Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hän on ottanut elatusta vastaan kuten kunnon kotirouvan kuuluukin.

Vierailija
20.07.2019 |

Opiskelin ja sain ammatin, teen töitä kuten miehenikin. Tämän vuoden sisällä olen ottanut elatusta vastaan mieheltäni Guesssin 80€ laukun edestä. Olenko siis huono vaimo?

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa miten naiset alentavat itse naisten arvoa, jos oikein mainostaa elämää, jossa hänet saa pidettyä tyytyväisenä käsilaukuilla ja tekoripsillä.

Sellainen itsetunto ja nainen on vahvalla pohjalla, joka on hankkinut tietoa, osaamista ja itsekunnioitusta. Kouluttautuu, tekee töitä ja ansaitsee itse eikä jää riippuvaiseksi jonkun almuista tyhmänä bimbona.

Se on hyvin katoavaista, jos rakentaa elämänsä ja itsetuntonsa ulkonäön ja miehen elatuksen varaan.

Tietoa, osaamista, käytöstapoja, fiksuutta kukaan ei ota koskaan pois ja se poikii terveen itsetunnon ja vahvalle perustalle rakennetun elämän.

Tuohan on nykyaikaa. 

"Rikas mies on kunnon mies".

Kunnon nainen saa rikkaan miehen joka ostaa käsilaukkuja ja matkoja.

Vierailija
22/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieheni tietää että minut saa lepyteltyä rahalla.

Riidan päätteeksi saan sen mitä pyydän. Hän saattaa ostaa minulle kalliin laukun tai antaa rahaa shoppailuun."

Martina Aitolehti ( anna-lehti, 19.1.2017)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kotirouva nykypäivänä ei penniä venyttely.

Hän hurauttaa kunnon miehensä ferrarilla stokkalle.

Vierailija
24/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se 100 000 tulo on ymmärtääkseni tutkinnassa myös, koska tulot vuodessa 68 kertaistuivat kotirouvaksi ryhtymisen jälkeen. Että tuskin on mitättömiä valmennuksia tehnyt. Vaikka on kisannut bikini fitneksessä, ei siitä pätevä valmentaja synny. Hänhän on itse muokkautunut kirurgin veitsen avulla.

Vierailija
25/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riidan päätteeksi saan sen mitä pyydän. Hän saattaa ostaa minulle kalliin laukun tai antaa rahaa shoppailuun."

Jos Stefan hänestä päättää erota, niin Martinalla ei jää käteen kuin känsät. Hänellä ei ole mitään omaa, kaikki on Stefanin.

Vierailija
26/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin nainen tarvii elätystä 100 000 e tuloilla?

No mies halusi hänen elävän samanlaista elämää kuin itsekin. Kyllä minäkin rikkaana tekisin ihan samoin ja kustantaisin kaiken mahdollisen.

Vierailija
27/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttaa se köyhäkin mies.

Rikkaan kanssa saa ees käsiveskan Chanellin logolla. 

LouisVuittoninLuksusSneakkeriLenkkari-popot jos haluu koipiinsa, kannattaa pistää pystyyn oikein kunnon rähinä ! Ne jalassa kelpaa mennä treenaamaan  pakaralihaksiaan Gymille Personal-Rainerin kanssa .

Vierailija
28/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällainen kotirouvuus nykynuorten tavoite elämälle? Toki aina asenteet muuttuvat mutta turhaanko 60-luvun naiset polttivat rintsikoitaan rovioilla? Mitä tapahtui koulutuksen ihannoinnille? 

Vierailija
29/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit multimiljonääri ja puolisosi tienaisi 100 000 euroa vuodessa, niin etkö tosiaan kustantaisi puolisosi elämää omalle tasollesi? Itse eläisit miljonäärin elämää ja puoliso 100 000 euron elämää? 

Minusta tuo on ihan luonnollista, että mies on maksanut matkat ja kustantanut muutenkin elämää. 

Eikö tuo ole ihan perus av-arkea, mutta vähän eri tulotasoissa?

Vierailija
30/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tällainen kotirouvuus nykynuorten tavoite elämälle? Toki aina asenteet muuttuvat mutta turhaanko 60-luvun naiset polttivat rintsikoitaan rovioilla? Mitä tapahtui koulutuksen ihannoinnille? 

Älä yleistä parin tapauksen perusteella. 

Vierailija
31/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit multimiljonääri ja puolisosi tienaisi 100 000 euroa vuodessa, niin etkö tosiaan kustantaisi puolisosi elämää omalle tasollesi? Itse eläisit miljonäärin elämää ja puoliso 100 000 euron elämää? 

Minusta tuo on ihan luonnollista, että mies on maksanut matkat ja kustantanut muutenkin elämää. 

Saishan sillä 100 000 vaikka muutaman 10 000 euron Rolexin?

Vierailija
32/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos. Martinan kannattaakin sitten riidellä kun siitä tulee "palkka". Shoppailuraha, voi hyvänen aika. Ylpeänä kertoo vielä shoppailurahastaan. Tavara ja raha on kaikki kaikessa näille naisille. Käsittämättömät arvot.

Eikö kuluttamisen ihannointi ole tänä päivänä jo vanhanaikaista?

Vierailija
33/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saishan sillä 100 000 vaikka muutaman 10 000 euron Rolexin?

Tuosta maksetaan ensin verot pois. Omat nettotuloni ovat vuodessa 64 200 euroa enkä ole yhtään Rolexia raskinut ostaa enkä todellakaan elä luksuselämää. 

Vierailija
34/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ja älyn, itsenäisyyden, fiksuuden.. 

Heittäydytään heikoiksi pinnallisiksi tyhmiksi bimboiksi. Sekö on nykyajan naisten (ja miesten) ihanne?

Vierailija
35/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks joku nainen haluaa olla heikko ja tyhmä.

Sitä se on jos kaikki rakentuu pinnallisille asioille ja käsilaukkujen varaan.

Vierailija
36/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-vuotiaalla miehellä on miljoonien arvoinen talo Marbellassa, Ferrari ja 700 000 euron asunto Helsingin keskustassa. Eikö kenelläkään tullut aiemmin mieleen, että rehellisellä työllä noita ei ole hankittu?

Vierailija
37/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 100 000 e tulot on kotirouva, niin me ollaan sitten av:lla katuojassa kaikki.

Vierailija
38/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisrockissa tehdyssä haastattelussa Sofia puhuu omasta urastaan ja työstään. Nyt onkin naiivi kotirouva jota avomies on huiputtanut pahemman kerran.

Vierailija
39/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vielä tähän kotirouva juttuun; paljonko naisen pitää tienata, että sanotaan "bisnesnainen" eikä kotirouva? Eikö noilla tuloilla ole jo ihan bisnesluokan nainen, vaikka asuisikin miehen talossa? Siis joku valehtelee tarkoituksella, asianajaja tai tulot.

Vierailija
40/122 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. En ikinä leppyisi rahalla. Päinvastoin. Jos mies riidan päätteeksi tunkisi jotain seteleitä käteeni, niin saisin vielä pahemmat raivarit, että miksi sinä minua oikein luulet.

Tämä kehtaa vielä olla polleana asiasta.