Viime jouluinen ketju, miten äiti ei enää laittanut joulua?
Muistaako muut tämän? Ketju oli todella pitkä ja ap kävi välillä päivittelemässä, miten perhe suhtautuu asiaan. Eivät uskoneet muistaakseni vielä aattoakaan edeltävänä iltana, ettei äiti tee, vaan kävivät vaatimassa tätä hakemaan koristeita varastosta, tekemään joulutorttuja jne.
Oikea ap ei tainnut koskaan enää palata ketjuun, muistaakseni yksikään "ap:n" vastauksista ei ollut aito.
Mikäli ketju ei ollut provo, minä ainakin haluaisin tietää miten siinä kävi! Pidetään tämä ketju ylhäällä, jos ketjun ap huomaisi tämän!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, että huomasit ketjun! Jäin oikeasti miettimään, että miten sinulla mahtaa mennä, tsemppasin sinua paljon ketjussa kuten niin moni muukin.
Ikävää että teille kävi noin, mutta ainakin nyt voit paremmin, se on hienoa. Ja se, että lapset ovat oppineet tekemään kotitöitä, oli sekin hyvä puoli tuossa!
Ap
Ihanaa kuulla, että olen jonkun mieleen jäänyt! Ja kiitokset paljon kaikista tsemppi viesteistä. Ne oikeasti merkitsivät todella paljon kun painin itseni kanssa näiden asioiden parissa. Sain niistä myös älyttömästi voimaa sen kaiken keskellä, myös eroonkin.
Ja erot on aika ikäviä, varsinkin jos siihen liittyy riitaa ja lapsia. Mutta olemme onneksi saaneet asiat hoidettua kuin aikuiset. Ainakin yritetty. Ottihan se koville, mutta viihdyn sinkkuna mainiosti ja alan myös pikkuhiljaa löytämään itseäni. Ja lapsillekaan ero ja se kaikki oli myös kova paikka ja taisi heitäkin ravistella ja herätellä hieman. Nyt asiat kuitenkin hyvin ja olen lapsien kanssa keskustellut paljon näistä asioista.
Tajuaakohan mies ensi jouluna järjestää jotain? Onko hän nyt ymmärtänyt kuinka paljb teit kotona
Vierailija kirjoitti:
Tajuaakohan mies ensi jouluna järjestää jotain? Onko hän nyt ymmärtänyt kuinka paljb teit kotona
Ei hän tuntunut missään vaiheessa ymmärtävän miten paljon tein, vaikka asiasta keskustelimme ja yritin rautalangasta vääntää. Lapset ovat kertoneet että isällään käy siivooja ja joskus anoppi myös käy siivoilemassa. Eihän asia minulle kuulu, mutta en ollut asiasta kyllä mielissäni, varsinkin kun lapsien pitäisi oppia myös siivoamaan omat jälkensä. Onneksi ovat minun luona oppineet.
Ja ensi joulua en ole halunnut edes miettiä vielä :D Mutta otan sen kannan, että teen juuri niin paljon joulujuttuja kun haluan, en yhtään ylimääräistä enää yhtään kenenkään takia.
Jaa että yhen joulun takia miehen jätit ja lapset. Ei nykyajan naiset vaan yksinkertasesti jaksa. Toivottavasti eksäs löytää järkevän puolison. Hohhoijaa taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko oli provo tai ei, minä haluan silti tietää miten kävi. Tuollainen asetelma ei silti ole lainkaan mahdoton, varmaan monissa perheissä se menee noin, mutta naiset aina vain vuosi toisensa jälkeen tekevät vaikka eivät tahtoisi.
Ap
Haluat että joku keksii jatkoa tarinaan. Olisiko kiva, että nyt perhe osallistuu kaikkiin kotitöihöihin reilusti? Vai olisko ero parempi loppu tarinalle?
Kuten sanoin, ei tuo ole mitenkään mahdotonta, että tarina on totta. Miksei voisi olla?
Minä en ajattele mikä lopputulema olisi kiva, se on mikä on, mutta tahtoisin tietää, että mikä se on.
Ihme kun tälle palstalle ei voi kirjoittaa mitään, ilman että se on provo.
Ap
Eli sinulle käy ihan kenen tahansa keksimä tarinanloppu. Et mitenkään voi tietää kuka sen sinulle tarinoi
Mitenköhän tällä naisella nykyään menee? Ihmettelen suuresti että tuo jouluketju poistettiin täältä, siinä ei todellakaan ollut mitään kiellettyjä aineksia
No huh, onpas sulle lyhyessä ajassa tapahtunut paljon. Nostan hattua sulle, olet rohkea nainen. Hyvät jatkot eteenkinpäin, myös lapsillesi!