Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Sain tietää, että minua mustamaalataan rajusti selän takana!

Vierailija
20.07.2019 |

Esimerkiksi somessa, mutta myös muita kanavia pitkin, tämä henkilö kirjoittaa minusta välillä nimelläni paikkansa pitämättömiä syytöksiä, asioita joita olen mukamas tehnyt. Olin muutama vuosi sitten tekemisissä tämän henkilön kanssa, mutta välit jäätyivät, koska meillä oli liikaa (hänelle) eroavuuksia maailmankatsomuksellisissa näkemyksissä. Mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä? Olen miettinyt rikosilmoitusta, mutta voiko sellaista tehdä? Oli hurjaa kuulla, että tuollaista on menossa 😯 Siis ei voi muuta sanoa kuin jos kuulette lokaa jostain ihmisestä niin miettikää vähän kannattaako kaikea uskoa. Pahoittelut sekavasta viestistä, olen aivan järkyttynyt kun sain tietää.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut elämässä välttämään ihmisiä, jotka puhuvat paljon pahaa muista. Nämä ihmiset ovat sokeita toiminnalleen eivätkö tajua, että koska he haukkuvat muita minulle -> tiedän heidän haukkuvan minua muille. Näin yksinkertaista se on. Kova tietyn ihmisen lokaaminen kääntää katseeni vain ja ainostaan siihen lokaajaan.

Vierailija
62/72 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset..

Useinkin miehet, kera kuvien. . .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset..

Useinkin miehet, kera kuvien. . .

:D ja jälleen naiset..

Vierailija
64/72 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Vierailija
65/72 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on niin helppoa ja nopeaa kirjoittaa, että suutuspäissään ihmiset sortuvat rajuihinkin virhearviointeihin mitä voi toisista kirjoittaa.

Vierailija
66/72 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lentoemänniltä kuulee pahimmat juorut ja lokauskampanjat. Jonkin sortin persoonallisuushäiriö muutamilla emännillämme.

Vierailija
67/72 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä on niin helppoa ja nopeaa kirjoittaa, että suutuspäissään ihmiset sortuvat rajuihinkin virhearviointeihin mitä voi toisista kirjoittaa.

onko se enää luettavissa virhearviointeihin jos toistuvasti mustamaalaa jotain ihmistä pakkomielteisellä tavalla?

Vierailija
68/72 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuolla on väliä kunhan ei nimiä paljasta. Silloin mennään rikolliselle tielle. Ihan sama

mies51v

Vierailija
69/72 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää. Lohdutukseksi voin kertoa että osa ihmisistä, kuten minä, ei usko noita juttuja ollenkaan ja kyllähän tuollaiset tekstit kertoo enemmän kirjoittajasta kuin siitä kenestä kirjoitetaan.

Ihmisillä on kuitenkin vielä järkeä päässä.

Siltä osin kyllä tunnen harmituksesi, itsellä on sellainen ”ystävä” jonka puheet minusta mietityttää. Monta kertaa on tullut jonkin ihmisen seurassa tunne että nyt ei oo kaikki hyvin, käytös on muuttunut. Joka kerta paljastuu että tämä ystäväni on ollut tämän kanssa tekemisissä Vastoittain. Ehkä kuvittelen, ehkä en.

Vierailija
70/72 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyttäisin pesäpallomailaa, mutta kukin tehköön omat päätöksensä.

Vierailija
71/72 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ikävää. Lohdutukseksi voin kertoa että osa ihmisistä, kuten minä, ei usko noita juttuja ollenkaan ja kyllähän tuollaiset tekstit kertoo enemmän kirjoittajasta kuin siitä kenestä kirjoitetaan.

Siltä osin kyllä tunnen harmituksesi, itsellä on sellainen ”ystävä” jonka puheet minusta mietityttää. Monta kertaa on tullut jonkin ihmisen seurassa tunne että nyt ei oo kaikki hyvin, käytös on muuttunut. Joka kerta paljastuu että tämä ystäväni on ollut tämän kanssa tekemisissä Vastoittain. Ehkä kuvittelen, ehkä en.

Tää on kyll totta. Vaikka tuollaisella käytöksellä on pilata toisen, haukkumisen kohteen maine, pilaa sillä kyllä omansa. Ei tule tasapainoinen vaikutelma henkilöstä joka sähisee pahoja toisten selän takana.

Vierailija
72/72 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyll totta. Vaikka tuollaisella käytöksellä on pilata toisen, haukkumisen kohteen maine, pilaa sillä kyllä omansa. Ei tule tasapainoinen vaikutelma henkilöstä joka sähisee pahoja toisten selän takana.

Täältä myös komppi. Tämä netissä mustamaalaaminen on kyllä todellinen ongelma nykyaikana, mutta myös ihan perinteinen selän takana jauhanta. Minulla myös nousee heti karvat pystyyn tällaisesta pahan puhujasta. Ko. touhu kertoo hänen omasta mielenterveydestä, voimakkaista narsistisen persoonallisuus häiriön piirteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi