Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti asuntovaunun ja nyt murjottaa, kun teini ja minä emme olekkaan innoissamme siinä kopissa kykkimisestä

Vierailija
22.07.2019 |

Ei kysynyt minulta, vaan meni ja osti. Vaunu on ollut pitkään pois käytöstä, ja haisee. Kuumakin varmaan kuin sauna! Poikakin 14v ilmoitti, että hän ei ainakaan tuu mukaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se sitä teille ostanut, pitää vähän aikaa teatteria ja lähtee uuden naisen kanssa panolomalle.

Vierailija
2/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kauankin olleet yhdessa?

Meinaan vaan, etta eiko sun miehesi tunne sua tahan mennessa ollenkaan? 

Ma en tajua kuka ylipaataan viihtyy noissa koirankopeissa....jee kiva menna lomalle ja nukkua huonolla patjalla muutaman nelion kopissa jossa ilma ei kierra tukahduttavassa kuumuudessa, vain saadakseen itse paivittain kokata ja tiskata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kopissa aikaa vietetä, vaan ulkona. Tietty jos ette ole ulkoilmaihmisiä, homma ei ole teitä varten.

Vierailija
4/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä, joiden mielestä oma unelma pitää olla muidenkin unelma.

Vierailija
5/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä puolestasi pettynyt ja murtunut, kun ketään ei kiinnosta tämä turha avautumisesi? AV ei ole ilmainen terapiahuoneesi, eikä emotionaalinen paskakaivosi. Voi tulla järkytyksenä, mutta suurinta osaa ihmisiä ei kiinnosta tuntemattomien avautumiset.

Vierailija
6/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä kopissa aikaa vietetä, vaan ulkona. Tietty jos ette ole ulkoilmaihmisiä, homma ei ole teitä varten.

Tätä minäkin tulin sanomaan. Vaunussahan vietetään aikaa vain siirtymien verran sekä yöt. Aivan ihana tapa viettää lomia!

Vierailija
7/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa madella seitsemääkymppiä tien tukkona sadan kilometrin pituinen jono perässään. Nostaa ehkä itsetuntoa?

Vierailija
8/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ma en tajua kuka ylipaataan viihtyy noissa koirankopeissa....jee kiva menna lomalle ja nukkua huonolla patjalla muutaman nelion kopissa jossa ilma ei kierra tukahduttavassa kuumuudessa, vain saadakseen itse paivittain kokata ja tiskata. 

No 17 vuotta ! Vuokrasimme joskus, kun poika oli leikki-ikäinen asuntovaunun viikoksi  ja muistan että mies oli enemmän innoissaan kuin minä,  taisi silloin sanoa että ostaa joskus oman mutta pidin sitä heittona ja vuosien kuluessa asia unohtui.

A.p

Vierailija
9/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, jos on totta niin miehesi on aivan täysi idiootti.

Itse olen viettänyt lapsuuteni kesät asuntovaunussa, ja vietän edelleen siellä pari viikonloppua kesästä (vanhempien vaunu siis). On minun juttuni juuri tuon verran, kauempaa kerrallaan en vaunussa välttämättä viihtyisi.

Kaikenlainen karavaanielämä jakaa kyllä ihmiset niin tehokkaasti kahteen leiriin, että tuntuu aivan käsittämättömältä että jonkun mielestä on hyvä idea ostaa asuntovaunu konsultoimatta perhettä. No, siinähän sitten mies vaunuilee yksinään ja te vietätte teinin kanssa kesän kuten haluatte. Eiköhän se mies pian ymmärrä laittaa vaunun myyntiin.

Vierailija
10/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei keskustele etukäteen niin turha mököttää. Sen kun laittaa kiimaliiterin auton perään ja lähtee yksin.

Vierailija
11/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoauton /vaunun voi siivota ja otsonoida ennen käyttöönottoa. (Vanhoissa usein kosteusvaurioita). Kannattaa hankkia ilmanpuhdistin ja /tai viilennin.

Hauskoja kesäreissuja!

Vierailija
12/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsonoi se haisuli.

Vierailija
13/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei muka keskustellut teidän kanssa ennen ostoa?

Juu, juu. Sellaista taas.

0,1/ 100

Vierailija
14/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ilkeä aloitus. Etkö voi miehen iloksi edes kokeilla? Ymmärrän kyllä että teini ei halua. Ei ne haluaa tuossa iäaaä mitään muutakaan, joten häntä en pakottaisi mukaan.

Kunnon tuuletus ja vähän tekstiilien uusintaan

Onko teillä miten muuten parisuhteen laita?

Aika typerää mieheltäsikin tuo, ettei puhu asuntovaunuaikeista mitään ennen ostoa. Olisi ainakin selvinnyt etukäteen, että ostaa lähinnä omaksi iloksi.

Parisuhteessa tullaan molempiin suuntiin vastaan.... Nyt on tilanne että kumpikaan ei ole tyytyväinen. Taitaa olla hyvän keskustelun paikka.

Vierailija
15/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pääsee viettämään aikaa yksin asuntovaunuun kaikessa hiljaisuudessa.

Hänen pitäisi hyppiä tasajalkaa riemusta eikä valittaa!

Vierailija
16/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ma olen ns. henkeen ja vereen ulkoilmaihminen, silti tunkkaisessa, ahtaassa vaunussa nukkuminen ahdistaa. Ilmeisesti on myos tarkoitus etta mies, vaimo ja teini nukkuvat samassa huoneessa? Hrrr.

En tykkaa edes meidan purjeveneen hyteissa yopymisesta, ja eihan siellakaan siella "kopissa" aikaa vieteta muuten kuin nukkuessa. 

Vierailija
17/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei muka keskustellut teidän kanssa ennen ostoa?

Juu, juu. Sellaista taas.

0,1/ 100

Mitäs outoa tässä? Minun isäni osti kaivinkoneen kertomatta äidille muutama vuosi sitten. Ei edes ole maarakennusurakoitsija mutta oman elämänsä ikirakentaja.

Saattoi olla tovin melko hiljaista kotona kyllä.

Vierailija
18/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

No 17 vuotta ! Vuokrasimme joskus, kun poika oli leikki-ikäinen asuntovaunun viikoksi  ja muistan että mies oli enemmän innoissaan kuin minä,  taisi silloin sanoa että ostaa joskus oman mutta pidin sitä heittona ja vuosien kuluessa asia unohtui.

A.p

Onpa eriskummallista, että olette melkein 20 v olleet yhdessä, ettekä vieläkään keskustele olennaisista asioista.

Vierailija
19/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asuntovaunun sisällä ole tarkoitus istua vaan mennä leirintäalueelle ja levittää lomatuolit ja pallogrillit sen ulkopuolelle.

Vierailija
20/33 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli osti moottoripyörän JA kuorma-auton kännipäissään eräänä alkukesän yönä. Moottoripyörä lähti  aamulla palautukseen kun vaimo heräsi, kuorma-auton kohtalo on vielä epäselvä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme