G: Ensimmäinen raskausoireesi? Ennen vai jälkeen testin?
Aloitan. Mulla lievä lämpöily jo viikko ovulaation jälkeen, noin 37,3.
Kommentit (12)
rinnoista tuli puristaessa vähän maitoa ennen testiä.
siis ennen testiä ihan älytön väsymys josta arvasin yleensä pärjään vähällä unella, silloin nukuin melkein seisaallani
Nää on ehkä harvinaisempia oireita, en oo kuullut kovin monella.
jossa synnytin korillisen kissanpentuja :)
Olin tästä ennenunesta niin varma, että en edes pettynyt, vaikka testasin negan. Parin päivän päästä testi sitten näytti jo plussaa.
tummui mullakin (3. taas..) mieskin huomasi
sinä päivänä, kun kuukautiset olisivat normaalisti tulleet. Olin tosin syönyt kamalasti karkkia ;-)
Jotenkin vaistoavansa sen. Itse olin kyllä ihan varma että nega tulee, mutta toisin kävi. Oireet (pahoinvointi) tuli vasta myöhemmin, joskus vkolla 6+
Menkkojen pitäisi alkaa, voisinko olla raskaana ton perusteella?
hiivatulehdus ja rintojen särkeminen. Oli ennen testiä ja noin kolme viikkoa hedelmöittymisestä... Oireista tiesin heti olevani raskaana. Esikoisesta ei ollut mitään oireita kuin vasta viikolla 14-15, raskaustestinkin tein vasta viikolla 9 kun ei menkkoja näkynyt...
Minulla esikoisesta alavatsan kivuliaat krampit 3 pv ennen menkkojen oletettua alkamispäivää/plussatestiä.
Kuopuksesta yliherkkä makuaisti, vesi maistui metallille muutamaa päivää ennen plussausta.
Oksentelu samoihin aikoihin kun kuukautisia odotin.
en edes pitkään aikaan osannut epäillä mitään, koska oli ns. " yllätysraskaus" !