Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita PALJOn tupakoivia äitejä (n.20-30 tupakkia/pvä) jotka haluais lopettaa???

Vierailija
27.05.2006 |

- Inhoan itseäni kun poltan. Luulen että elämänlaatuni paranisi, jos lopettaisin, mutta tupakointi on tavallaan osa minua ja persoonaani, enkä uskalla.

Voitteko kukaan käsittää tätä ristiriitaista ajatusta? Ja tupakointi on mielestäni oikeasti mukavaa. Paska kun se on niin epäterveellistä. Nyt kun on lapsia, en haluaisi turhaan vaarantaa terveyttäni. Aiemmin en edes ajatellut paljoakaan näitä juttuja. Käyn mielessäni kauheaa kamppailua ja ajattelin, että jos päättäisi vaan rohkeasti jonkun päivän milloin ei enää polta. Vaikka ensimmäinen elokuuta eli kesän jälkeen. Olisi aikaa tehdä tätä " surutyötä" . Tiedän että ainakaan ei-tupakoivat eivät voi tätä ymmärtää.. Onko muita, jotka haluaisivat lopettaa, mutta toisaalta haluaisivat jatkaa tupakointia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemassa joko " natural" (maistuu lähinnä palaneelle heinälle), menthol tai esim persikka. Ei kovin hyviä, mutta häviääpäs ainakin sauhutteluhalut... :) Rankassa niitä myydään apteekeissa, luulis että Suomessakin jostain saisi. Vai eikö? Todella hyvä apu ainakin omalla kohdallani lopettamiseen.

15

Vierailija
22/23 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan polttaa joka välissä että ehtii.. Tunnin välein kotona ja vaikka kun menee autoon, tulee autosta, menee kauppaan, tulee kaupasta jne.. :(

Vierailija:

Eihän siinä ehdi muuta kuin seistä tupakalla. Minä en saa päivän aikana menemään kuin 10 kpl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun on tilaisuus niin on poltettava....Vaikkei tekisi edes mieli.

Meen nyt kesäkuun alusta uuteen työpaikkaan ja siellä ei ole luvallista käydä kuin ruokatunnilla tupakalla, apuaaa...