Entiset koulukiusaajat
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että useimmat kiusaajat eivät edes tajua tai muista kiusanneensa. Heille kyse oli vain harmittomasta huvista. :(
Jep. Uhrilla oli vain "huono huumorintaju".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että useimmat kiusaajat eivät edes tajua tai muista kiusanneensa. Heille kyse oli vain harmittomasta huvista. :(
Jep. Uhrilla oli vain "huono huumorintaju".
Joo. Ja jos uhri alkaa oireilla rajusti ulospäin tai sanoo kerrankin kiusaajalle takaisin, kiusaaja toteaa, että joo kyllä se sen ansaitsi, että tiesinhän minä että se on hullu ja paha ihminen tms.
Itse tein sen virheen, että otin kiusaajiin yhteyttä. Yksikään heistä ei muistannut kiusanneensa. Sain jonkinlaisen epämääräisen laimean anteeksipyynnön ("pyydän anteeksi, jos loukkasin") mutta eipä se paljoa hyödytä, jos toinen ei muista eikä myönnä. Itselleni tuli vain entistä pahempi olo.
Hävettää kouluaikainen minäni. Sain kyllä takaisinkin, nyt tuntuu, että ansaitusti. Enää en tekisi niin.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää kouluaikainen minäni. Sain kyllä takaisinkin, nyt tuntuu, että ansaitusti. Enää en tekisi niin.
Mitä teit kouluaikana?
Vierailija kirjoitti:
Olen ylpeä itsestäni. Olen hyvässä työssä, asunto on jo maksettu, kiva perhe ja mukavat harrastukset. Töitä tein perse ruvella kymmenen vuotta mut nyt on jo helpompaa ja ikää on vasta 41.
Meidän luokan kiusatut ovat edelleen lihavia inisijöitä jotka eivät edelleenkään viitsi tehdä mitään itsensä tai muiden hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse tein sen virheen, että otin kiusaajiin yhteyttä. Yksikään heistä ei muistannut kiusanneensa. Sain jonkinlaisen epämääräisen laimean anteeksipyynnön ("pyydän anteeksi, jos loukkasin") mutta eipä se paljoa hyödytä, jos toinen ei muista eikä myönnä. Itselleni tuli vain entistä pahempi olo.
Ja vieläkin jatkat valittamista.
Mitä facessa olen koulukiusaajiani vakoillut (ok, huono tapa), niin monella heistä menee niin huonosti että säälittää, oikeasti siis. Poikaystävä hoidossa huumeiden takia ja itse yrittää raitistua, tulla uskoon ja päästä bentsoistakin eroon. Ymmärtääkseni bentsoja määrätään vain vakaville tapauksille, koska ne käräyttävät käämit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ylpeä itsestäni. Olen hyvässä työssä, asunto on jo maksettu, kiva perhe ja mukavat harrastukset. Töitä tein perse ruvella kymmenen vuotta mut nyt on jo helpompaa ja ikää on vasta 41.
Meidän luokan kiusatut ovat edelleen lihavia inisijöitä jotka eivät edelleenkään viitsi tehdä mitään itsensä tai muiden hyväksi.
Tarkoitin lähinnä, että oletko ylpeä kouluaikaisesta käytöksestäsi? Viimeinen virkkeesi paljasti, että kiusaaja ei muutu ikinä. Hyvä, kun asia tuli selväksi.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista v*ttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista v*ttu.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt nörtit yrittävät "antaa takaisin" mutta ei onnistu vieläkään.
En ollut nörtti. Jouduin kiusatuksi sen takia, koska mulla on kehitysvammainen sisarus. Se oli riittävä syy joutua kiusatuksi- ja sosiaaliseksi hylkiöksi. Kiusaajat on kuolleet-, vankilassa-. tai muussa epämääräisessä elämäm kouluun kuuluvassa jutussa. Itse olen elossa ja voin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista v*ttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista v*ttu.
Kiusaaja on hyväpalkkaisessa työssä ja näkyvässä asemassa eli paha sai palkkansa ja virka-auton.
Olin konsulttina mukana valitsemassa yritykselle uutta toimaria ja yksi paikkaa hakeneista oli koululuokkamme aktiivisin kiusaaja. Itse en kuitenkaan koskaan ollut kiusaamisen kohteena. Muilla ehdokkailla oli kuin olikin vahvemmat näytöt tuloksen tekemisestä ja selkeämpiä ajatuksia työyhteisön ilmapiirin ylläpitämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sinulle!