Mies osti asuntovaunun ja nyt murjottaa, kun teini ja minä emme olekkaan innoissamme siinä kopissa kykkimisestä
Ei kysynyt minulta, vaan meni ja osti. Vaunu on ollut pitkään pois käytöstä, ja haisee. Kuumakin varmaan kuin sauna! Poikakin 14v ilmoitti, että hän ei ainakaan tuu mukaan.
Kommentit (33)
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asuntovaunun sisällä ole tarkoitus istua vaan mennä leirintäalueelle ja levittää lomatuolit ja pallogrillit sen ulkopuolelle.
Enta jos sataa vetta?
Siinä on pyörät alla, sen voi siirtää kelien mukaan. Me tosi ollaan puskajusseja eikä leirintäalueella kuin huoltopäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei asuntovaunun sisällä ole tarkoitus istua vaan mennä leirintäalueelle ja levittää lomatuolit ja pallogrillit sen ulkopuolelle.
Mies kittaa kaljaa. Mitähän minä teen kun leirintäalueella ei ole juuri mitään.
Mä tiedän vaikka kuinka paljon tapauksia joissa, jostain syystä yleensä mies, puoliso on ostanut jotain isoa ja/tai arvokasta toiselta puoliskolta kysymättä. Eikös niitä asuntokauppojakin ole ihan julkisuudessakin ollut julkkisten osalta.
Onnittelut miestä onnistuneen ostoksen osalta ja ilmoitat että aina kun hän lähtee vaunuilemaan niin sinä lähdet etelään/kaupunkilomalla/kylpylään tms. mistä itse ja toivottavasti myös teini nauttii. Tarkkaile kuluja niin, että saat näihin lomien kuluiksi suurin piirtein sen verran kun vaunun osto ja siihen menevät kulut ovat.
Laitatte sen siihen pihalle seisomaan, niin voit aina halutessasi laittaa miehen ulkoruokintaan.
treffit kirjoitti:
Oletteko kauankin olleet yhdessa?
Meinaan vaan, etta eiko sun miehesi tunne sua tahan mennessa ollenkaan?
Ma en tajua kuka ylipaataan viihtyy noissa koirankopeissa....jee kiva menna lomalle ja nukkua huonolla patjalla muutaman nelion kopissa jossa ilma ei kierra tukahduttavassa kuumuudessa, vain saadakseen itse paivittain kokata ja tiskata.
meillä oli kopissa ilmalämpöpumppu. jestas kun nukuttiin siellä kuin pienet possut, tosi hyvin.
paremmin kuin kotona. hyvä happi, ei kylmä eikä kuuma.
jouduttiin myymään pois, kun elämäntilanne muuttui. kivoja retkiä meillä oli, säistähän viihtyminen sielläkin on kiinni niinkuin mökillä/veneellä tms.
Miksi kaikki lomat pitäisi viettää yhdessä? Tuon ymmärtäisi, jos asuisitte vaikka eri maissa, mutta jos osoite on molemmilla sama, eiköhän yhteistä laatuaikaa tule muutenkin ihan tarpeeksi. Parin viikon erillään olo niin, että molemmat saavat tehdä itseään kiinnostavia asioita, tekee suhteelle vain hyvää.
En minäkään erityisesti välitä surffimatkoista, mutta, koska se on mieheni mieleen, toisinaan myös käymme surffimatkoilla. Ja toisinaan taas kaupunkilomilla , mistä teinimme pitävät eniten. Ja sitten taas toisinaan vuokraamme talon jostain maaseudulta, lomamuoto missä minä viihdyn parhaiten.
Perhe-elämä on kompromisseja.
Ihmetyttää kuitenkin väjän miten miehesi teki tuollaisen investoinnin ilman keskustelua?
Jaaha, että taas jatkoa tälle trollisarjalle. Puoliso teki jotain mukamas älytöntä ja nyt ei voi, ei vaan voi...
Hanki elämä.
Voi että! Olen juuri parhaillaan asuntovaunussa. Ilmastointi viilentää vaunun lämpötilaa, makaan parivuoteella, saareke, joustinpatjalla laadukkaiden vuodevaatteiden päällä. Vaunu on Saimaan rannalla ja maisema aivan ihana. Tilaa on 7x2.5 neliötä, joten hyvin riittää kahdelle. Teiniä en tänne kyllä ottaisi. Asuntovaunuja on siis myös laadukkaita ja mukavia. Tosin hintaa on sitten tietenkin enemmän, mutta en tajua miksi joku niputtaa kaikki vaunut samaan pinoon.
Tosi huonoja nämä kopit. Vähänkin persesexiä niin jaska haisee viikon kopissa.
Mies voi viedä teidät kolme vaikka festareille.
Lapsuudenperheelläni oli asuntovaunu ollessani teini-ikäinen. Siellä vaunussa ei tosiaan juuri olla muuten kuin yötä, muuten ollaan ulkona matkakohteessa: kaupungilla, rannalla, ravintolassa syömässä, pyöräilemässä, pelaamassa sulkapalloa tms.
Meiltä teineiltä ei edes kysytty mitään, vaan oli itsestään selvää että kaikki lähtevät perheen kesälomareissuille. Välillä autossa riideltiin ja mökötettiin. Nyt olen iloinen ja kiitollinen noista muistoista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Enta jos sataa vetta?