Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entiset koulukiusaajat

Vierailija
20.07.2019 |

Miltä nyt tuntuu? Oletteko ylpeitä itsestänne?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että useimmat kiusaajat eivät edes tajua tai muista kiusanneensa. Heille kyse oli vain harmittomasta huvista. :(

Vierailija
2/87 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että useimmat kiusaajat eivät edes tajua tai muista kiusanneensa. Heille kyse oli vain harmittomasta huvista. :(

Jep. Uhrilla oli vain "huono huumorintaju".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Uhrilla oli vain "huono huumorintaju".

Joo. Ja jos uhri alkaa oireilla rajusti ulospäin tai sanoo kerrankin kiusaajalle takaisin, kiusaaja toteaa, että joo kyllä se sen ansaitsi, että tiesinhän minä että se on hullu ja paha ihminen tms. 

Vierailija
4/87 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein sen virheen, että otin kiusaajiin yhteyttä. Yksikään heistä ei muistannut kiusanneensa. Sain jonkinlaisen epämääräisen laimean anteeksipyynnön ("pyydän anteeksi, jos loukkasin") mutta eipä se paljoa hyödytä, jos toinen ei muista eikä myönnä. Itselleni tuli vain entistä pahempi olo. 

Vierailija
5/87 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää kouluaikainen minäni. Sain kyllä takaisinkin, nyt tuntuu, että ansaitusti. Enää en tekisi niin.

Vierailija
6/87 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää kouluaikainen minäni. Sain kyllä takaisinkin, nyt tuntuu, että ansaitusti. Enää en tekisi niin.

Mitä teit kouluaikana?

Vierailija
7/87 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt nörtit yrittävät "antaa takaisin" mutta ei onnistu vieläkään.

Vierailija
8/87 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylpeä itsestäni. Olen hyvässä työssä, asunto on jo maksettu, kiva perhe ja mukavat harrastukset. Töitä tein perse ruvella kymmenen vuotta mut nyt on jo helpompaa ja ikää on vasta 41.

Meidän luokan kiusatut ovat edelleen lihavia inisijöitä jotka eivät edelleenkään viitsi tehdä mitään itsensä tai muiden hyväksi.

Vierailija
9/87 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein sen virheen, että otin kiusaajiin yhteyttä. Yksikään heistä ei muistannut kiusanneensa. Sain jonkinlaisen epämääräisen laimean anteeksipyynnön ("pyydän anteeksi, jos loukkasin") mutta eipä se paljoa hyödytä, jos toinen ei muista eikä myönnä. Itselleni tuli vain entistä pahempi olo. 

Ja vieläkin jatkat valittamista.

Vierailija
10/87 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä facessa olen koulukiusaajiani vakoillut (ok, huono tapa), niin monella heistä menee niin huonosti että säälittää, oikeasti siis. Poikaystävä hoidossa huumeiden takia ja itse yrittää raitistua, tulla uskoon ja päästä bentsoistakin eroon. Ymmärtääkseni bentsoja määrätään vain vakaville tapauksille, koska ne käräyttävät käämit.

Vierailija
11/87 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ylpeä itsestäni. Olen hyvässä työssä, asunto on jo maksettu, kiva perhe ja mukavat harrastukset. Töitä tein perse ruvella kymmenen vuotta mut nyt on jo helpompaa ja ikää on vasta 41.

Meidän luokan kiusatut ovat edelleen lihavia inisijöitä jotka eivät edelleenkään viitsi tehdä mitään itsensä tai muiden hyväksi.

Tarkoitin lähinnä, että oletko ylpeä kouluaikaisesta käytöksestäsi? Viimeinen virkkeesi paljasti, että kiusaaja ei muutu ikinä. Hyvä, kun asia tuli selväksi. 

- ap

Vierailija
12/87 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista v*ttu.

Vierailija
13/87 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista v*ttu.

Vierailija
14/87 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt nörtit yrittävät "antaa takaisin" mutta ei onnistu vieläkään.

En ollut nörtti. Jouduin kiusatuksi sen takia, koska mulla on kehitysvammainen sisarus. Se oli riittävä syy joutua kiusatuksi- ja sosiaaliseksi hylkiöksi. Kiusaajat on kuolleet-, vankilassa-. tai muussa epämääräisessä elämäm kouluun kuuluvassa jutussa. Itse olen elossa ja voin hyvin.

Vierailija
15/87 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista v*ttu. 

Vierailija
16/87 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista v*ttu. 

Vierailija
17/87 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja on hyväpalkkaisessa työssä ja näkyvässä asemassa eli paha sai palkkansa ja virka-auton.

Vierailija
18/87 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin konsulttina mukana valitsemassa yritykselle uutta toimaria ja yksi paikkaa hakeneista oli koululuokkamme aktiivisin kiusaaja. Itse en kuitenkaan koskaan ollut kiusaamisen kohteena. Muilla ehdokkailla oli kuin olikin vahvemmat näytöt tuloksen tekemisestä ja selkeämpiä ajatuksia työyhteisön ilmapiirin ylläpitämisestä.

Vierailija
19/87 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sinulle!

Vierailija
20/87 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan