Jatkaisitko puolisosi kanssa jos tämä alkaisi vegaaniksi?
Olettaen että olet itse kaikkiruokainen ja saisit syödä itse mitä haluat - hän ei vain maksaisi eläinperäisiä tuotteita tai kokkaisi niitä.
Kommentit (64)
En koska en jaksaisi kuulla valitusta lihasta enkä eritysesti ilmastosta.
En valittaisi - ruokalasku varmaan puolittuisi tänhetkisestä.
vegaani = ok
raakavegaani = o k
raivovegaani = ei jatkoon
Ei tulisi eroa. Luovittaisiin vaan, kuten tähänkin asti kaikessa.
Tottakai jatkaisin, eihän rakkaus ole ruokavaliosta kiinni, höpsöt.
Toi on ihan sipsari niin en oo aatellu jättää
Niin kauan kun ei pihtaa niin ihan se ja sama mitä se syö
Vaikea sanoa. Riippuu siitä miten täydellisesti puoliso hurahtaisi eli olisiko odotettavissa hiljaista paheksuntaa esimerkiksi nahkakenkien käyttämisestä ja löytyisikö nahkatakki saksittuna kaapista tms. Olen kasvissyöjä (kala+maitotuotteet käytössä) joten sinänsä ruokailu ei aiheuttaisi ylettömän paljoa harmaita hiuksia. Osa aterioista voisi edelleen olla sama kuten nykyäänkin kun mies on sekasyöjä.
Semmonen "olen parempi ihminen"-asenne tekis äkkiä lopun rakkaudesta, en voi sietää omahyväisiä omaan napaan tuijottajia.
Olis se aika vaikeeta. Mies metsästää ja muutenkin pitää meidät lihassa ja maitotuotteissa. Tarkoittais varmaan sitä, että se laittais elukat pois ja lopettais riistan hankinnan.
Mun pitäis sitten ostaa kaikki lihat, maidot ja luut sun muut jostain muualta. Miehen pitäis hommata uus elinkeino itselleen.
Mies tieten söis enemmän mun kasvattamia kasveja, mutta se ei olis mikään huono juttu. Ihan itse hän sais tehdä sen vegesapuskan, mitä minä en söisi, eli kasviprode ja kasvirasva sötkötykset.
En kyllä miestä pois laittaisi, kunhan hoitaisi veganisminsa ilman suurempia mölyjä.
Ei tuu tapahtuun, ei vegaanius eikä ero
Toivottavasti ko. tilanne ei ikinä tule ajankohtaiseksi.
En. Hörhöilyä en jaksa. Mutta kasvissyöjäksi saa ryhtyä.
Kyllä jatkoin. Hän rupes vegaaniksi 17 vuotta sitten.
Mulla on vegaanimies eikä se välitä vaikka ite oon lakto-ovo <3
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun ei pihtaa niin ihan se ja sama mitä se syö
Vegaaniuis on paljon muutakin kuin vain "mitä syö". MM se että kerran varttiin pitää vähintään omaa "erinomaisuuttaan" päästä julistaan....
Sit mentäs vihille. Nyt vielä seukataan!
Jättäisin jos tuo alkaisi syömään lihaa.