Hän on ottanut elatusta vastaan kuten kunnon kotirouvan kuuluukin.
Opiskelin ja sain ammatin, teen töitä kuten miehenikin. Tämän vuoden sisällä olen ottanut elatusta vastaan mieheltäni Guesssin 80€ laukun edestä. Olenko siis huono vaimo?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Mihin nainen tarvii elätystä 100 000 e tuloilla?
700 neliön kämppään. Sitä ei edes vuokrata noilla tuloilla ja Suomen tuloverotuksella.
Vierailija kirjoitti:
Siis vielä tähän kotirouva juttuun; paljonko naisen pitää tienata, että sanotaan "bisnesnainen" eikä kotirouva? Eikö noilla tuloilla ole jo ihan bisnesluokan nainen, vaikka asuisikin miehen talossa? Siis joku valehtelee tarkoituksella, asianajaja tai tulot.
Boss lady!
Yhtenä päivänä bisnesnainen, toisena päivänä miehen elätti.
Vierailija kirjoitti:
Yhtenä päivänä bisnesnainen, toisena päivänä miehen elätti.
Riippuu kuka kysyy.
Voiko haastatteluja käyttää todisteena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällainen kotirouvuus nykynuorten tavoite elämälle? Toki aina asenteet muuttuvat mutta turhaanko 60-luvun naiset polttivat rintsikoitaan rovioilla? Mitä tapahtui koulutuksen ihannoinnille?
Älä yleistä parin tapauksen perusteella.
Ota myös huomioon näiden "kotirouvien" taustat. Ei tuollaisia hörhöjä perusperheistä synny.
Vierailija kirjoitti:
Ruisrockissa tehdyssä haastattelussa Sofia puhuu omasta urastaan ja työstään. Nyt onkin naiivi kotirouva jota avomies on huiputtanut pahemman kerran.
Joustavasti tilanteen mukaan. Mikä totuus tänään sopii parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Onko tällainen kotirouvuus nykynuorten tavoite elämälle? Toki aina asenteet muuttuvat mutta turhaanko 60-luvun naiset polttivat rintsikoitaan rovioilla? Mitä tapahtui koulutuksen ihannoinnille?
Koulutuksen arvostus yllättäen laski suomessa, kun nuoret naiset huomasivat että koulutus johtaa vain työkkärin ahdistaviin kontrollisoittoihin ja 9euron kuntouttavaan opintolainat niskassa -- hallituksen samanaikaisesti kannustavan "vauvatalkoisiin" synnytyskoneeksi !
Viisaampaa juosta gymille treenaamaan pakkaralihakset iskuun ja panostamaan ulkonäköön ja siihen varakkaan puolison etsintään. Taloudellinen turva on konkreettinen turva .
"Miituusta" vouhkataan mut tällä tyylilllähän ollaan takaisin toteuttamassa vuoden 1734 peräisin olevaa lakia, jolloin naimaton nainen oli pokkeuksetta holhouksen alainen - "miehensä edusmiehyyden alainen".
Sillä lailla, naiset, sillä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mieheni tietää että minut saa lepyteltyä rahalla.
Riidan päätteeksi saan sen mitä pyydän. Hän saattaa ostaa minulle kalliin laukun tai antaa rahaa shoppailuun."
Martina Aitolehti ( anna-lehti, 19.1.2017)
Voi luoja. En ikinä leppyisi rahalla. Päinvastoin. Jos mies riidan päätteeksi tunkisi jotain seteleitä käteeni, niin saisin vielä pahemmat raivarit, että miksi sinä minua oikein luulet.
Tämä kehtaa vielä olla polleana asiasta.
Ehkä jotkut pyyhkii mieluummin kiukkukyyneleet viidensadaneuron seteliin kuin lidlin kleenexiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riidan päätteeksi saan sen mitä pyydän. Hän saattaa ostaa minulle kalliin laukun tai antaa rahaa shoppailuun."
Voi luoja. En ikinä leppyisi rahalla. Päinvastoin. Jos mies riidan päätteeksi tunkisi jotain seteleitä käteeni, niin saisin vielä pahemmat raivarit, että miksi sinä minua oikein luulet.
Mun mies ei ikinä ole tunkenut riidan päätteksi käteeni muuta kuin yhtä asiaa.
Ja on kunnon mies vaikka persaukinen duunari.
Jos tunkisi seteleitä niin olisi maailmankirjat sekaisin. Sillä sekunnilla pinkaisisin shoppailemaan Tokmannille ja törsäämään oikein kunnolla kerrankin.
Ihanan helppoa ja onnellista minulla, kun keräämme mieheni kanssa aarteita vain taivaaseen, mammona maan päällä ei kiinnosta =)
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa miten naiset alentavat itse naisten arvoa, jos oikein mainostaa elämää, jossa hänet saa pidettyä tyytyväisenä käsilaukuilla ja tekoripsillä.
Sellainen itsetunto ja nainen on vahvalla pohjalla, joka on hankkinut tietoa, osaamista ja itsekunnioitusta. Kouluttautuu, tekee töitä ja ansaitsee . . .
Ansaitsee ja tekee töitä yhteiskunnassa missä töitä ei saakaan jokainen, vaan palkkatyötä vastaan on satoja hakijoita - eikä toivoakaan edes haastatteluun?
Ehkä tosiaan naiset ei "alenna itseään" etsiessään varakasta kumppania , vaan he yksinkertaisesti yrittävät pärjätä yhteiskunnassa missä raha määrää ja on ainoa ihmisarvon mitta.
Hienostorouva pidätettiin Hells Angelsin päämajalta ja tää rosvopäällikkö herrasmies myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ikinä ole tunkenut riidan päätteksi käteeni muuta kuin yhtä asiaa.
Ja on kunnon mies vaikka persaukinen duunari.
Jos tunkisi seteleitä niin olisi maailmankirjat sekaisin. Sillä sekunnilla pinkaisisin shoppailemaan Tokmannille ja törsäämään oikein kunnolla kerrankin.
Vau, ostaisit uudet kroksit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutuksen arvostus yllättäen laski suomessa, kun nuoret naiset huomasivat että koulutus johtaa vain työkkärin ahdistaviin kontrollisoittoihin ja 9euron kuntouttavaan opintolainat niskassa -- hallituksen samanaikaisesti kannustavan "vauvatalkoisiin" synnytyskoneeksi !
Viisaampaa juosta gymille treenaamaan pakkaralihakset iskuun ja panostamaan ulkonäköön ja siihen varakkaan puolison etsintään. Taloudellinen turva on konkreettinen turva .
"Miituusta" vouhkataan mut tällä tyylilllähän ollaan takaisin toteuttamassa vuoden 1734 peräisin olevaa lakia, jolloin naimaton nainen oli pokkeuksetta holhouksen alainen - "miehensä edusmiehyyden alainen".
Sillä lailla, naiset, sillä lailla.
Näinpä. Jo parikymppiset, vähän allekin, etsivät itselleen sugar daddya, ettei vaan itse tarvitse tehdä töitä "kaikkea kivaa" saadakseen. Iltalehdet vielä tekevät juttuja näiden p-r-o stituoitujen touhuista. Miksi?
Kuluneella viikolla joku 24-vuotias antoi kokemuksen syvällä rintaäänellä (kolme vuotta sugar daddyilyä) neuvoja Iltasanomissa. Että kuinka helppoa homma on, mutta kaikkien mielenterveys ei kestä (ylläri). Daddyn kanssa voi vaikka lenkkeillä tai käydä leffassa. Etteihän se eroa tinder-deittailusta juuri mitenkään. Seksikin kuuluu asiaan, vähän kuin sivulauseessa mainittuna.
Missä on median moraali? Ei tarvitse ihmetellä joidenkin miesten käsitystä, että kaikki naiset ovat ostettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin nainen tarvii elätystä 100 000 e tuloilla?
Ainahan täällä sanotaan, että perheessä pitäisi elää suhteessa tulotasoihin.
Tässä tapauksessa mies rikkaampana maksaa enemmän. Miksi tämä nyt on väärin?Juu. Suhteessa tulotasoihin. Mutta niistä valmennuksistahan piti saada ainakin 100 000 euron tulot joten kyllä niillä luulisi pystyvän itsekin elättämään itseään.
Sofia naksoi kerralla yli 50000 euron ulosottovelkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa miten naiset alentavat itse naisten arvoa, jos oikein mainostaa elämää, jossa hänet saa pidettyä tyytyväisenä käsilaukuilla ja tekoripsillä.
Sellainen itsetunto ja nainen on vahvalla pohjalla, joka on hankkinut tietoa, osaamista ja itsekunnioitusta. Kouluttautuu, tekee töitä ja ansaitsee . . .
Ansaitsee ja tekee töitä yhteiskunnassa missä töitä ei saakaan jokainen, vaan palkkatyötä vastaan on satoja hakijoita - eikä toivoakaan edes haastatteluun?
Ehkä tosiaan naiset ei "alenna itseään" etsiessään varakasta kumppania , vaan he yksinkertaisesti yrittävät pärjätä yhteiskunnassa missä raha määrää ja on ainoa ihmisarvon mitta.
Ei raha ole ainakaan minun ihmisarvoni mitta. En tarvitse tuhansien eurojen käsilaukkua ollakseni jonkun arvoinen.
Roolin vaihto onnistuu tilanteessa kuin tilanteessa.