silti on niska/hartiavaivoja ja päänsärkyjä vähän turhan useasti..

Vierailija
27/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan kukaan silikonirinnat hankkinut ei valita koosta aiheutuvista ongelmista? Onko silikonit kevyemmät kuin luomut vai painopistekö on eri? 🤔

Vierailija
28/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä aina niin ongelmia ole. Suurin ongelma itselläni on aina ollut rintaliivien löytäminen. Mulle ei löydy kokoja edes sieltä Changessa, jota kaikki mainostaa, ennen toki löyty. Viimeks kävin pari kuukautta sitten kaverin kanssa kokeilemassa, eikä siel ollu yksiäkään liivejä, jotka ois mahtunu.. Tilaan nykyään liivini Puolasta, uk kokoa 34jj

Vierailija
29/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton, minulla kiinteät luomut 80G-kupit, ja nämä painavat, selkää särkee, niskaa särkee ja sen takia laukaisee migreeninkin usein :( Neurologin diagnoosi migreenistä siis on olemassa.

En ymmärrä niitä jotka ottavat suurempia implantteja kuin C-kupit. Ajattelin pienentää D:ksi tai C:ksi jos näistä saa siistimmän näköiset, mutta menee omaan piikkiin koska eivät riipu joten Kela ei korvaa.

Vierailija
30/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä aina niin ongelmia ole. Suurin ongelma itselläni on aina ollut rintaliivien löytäminen. Mulle ei löydy kokoja edes sieltä Changessa, jota kaikki mainostaa, ennen toki löyty. Viimeks kävin pari kuukautta sitten kaverin kanssa kokeilemassa, eikä siel ollu yksiäkään liivejä, jotka ois mahtunu.. Tilaan nykyään liivini Puolasta, uk kokoa 34jj

Change on tanskalainen firma, ja tanskalaisilla on Euroopan pienimmät rinnat hollantilaisten lisäksi.

Minulla 80G eikä sieltä löydy minulle mitään.

(Espanjalaisilla taisi olla suurimmat kupit naisväkilukua kohti).

Vierailija
31/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokoa f-j70-75. Nyt raskauden myötä vielä turvonneet tuosta ja myös ympärysmitta 75-80. Ei ole kipuja mutta treenaan salilla.

Ja en vaihtais pieniin. Aina tykännyt rinnoistani.

Vierailija
32/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit ottaa pallerot, jotka alentavat ihmisarvoasi?

Vierailija
33/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painavat,tiellä salilla ja muutenkin aina tiellä.Juokseminen ihan menetetty mahdollisuus ja nahka venyy hyvilläkin liiveillä,koska maan vetovoima.Mahallaan nukkuminen sattuu.En näitä F80 rintoja itse valinnut.

Vierailija
34/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

85 F koossa ei ole ainakaan ollut koskaan kipuja. Olen aktiivinen liikkuja, tosin juoksemaan en ole ryhtynyt juuri sen takia, että sopivia urheilurintsikoita ei ole. Jumppaan, uintiin ja pyöräilyyn riittää tavalliset. Käytän hyviä, kalliita rintsikoita, paksut olkaimet ja paljon tukea. Joku tuolla kommentoi, että hartioihin tulee urat, silloin on kyllä äkkiä mentävä ostamaan kunnollisia rintsikoita. 

Jatkan tätä viestiäni. En koskaan ole onnistunut löytämään hyviä rintsikoita netistä, aina on mennyt pieleen, koska rintani ovat hyvin pyöreämalliset. Olen aina ostanut Funky Ladystä, siellä on suuri valikoima ainakin mun koossani, myös bikineitä ja uikkareita.

Asun Stadissa, joten matka ei ongelma, mutta tuonne kyllä kannattaa suunnata kauempaakin ja ostaa iso satsi sopivia rintsikoita. Urheiluliivejä en kyllä sieltäkään ole onnistunut saamaan. Pyöreämallinen rinta tarkoittaa, että myös sivulla on rintaa ja monet rintsikat painaa sivusta. Pisaranmallisessa ehkä helpompi löytää. 

Joskus nuorena ja hyvin hoikkana isorintaisena tein yksinkertaisesti niin, että pienensin ympärysmitaltaan liian suuret rintsikat ompelukoneella sopiviksi. Siis sieltä takaa, jolloin kiinnitys meni hieman sivuun, mutta sain sopivat rintsikat. Koskaan en ole normikaupoista sopivia rintsikoita saanut halvalla.

Vierailija
35/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Change on tanskalainen firma, ja tanskalaisilla on Euroopan pienimmät rinnat hollantilaisten lisäksi.

Siellä on kasa sulle kaikkea kun mullekaan ei oo kun 2 kuppia liian pieniä ne isoimmat. Sinuna kävisin katsomassa, siel on ihan oikeasti isoimpia liivejä, mitä Suomessa myydään. Ite vaihdoin teini-iässä changeen kun kuppikoko kasvo 70h kokoon enkä löytäny enää mistään liivejä.

https://www.change.com/fi/sizes/80?cup=g&productsize_sm=80&style_sm=G

94 tuotetta sun koossa.

Vierailija
36/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene noin. Suurimmat rinnat Euroopassa on Briteillä ja pohjoismaalaisilla. Espanjassa rinnat ovat suhteessa pienet, siellä on vaikea edes löytää alusvaatekaupasta isoja kuppikokoja. Muistan jokunen vuosi sitten kun yritin Barcelonassa ostaa F-kokoisia liivejä, niin kaupoissa vaan pyöriteltiin päätä. Heillä oli kuppeja A-D, se oli siinä.

Vierailija
37/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kipua, mutta ei kätevääkään. Kuumallakin pitää olla liivit, ryhti menee huonoksi, vaikee näyttää asialliselta jos on kovin kurvikas. Nyt keski-ikäsenä kärsii jo maata mahallaan sentään. 

Vierailija
38/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on nykyään e-pillereistä luovuttuani paljon pienemmät rinnat (silti suurehkot), ja yksi asia mikä jatkuvasti ahdisti suuririntaisena, oli rintojen takia saatu huomio. Kaikki paidat ja topit näyttää tyrkyltä ja rinnat tekevät leveämmän näköiseksi ainakin mut, vaikka olenkin hoikka. Korostavat myös hartioita, ainakin mulla.

Luomuja, hyvin isoja rintoja enää haluaisi takaisin, sillä ne roikkuvat ja heiluvat, ovat tiellä, vaikka kipuja ei olisikaan. Silarit ovat omasta mielestä jopa ihan hyvä vaihtoehto, kunhan ovat melko normaalin kokoiset. Muoto on mielestäni tärkeämpää, kuin iso koko, ja silareilla saa aikaan kaunista jälkeä. Isoja sellaisia en ottaisi, sillä maltillisesti implanteilla kohotettu rinta näyttää joka tapauksessa hyvältä.

Vierailija
39/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene noin. Suurimmat rinnat Euroopassa on Briteillä ja pohjoismaalaisilla. Espanjassa rinnat ovat suhteessa pienet, siellä on vaikea edes löytää alusvaatekaupasta isoja kuppikokoja. Muistan jokunen vuosi sitten kun yritin Barcelonassa ostaa F-kokoisia liivejä, niin kaupoissa vaan pyöriteltiin päätä. Heillä oli kuppeja A-D, se oli siinä.

Totta ja sama pätee Italiaan. Ei ole edes erikoisliikkeissä.

Vierailija
40/59 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä normiliikkeet eivät myy isoja, kauniita kokoja liiveissä?! Kysyntää kuitenkin on. Silikonit, luomut. On se kumma kun naisten pitää aina kärsiä ja maksaa itsensä kipeäksi vain siksi, että omistaa isot rinnat. Ja se 'naurettavuus' kun isokokoisille naisille myydään TOPATTUJA rintsikoita, voi helkkari sentään! Tästä pitäisi tehdä kansanliike. Isoja, eri mallisia rintaliivejä joka kauppaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme