aikuiset miehet hottelliaamiaisella, ei hyvää päivää
Kuinkahan monta lippalakkia oli päässä?
Voitto kuitenkin sille sankarille joka tursautti munakokkelinsa päälle ketsuppia. Ei paljon merkkivaatteet ja -aurinkolasit arvostustasi tuon jälkeen nosta.
Kommentit (48)
Perhe ruokailemassa ravintolassa. Isommalla pojalla n 5 vuotias lippis päässä koko ruokailun ajan. Olisi ollut niin kasvattamisen paikka. Vanhemmat ymmärtämättömiä. Sain hillittyä itseni, asiahan ei minulle kuulunut ja keskityin muuhun.
Olen asunut USA:ssa jonkin aikaa. Siellä ketsuppi ja kananmunat kuuluvat lähes kaikilla yhteen.
Olipa outo kommentti tässä ketjussa, kun joku piti itse yhdistelmästä, mutta hienossa ravintolassa samainen yhdistelmä oli tappaa tämän häpeästä. Perin suomalaista ja surullista.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin koomista kun ajattelee mitä me miehet laitetaan naiset nielemään :)
Ette te kylla "laita" meita nielemaan yhtaan mitaan. ;)
No tottakai me laitetaan koska ollaan isompia ja vahvempia tai sitten sattuu tosi kipeästi ja silti laitetaan majoneesit minne halutaan. Tuliko selväksi vai väännänkö?!
Voooi awwww kun pikku narukäsi gameri sauhuaa siellä, onko tullu hävittyä pelejä ja nyt mökötyttää niin että vauvapalstalla vähän isotellaan :D Eikä naapurin Wilma-Jessicakaan suostu vilkaisemaan päinkään :D
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut USA:ssa jonkin aikaa. Siellä ketsuppi ja kananmunat kuuluvat lähes kaikilla yhteen.
Olipa outo kommentti tässä ketjussa, kun joku piti itse yhdistelmästä, mutta hienossa ravintolassa samainen yhdistelmä oli tappaa tämän häpeästä. Perin suomalaista ja surullista.
Sanoinko etta ko. ravintolassa oli tarjolla MUNAKOKKELIA? :D Jos kasitit nain, niin pyydan anteeksi. Tietenkaan ei ollut tarjolla, asiakas pyysi sita ketsuppia pihviinsa...
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin koomista kun ajattelee mitä me miehet laitetaan naiset nielemään :)
Ette te kylla "laita" meita nielemaan yhtaan mitaan. ;)
No tottakai me laitetaan koska ollaan isompia ja vahvempia tai sitten sattuu tosi kipeästi ja silti laitetaan majoneesit minne halutaan. Tuliko selväksi vai väännänkö?!
Voit ihan rauhassa tulla kokeilemaan vaantamista kosketusetaisyydelle niin katsotaan, kumpaan sattuu ;)
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Kylla minakin laitan ketsuppia siihen "munakokkeliin" mita aamiaisbuffissa yleensa on tarjolla.
Siina vaiheessa voisi olla hienoinen etikettivirhe, jos joku sita Michelin-ravintolassa pyytaisi (tata olen kerran todistanut yhden asiakkaan toimesta...pukumies ja muka niin hienoa oltiin olevinaan. En tiennyt kuollako naurusta vai hapeasta.)
Noloa hävetä toisten puolesta. Mitä sitten itse söit?
Siina oli neljan ruokalajin ateriasta paaruoka menossa, eli villisikaa kahteen tapaan valmistettuna (pihvi ja pidempaan haudutettu liha), vierella oli muistaakseni punajuuria ja sienia ainakin, oli sesonkiruokaa. Sita ennen oli ollut helmikanaa ja muistaakseni joku ceviche, mutta ei varsinaisesti "ketsuppiruokaa" noista mikaan.
Kauhistellaan muiden ketsupin käyttöä ja itse viljellään todella syvällisen filosofisia sanontoja kuten: "Ei hyvää päivää"
Ehkä vanhanaikaista, mutta miehet saavat ottaa päähineen pois astuessaan rakennukseen. Peruskäytöstapoihin kuuluva normaali menettely. Ketsuppi taas on yksilön oma valinta, kun se on niin hyvääkin.