Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä moukkamaista olet nähnyt tapahtuvan juhlissa?

Vierailija
21.07.2019 |

Ei mitään känniörvellyksiä, vaan muuten vaan huonoja tapoja.

Esim yksissä häissä jotkut haki ruokaa ennen morsiusparia. Pöytä ei ollut edes valmis, kun kiireisimmät jo lappoi lautasensa täyteen. Morsiammella oli aika kireä ilme, syystäkin .

Kommentit (750)

Vierailija
741/750 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin rohkaistaan olemaan oma itsensä. Sitten kun teet niin, kaikki valittaa. Mitä hautajaisissa on väliä mitä on kenenkin päällä, pääasia kait ettei tulla alasti. Kaikilla ei ole kaapissa joka etiketin mukaisia tamineita, pitääkö silloin jäädä pois tilaisuudesta? Sitäkin ihmeteltäisiin suureen ääneen. Opetelkaa hyväksymään erilaisuus.

Mitä jos menisit ostamaan ne etiketin mukaiset tamineet? Niin minäkin teen, opiskelijabudjetilla vieläpä. Lisäksi jokaiseen tilaisuuteen ei todellakaan tarvitse hankkia uusia vaatteita, riittää kun on muutama sopiva kaapissa. Niitä voi katsos pestä ja käyttää uudelleen.

Itselläni on yksi hautajaisiin sopiva mekko ja kaksi muihin juhliin sopivaa. Näillä on menty jo useampi vuosi.

"On menty - minne?" Eikö olisi parempi ostaa jotain uutta välillä, aika noloa kun kaikilla on vuosien ajalta kuvia, jossa meidän Sirpalla on aina samat vaatteet päällä...

Kannattaisi hieman miettiä, eiks vaan?

/6

Vierailija
742/750 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, että jälleen Tyrnävällä on tapahtunut taapero ikäisen lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö. Jodelin mukaan, Dapi niminen hautausyritys, ja sen keski-ikäinen miestyöntekijä on syyllistynyt sukujuhlassa sukulaistytön alapään kosketteluun.

Dapi-nimistä liikettä ei ole olemassa. Tarvitseeko sitä kaikkea uskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/750 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä bileissä Helsingissä yksi juntti ukko ampui maahan heti kemujen päätteeksi. Joku kansanedustaja taisi olla.

Vierailija
744/750 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko tökeröä kun häihin tulevat naiset pukeutuvat valkoiseen "prinsessamekkoon" yrittäen syrjäyttää morsiamen pukeutumisen, kun ollaan niin olevinaan hienoo ja tärkeää akkaa. Ällöö.

Vierailija
745/750 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi parempi ostaa jotain uutta välillä, aika noloa kun kaikilla on vuosien ajalta kuvia, jossa meidän Sirpalla on aina samat vaatteet päällä...

Kannattaisi hieman miettiä, eiks vaan?

Mikä siinä on noloa? Onko se yhtä noloa jos miehellä on kaikissa juhlissa aina sama puku päällä?

Vierailija
746/750 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko tökeröä kun häihin tulevat naiset pukeutuvat valkoiseen "prinsessamekkoon" yrittäen syrjäyttää morsiamen pukeutumisen, kun ollaan niin olevinaan hienoo ja tärkeää akkaa. Ällöö.

Totta. Paha moka. Mutta minäpäs tyttö ratkaisin asian niin että voin vihkiasussani mennä toistenkin häihin. Ja olen mennytkin. Nähkääs se leninki ei ollut valkoinen vaan tumma liila. Ilmainen vinkki kaikille! 

Vierailija
747/750 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin varmasti kerran tällainen moukka muiden vieraiden mielestä. Ystäväni pyysi lyhyellä varoitusajalla minut lapsensa rippijuhlliin. Sanoin, että olen mökillä eikä minulla ole siellä juhlavaatteita. Ystävä sanoi, että ei haittaa, siellä me kaikki ollaan ihan rennoissa vaatteissa, ei mitään pönötystä, pihalla ollaan. Olin että ok, ja laitoin päälle yhden mukana olleen kesämekon (ihan siisti, mutta ei todellakaan mikään juhlamekko). Kun tuli perille, eikös kaikilla muilla ollut päällä parempaa Seppälää ja tunsin itseni todella alipukeutuneeksi.

Vierailija
748/750 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juhlissa (aikuisen syntymäpäiväjuhlat), jossa yhdellä pariskunnalla oli mukana pieni lapsi. Tarjolla oli suolaista ja makeaa kahvitarjoilua. Lapsi halusi heti kakkua. Sen sijaan että vanhemmat olisivat sanoneet että odotetaan että sankari aloittaa kakun he leikkasivat lapselle ison palan.

Vierailija
749/750 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaan ketjua, sattuiko uusia moukkamaisuuksia yo-juhlissa ja valmistujaisissa? :D

Vierailija
750/750 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapetaan voileipäkakkua pienten lasten lautasille isot aikuisen annokset ja yli puolet jää syömättä ...