Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aikuiset miehet hottelliaamiaisella, ei hyvää päivää

Vierailija
21.07.2019 |

Kuinkahan monta lippalakkia oli päässä?

Voitto kuitenkin sille sankarille joka tursautti munakokkelinsa päälle ketsuppia. Ei paljon merkkivaatteet ja -aurinkolasit arvostustasi tuon jälkeen nosta.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs haukutte aina miehiä kaljuuntumisesta. Se ei ole oma valinta vaan geenien toteuma. Tuskin kukaan erityisesti haluaa kaljuuntua. Ymmärrettävää jos sitä yrittää peitellä päähineellä.

Olen tosi silti samaa mieltä siitä, että aamupala tulee nauttia ilman päähinettä. Poukkeuksena kenttäolosuhteet.

Vierailija
22/48 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, jos olis turauttanu sitä ketsuppia lippikseen ja siitä päähän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketsuppiin kommenttia sen verran, että se peittää ruuan oikean maun monessa tapauksessa eli itse kun teen huolella hyvän makuista ruokaa ja syöjä tulee pöytään ottaen ketsupin, tuntuu hukkaan menneelle työlle.

On usein muokkamaista esim kylässä lotrata ketsupilla emännän tarjoilut

Miksi teillä on ketsuppia jos emännän ruoka maistuu ilman sitäkin?

Vierailija
24/48 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppihan siis perustuu intialaiseen chutneyyn, jonka eurooppalaiset toivat siirtomaa-aikana 1700-1800-luvuilla ja muokkasivat makuunsa ja saatavilla oleviin raaka-aineisiin, joiksi jo aiemmin oli muodostunut myös tomaatti, 1500-1600-lukujen tienoilla.

Kun tähän vielä otetaan mukaan tomaatin lempinimi kultainen omena, pomme d'or tai italiaksi pomodoro, saa siitä himpuran hienon gastronomisen nimikkeen, 'Länsimaalaisittain maustettu euraasialainen chutney kultaisesta omenasta', 'Chutney à l'eurasienne de la pomme d'or epicée comme la façon de l'ouest'.

Vierailija
25/48 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khyyyllä näpsäkkä emäntä aina käytösetiketit tsekkaa. Se on tärkeintä ruokailussa!

Vierailija
26/48 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neon perineet arvonsa amerikkalaisista tv-sarjoista ja pukeutumistyylinsä myös.

Arvot on myös amerikkalaiset ja perustuu oikeistolaiseen yksilönvapauteen. Minä minä minä minä.

Minä teen mitä minä haluan ja muut on hiljaa.

Jos muut laittaa poikkipuolista sanaa ja kritisoi lippalakkista käytöstä, niin ovat kommunisteja ja vasemmistolaisia ryhmäajattelijoita, jotka eivät ymmärrä kultaista yksilöä ja tämän tarpeita lainkaan.

Vierailija
27/48 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävimpiä on ihmiset jotka kyylää muiden syömiset ja olemiset. Ota siellä hotelliaamiaisellasi vaikka päivän sanomalehti ja katsele siitä kuvia ja jätä muut asiakkaat rauhaan

Vierailija
28/48 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

America fuck YEAH! kirjoitti:

Neon perineet arvonsa amerikkalaisista tv-sarjoista ja pukeutumistyylinsä myös.

Arvot on myös amerikkalaiset ja perustuu oikeistolaiseen yksilönvapauteen. Minä minä minä minä.

Minä teen mitä minä haluan ja muut on hiljaa.

Jos muut laittaa poikkipuolista sanaa ja kritisoi lippalakkista käytöstä, niin ovat kommunisteja ja vasemmistolaisia ryhmäajattelijoita, jotka eivät ymmärrä kultaista yksilöä ja tämän tarpeita lainkaan.

Kyllä nimimerkillä minulla on vapaus rikastua ja muut pitäköön päänsä kiinni.

En tervehdi tai ota lakkia päästäni pois yleisissä tiloissa, koska en tarvitse hyväksyntää muilta ollakseni itselleni hyväksytty.

Vierailija
29/48 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei saa Suomessa olla miehellä otsatukka, mutta lippalakki kuin pikkupojalla pitää olla päässä.

Vierailija
30/48 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ap on nainen 30-60v,  jääpuikko hanurissa vaihdettu joka vuosi uuteen. Elämän ymmärrys kuin

spanielilla mutta huonompi. Istuu kukkamekkohameessaan, koska nyt on henäkuu, ja arvostelee muita, mutta tämä sikailu ketsupilla ja lakeilla  ylitti kynnyksen, pakko muillekkin kertoa somessa.  Uusi versio valkosista tennissukista.

Onko pojuliini ihan varma nyt että on mekkohameessa, ettei vaan olisi takkihousussa tai paitashortsissa? Meneekö yli ymmärryksen jo?

Vierailija
31/48 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla minakin laitan ketsuppia siihen "munakokkeliin" mita aamiaisbuffissa yleensa on tarjolla. 

Siina vaiheessa voisi olla hienoinen etikettivirhe, jos joku sita Michelin-ravintolassa pyytaisi (tata olen kerran todistanut yhden asiakkaan toimesta...pukumies ja muka niin hienoa oltiin olevinaan. En tiennyt kuollako naurusta vai hapeasta.)

Vierailija
32/48 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin koomista kun ajattelee mitä me miehet laitetaan naiset nielemään :)

Ette te kylla "laita" meita nielemaan yhtaan mitaan. ;) 

Vierailija
33/48 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin aamupalalla ei näkynyt yhtään lippistä... 🙄

Vierailija
34/48 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin paljon ollut hotelleissa, etten hätkähdä mitään enkä kiinnitä mitään huomiota muihin ihmisiin tai heidän syömisiin. Suomessa hotellien asukkaista arkisin iso osa on duunareita, tulee joskus yllätyksenä pari kertaa vuodessa reissaaville hienohelmoille se haalariäijien määrä. Heillä kun voi olla sopimushinta paremmassakin hotellissa.

Vierailija
35/48 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Kylla minakin laitan ketsuppia siihen "munakokkeliin" mita aamiaisbuffissa yleensa on tarjolla. 

Siina vaiheessa voisi olla hienoinen etikettivirhe, jos joku sita Michelin-ravintolassa pyytaisi (tata olen kerran todistanut yhden asiakkaan toimesta...pukumies ja muka niin hienoa oltiin olevinaan. En tiennyt kuollako naurusta vai hapeasta.)

Juuri armeijasta kotiutuneet opiskelukaverit laittivoivat ketsuppia myös kalakeittoon... tasaa kuulemma mukavasti makua ja lopulta kaikki maistuu turvallusedti samalta 😂

Vierailija
36/48 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketsuppi olisi hyväksyttävää, jos se tarjoiltaisiin lasikiposta ja sen nimi olisi mausteinen tomaattikastike tai vielä jotain hienompaa. 

Näin on. Olimme sellaisessa ns paremmassa hotellissa ja mies halusi ketsuppia pekoninsa kanssa, pyysi keittiöstä pullon ja toi pöytään. Pian saapui luultavasti joku hovimestari ja nappasi ketsuppipullon melkein mieheni kädestä ja toi pian takaisin kulhoon puserrettuna😁

Paremmissa hotelleissa ketsuppi on tarjolla pienissä lasissa kerta-annosta vastavissa purnukoissa.

Vierailija
37/48 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Noloa hävetä toisten puolesta. Mitä sitten itse söit?

Vierailija
38/48 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppi ja kananmuna on erittäin herkullinen yhdistelmä.

Huippukokki

Vierailija
39/48 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Sinäkin esität tässä parempaa kuin oletkaan väittämällä että ketsupilla ja etiketillä on jotain tekemistä toistensa kanssa. Ei ole.

Vierailija
40/48 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin koomista kun ajattelee mitä me miehet laitetaan naiset nielemään :)

Ette te kylla "laita" meita nielemaan yhtaan mitaan. ;) 

No tottakai me laitetaan koska ollaan isompia ja vahvempia tai sitten sattuu tosi kipeästi ja silti laitetaan majoneesit minne halutaan. Tuliko selväksi vai väännänkö?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi